Out of control?quote:
Screw you guys i'm going home...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een volwassen, serieuze relatie houdt ook in dat je compromissen zoekt waarin beide partijen zich kunnen vinden. Je zin doordrijven omdat je dat nu eenmaal gewend bent, is so not done.
Jawel toch? Jij was control freak, toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
Best wel, maar daar hadden we het niet over.![]()
Ja ik ben control freak, maar ik hoef niet zo nodig controle op van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel toch? Jij was control freak, toch?
Aha, dus eigenlijk ben je een mooi weer controlfreak?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ik ben control freak, maar ik hoef niet zo nodig controle op van alles en nog wat.
Ik ben dan eerder een slecht weer controlfreak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, dus eigenlijk ben je een mooi weer controlfreak?
Je houdt niet van regen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben dan eerder een slecht weer controlfreak.![]()
Jah ook wel lekker...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prima, ik heb zo een harinkje voor op brood
Et toi?
Ow meneer heeft weer es wat om te neuken en wie blijft er weer wenend achter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow meneer heeft weer es wat om te neuken en wie blijft er weer wenend achter?![]()
Aha, we weten dat het een fokster is. Nu enkel nog deductief berederen wie,...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.
Voor je het weet sta ik ergens in het midden van Boebiedoe's overzicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |