quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch iets suffer dat je je avatar bij sexy en gewaagd plaatst![]()
Hoe maakt u hetquote:
Had dat een logisch gevolg moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nee!?
Und? Dickies nu ook ruzie met zijn vriending?
Ik doel meer op t feit dat zn ava niet sexy en zeker niet gewaagd isquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nee!?
Und? Dickies nu ook ruzie met zijn vriending?
-zegt een vrouw..quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom op, het is een vrouw. Over een paar dagen komt ze heus wel weer met hangende pootjes terug.
Helemaal niet nodig... Ik ben wel degene met de hangende pootjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom op, het is een vrouw. Over een paar dagen komt ze heus wel weer met hangende pootjes terug.
Got thatquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doel meer op t feit dat zn ava niet sexy en zeker niet gewaagd is![]()
Dan ga je toch niet mee, so fucking what?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat was t probleem totaal niet. Ik wilde gewoon sporten ten koste van alles. Al had ik een afspraak met de paus![]()
Ik zit niet onder de plakquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doel meer op t feit dat zn ava niet sexy en zeker niet gewaagd is![]()
Dat niet afzeggen is t probleem dus ook. En ik ben idd gaan sporten, zonde van mequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet mee, so fucking what?![]()
Kijk 10 minuten van tevoren afzeggen is nogal lame, maar je bent dr hondje niet. Als jij wil sporten en je hebt dat even nodig, kan ze daar ook begrip voor hebben. Alleen dat 10 minuten vantevoren afzeggen he, das waardeloos van je.![]()
Snap niet wat t met onder de plak zitten te maken heeft. Tis gewoon stom dat ik haar hiermee gekwetst heb.quote:
Ach het is vervelend, maar een excuus van jouw kant moet voldoende zijn. Ze draait wel weer bij als je voortaan gewoon ook ff 'rekening houdt met haar'.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat niet afzeggen is t probleem dus ook. En ik ben idd gaan sporten, zonde van me![]()
Oef.quote:
Is ze wel snel gekwetst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet wat t met onder de plak zitten te maken heeft. Tis gewoon stom dat ik haar hiermee gekwetst heb.
Dat zal nog een flinke kluif worden voor Joey om dat voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ze draait wel weer bij als je voortaan gewoon ook ff 'rekening houdt met haar'.
Misschien wel, maar andersom zou ik zelf ook kwaad zijn geworden. Zeker omdat t de vorige keer ookal zo ging... Maar t komt ook wel goedquote:
Vind ik idd best lastig. Ben gewend dat de dingen gaan zoals ik t wil...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal nog een flinke kluif worden voor Joey om dat voor elkaar te krijgen.
Ik zal niet zeggen dat ik een haar beter ben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal nog een flinke kluif worden voor Joey om dat voor elkaar te krijgen.
gewoon geen piercings nemenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, fair enough, maar als ik je vertel dat het WEL pijn doet, moet je mij niet gaan vertellen dat dat niet zo is. Eikels![]()
In onze familie zijn er vrijwel alleen controlfreaks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind ik idd best lastig. Ben gewend dat de dingen gaan zoals ik t wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |