Out of control?quote:
Screw you guys i'm going home...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een volwassen, serieuze relatie houdt ook in dat je compromissen zoekt waarin beide partijen zich kunnen vinden. Je zin doordrijven omdat je dat nu eenmaal gewend bent, is so not done.
Jawel toch? Jij was control freak, toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
Best wel, maar daar hadden we het niet over.![]()
Ja ik ben control freak, maar ik hoef niet zo nodig controle op van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel toch? Jij was control freak, toch?
Aha, dus eigenlijk ben je een mooi weer controlfreak?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ik ben control freak, maar ik hoef niet zo nodig controle op van alles en nog wat.
Ik ben dan eerder een slecht weer controlfreak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, dus eigenlijk ben je een mooi weer controlfreak?
Je houdt niet van regen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben dan eerder een slecht weer controlfreak.![]()
Jah ook wel lekker...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prima, ik heb zo een harinkje voor op brood
Et toi?
Ow meneer heeft weer es wat om te neuken en wie blijft er weer wenend achter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow meneer heeft weer es wat om te neuken en wie blijft er weer wenend achter?![]()
Aha, we weten dat het een fokster is. Nu enkel nog deductief berederen wie,...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.
Voor je het weet sta ik ergens in het midden van Boebiedoe's overzicht![]()
Weinigquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..![]()
Even kijken hoeveel topics er doorheen zijn gejast de afgelopen dagen..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
maar SC topics zijn wel de nuttigste van Fok om terug te lezen
Je weet niets manquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aha, we weten dat het een fokster is. Nu enkel nog deductief berederen wie,...
Lunchen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
De lunch is ook niet meer wat ie ooit geweest is...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb er hier volgens mij 9 gemist...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weinig
En het was al niet veel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
De lunch is ook niet meer wat ie ooit geweest is...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
En het was al niet veel.![]()
Alle buitenlandse ingredienten moesten het land uit, dan krijg je dat.![]()
Hmm, uitgebreid avondeten dan maar ?quote:
*trigger*quote:
Een mooie dag om de hele dag binnen te zitten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is het toch een mooie dag vandaag.
Ja schitterendquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is het toch een mooie dag vandaag.
Is daar een reden voor nodig dan? Gewoon, omdat ik een goed humeur heb.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja schitterend![]()
Waarom eigenlijk???![]()
Balzeer?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Polen het volgende:
Ik kerm even.
Ik zal vandaag geen flauwe dingen zeggen over ouderdom.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Polen het volgende:
Ik kerm even.
Is te merken!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is daar een reden voor nodig dan? Gewoon, omdat ik een goed humeur heb.
Stelletje depri's hier.![]()
Yep, veel beter dan dit wordt het niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is te merken!
Ik stel gewoon een vraag en dan reageer je zo!
Als dit je goeie humeur is![]()
Mag ik wat van je lenen? Ik wil ook naar huisquote:
Doe net als ik en ram keihard op je toetsenbord zodat je elke drie maanden een nieuwe krijgt omdat alle letters en cijfers weggevaagd zijn en de E doormidden isquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
Ze mogen dat toetsenbord hier wel eens schoonmaken. Vele jaren van snotjes, oorsmeer en etensresten kleven er aan de letters en tekens. Met name de '\' is erg schmutzig, waarbij ondergetekende zich uiteraard afvraagt waarom juist dat teken en niet de entertoets, die relatief proper is.
Ja! (kheb mn alarm voor de zekerheid even ingesteld zodat ik er vanavond ook nog even aan denk)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
*trigger*
Als ik je bij deze herinner aan hetgeen ik jou nog moest herinneren is dat dan voldoende?
Op een universiteit krijg je pas een nieuw toetsenbord als je het doormidden hebt geslagen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe net als ik en ram keihard op je toetsenbord zodat je elke drie maanden een nieuwe krijgt omdat alle letters en cijfers weggevaagd zijn en de E doormidden is.
Top! Doen we gezamenlijk eten erbij of word jij weer flink bezig gehouden op je werk?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! (kheb mn alarm voor de zekerheid even ingesteld zodat ik er vanavond ook nog even aan denk)
Omdat de entertoets door al die vieze vingertjes steeds wordt afgeveegd en bijna niemand ooit de \ gebruikt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
Ze mogen dat toetsenbord hier wel eens schoonmaken. Vele jaren van snotjes, oorsmeer en etensresten kleven er aan de letters en tekens. Met name de '\' is erg schmutzig, waarbij ondergetekende zich uiteraard afvraagt waarom juist dat teken en niet de entertoets, die relatief proper is.
Een gemiddeld toetsenbord bevat meer bacteriën dan een WC-bril.
Ik ben hypochondrisch. Ik ga naar huis.![]()
Fuck Universitiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
Op een universiteit krijg je pas een nieuw toetsenbord als je het doormidden hebt geslagen.![]()
Het regent niet. Het hagelt niet. Het sneeuwt niet. Het stormt niet.quote:
Dit keer gewoon mét eten!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef AirwiN het volgende:
Top! Doen we gezamenlijk eten erbij of word jij weer flink bezig gehouden op je werk?
Bij mij zit ie onder de Backspace en (blond als ik ben) ik sla de toets nog weleens mis!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
Met name de '\' is erg schmutzig, waarbij ondergetekende zich uiteraard afvraagt waarom juist dat teken en niet de entertoets, die relatief proper is.
Ik ambieer anders toch echt een loopbaan als ambtenaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck Universities
All hail corporate life.
Klinkt stukken logischer dan mijn verklaring...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef Polen het volgende:
Omdat de entertoets door al die vieze vingertjes steeds wordt afgeveegd en bijna niemand ooit de \ gebruikt, natuurlijk.
Als je aan een universiteit werkt, ben je dan ook ambtenaar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ambieer anders toch echt een loopbaan als ambtenaar.![]()
Semi-ambtenaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je aan een universiteit werkt, ben je dan ook ambtenaar?
Dat is ook te regelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een universiteit krijg je pas een nieuw toetsenbord als je het doormidden hebt geslagen.![]()
Ambitie en ambtenaar in één zin. Alhoewel de woorden redelijk op elkaar lijken is 't toch een wereld van verschil...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ambieer anders toch echt een loopbaan als ambtenaar.![]()
Mwah, daar kan ik wel mee leven.quote:
Het is mijn ambitie om ambtenaar te worden,. als dat eenmaal gelukt is ga ik veertig jaar achterover leunen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ambitie en ambtenaar in één zin. Alhoewel de woorden redelijk op elkaar lijken is 't toch een wereld van verschil...![]()
Ah, gelukkig... Aan mijn totaal niet gefundeerde stereotype is weer voldaan. Kan ik weer rustig slapen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is mijn ambitie om ambtenaar te worden,. als dat eenmaal gelukt is ga ik veertig jaar achterover leunen.![]()
Ik ben trouwens al een tijd ambtenaar geweest en dat beviel wel. Vandaar dat ik het weer wil worden, alleen nu met een veel hoger salaris.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, gelukkig... Aan mijn totaal niet gefundeerde stereotype is weer voldaan. Kan ik weer rustig slapen...
Tegen de tijd dat ik ergens afdelingshoofd ben regel ik wel een baantje voor je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook ambtenaar worden: ik hou niet van hard werken.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck Universities
All hail corporate life.
Dat hoge salaris spreekt mij dan ook wel weer aan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al een tijd ambtenaar geweest en dat beviel wel. Vandaar dat ik het weer wil worden, alleen nu met een veel hoger salaris.![]()
Je gaat het aftreden van de Koningin, of een andere schokkende gebeurtenis bekend maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen present?
Qua logica ben ik net een vrouw.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt stukken logischer dan mijn verklaring...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat het aftreden van de Koningin, of een andere schokkende gebeurtenis bekend maken?![]()
Het is een complot.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
Nu jullie het trouwens zeggen: hier in de bibliotheekis de \-toets ook de smerigste van het toetsenbord en dat geldt ook voor de computer naast de mijne.![]()
Ik heb nooit de ambitie gehad om ambtenaar te worden. Nu ben ik het toch al bijna 9 jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Ambitie en ambtenaar in één zin. Alhoewel de woorden redelijk op elkaar lijken is 't toch een wereld van verschil...![]()
De verkiezingen van de universiteitsraad staan voor de deur, laten we er een verkiezingsthema van maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is een complot.
Tijd voor een nutteloos onderzoek.![]()
Ga jij dan met borden actie voeren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De verkiezingen van de universiteitsraad staan voor de deur, laten we er een verkiezingsthema van maken.![]()
Definieer "iedereen".quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen present?
Het probleem is dat je bij een dienst werkt die de afgelopen jaren in het middelpunt van de politieke belangstelling stond. Daarom kun je beter ambtenaar bij de afdeling Visserij op het ministerie van Landbouw worden, daar gebeurt nooit iets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad om ambtenaar te worden. Nu ben ik het toch al bijna 9 jaar.
En om nou te zeggen dat ik al 9 jaar lekker lui niets heb hoeven doen...![]()
Nee, ik boycot onzinnige verkiezingen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga jij dan met borden actie voeren?
Misschien moet ik de overstap maar eens gaan overwegen dan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
Het probleem is dat je bij een dienst werkt die de afgelopen jaren in het middelpunt van de politieke belangstelling stond. Daarom kun je beter ambtenaar bij de afdeling Visserij op het ministerie van Landbouw worden, daar gebeurt nooit iets.![]()
De visgriep is op komst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom kun je beter ambtenaar bij de afdeling Visserij op het ministerie van Landbouw worden, daar gebeurt nooit iets.![]()
Daar kan een eenvoudig ambtenaar helemaal niets aan doen.quote:
Ophokken die ambtenaren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar kan een eenvoudig ambtenaar helemaal niets aan doen.![]()
Dat is op zich wel een goede omschrijving van de overheidsinstantie waar ik gewerkt heb.quote:
Grappig. Ik wist niet dat er zo'n overzich bestond..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.
Voor je het weet sta ik ergens in het midden van Boebiedoe's overzicht![]()
Ken uw klonen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Zo te zien niemand van ons..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |