Nee, dat zullen mooie puntige pumps zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:37 schreef Copycat het volgende:
![]()
Good to be back!
Tenminste ... als c_c niet stiekem bedoeld dat ik voeten als modderschuiten heb ...
Nee, geen ronde neuzen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mogen het ook ronde neuzen zijn?
Mooi zijn ze wel, hoog ook ... en rood. Kerstmisrood.
Hate to break it to you, maar ...quote:
Ik draag ze al vanaf mijn 15 de, ik geef ze niet OP! NOOIT! MINE MINE MINE!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hate to break it to you, maar ...
Puntneuzen zijn al een paar jaar passé ...
![]()
Hoe zou c_c dat kunnen weten? *kuch*quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:37 schreef Copycat het volgende:
Tenminste ... als c_c niet stiekem bedoelt dat ik voeten als modderschuiten heb ...
Wat wil je nou nog meer vinden onder de kerstboom?quote:
Die gaan nooit uit de mode.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik draag ze al vanaf mijn 15 de, ik geef ze niet OP! NOOIT! MINE MINE MINE!!!![]()
Puntjes...![]()
Puntjes...![]()
hear hear hear. right back at ya!quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Kreeg net een smsje vanDuiveltja
dat ik ben unbanned. Ik checken, en ja hoor!
Ik wil toch even van die gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de lieve woorden hier.
Dank allemaal, dus.
![]()
Én ook om Nosh en c_c te complimenteren met hoe ze R&P modden. Keep up the good work!
En een vrolijk Pasen, uiteraard!
Hoerenschoenen zijn het Miss.. eh... beeb!quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mogen het ook ronde neuzen zijn?
Mooi zijn ze wel, hoog ook ... en rood. Kerstmisrood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |