Als dat echt waar isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb wel gehoord dat hij nu voor het eerst in 7 jaar zijn ouders weer gezien en gesproken heeft, dus die teringhond heeft net iets goeds gedaan.
Tong is the bomb
Ouders = sociaal leven?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Als dat echt waar isdan had die kerel echt geen sociaal leven
Kom op zeg, als je je eigen fokkin ouders 7 jaar niet ziet..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ouders = sociaal leven?![]()
Dan heb ik zelfs een sociaal leven![]()
![]()
![]()
Ik ben geen fan maar maatje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef SHE het volgende:
Wat is er eigenlijk met jou aan de hand de laatste tijd?
Normaal ben je een zuigerige, onredelijke, labiele, valse poot en de laatste tijd betrap ik je zomaar op grappige en luchtige posts. Repliek met een sociaal voelend karakter en realiteitszin.
What happend?
Ik ben overigens ook Tong80 -fan.
Niet doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik ben Tong80, kijk maar:
meer hoef je niet te doen
Ik ga UPC bellen: SCHadeclaim.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:34 schreef golfer het volgende:
Hij mist iedereen en wacht nog steeds op UPC om de Internetschade in zijn woonwijk te herstellen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik ben Tong80, kijk maar:
meer hoef je niet te doen
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je je eigen fokkin ouders 7 jaar niet ziet..
Iets in me zegt dan dat je geen sociaal leven hebt.
(Ik weet niet hoe de situatie verder is, als zn ouders in Amerika wonen ok, maartoch..)
Jaloerse kip.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaja..benadruk de aard van jullie relatie nog maar even.
Je hebt de halve crew op MSN man.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks met MSN maar voor Tong80 maak ik graag een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |