Ah ja, die reactie is weg, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Roeni3 het volgende:
MadMarco kan als hij reageert, dat alleen doen met debiele, overdreven afkrakende en vooral irritante kutposts. Wat een kut user.
ex nieuwe vriend/vriendin ( competitie gevoel )
Oh, en c_c, voel je vrij voor het woord 'kut' de wat vriendelijkere benaming 'flamoes' te gebruiken.
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef JoeyT het volgende:
Ff laten weten dat Mordreth echt een slappe lul van een moderator is... Beetje man zonder ballen idee...
hij was maar een clown....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?
Ga ergens anders spelenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef JoeyT het volgende:
Ff laten weten dat Mordreth echt een slappe lul van een moderator is... Beetje man zonder ballen idee...
Ff feedback, verder nietsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?
Toch even nieuwsgierig.. doe ik wat verkeerd ofzo?quote:
Naja t gaat me niet eens om je modereren, daar merk ik weinig van. Dus als je dat ongemerkt doet dan doe je je werk denk ik goed. Alleen je adviezen zijn afentoe omte kotsen. Zo 13 in een dozijn met een vleugje vrouwelijkheid van hier tot Tokyo eropquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Toch even nieuwsgierig.. doe ik wat verkeerd ofzo?
Want je zit me vrijwel altijd af te kraken.. dus vertel eens..
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t gaat me niet eens om je modereren, daar merk ik weinig van. Dus als je dat ongemerkt doet dan doe je je werk denk ik goed. Alleen je adviezen zijn afentoe omte kotsen. Zo 13 in een dozijn met een vleugje vrouwelijkheid van hier tot Tokyo erop
Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]right..
Volgende keer als je denkt weer even zo idioot je mening te verkondigen.. bedenk je dan even
Omdat ik geen zin heb in onzinnige kinderlijke reacties hier in feedback die niks met modereren te maken heeft en geheel onnodig zijn om te vermelden.quote:
Ik wilde t in het desbetreffende topic zeggen, maar dacht dit is een betere plek.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onzinnige kinderlijke reacties hier in feedback die niks met modereren te maken heeft en geheel onnodig zijn om te vermelden.
Ik kan je geruststellen.. het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Ligt het aan mij, of is ineens het topic "Lange jongens, kleine meisjes" verdwenen?
Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Mordreth het volgende:
slot
Mjah, we zijn nu alweer een uur verder en het topic is nog niet heropend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom?
Leg eens uit, in plaats van het roepen van: BAGGER.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je topic is gewoon een bagger topic dat zowel R&P als Onzin onwaardig is.
bag·ger (de ~, ~s)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Leg eens uit, in plaats van het roepen van: BAGGER.
Je kan dan wel blauw zijn, een heldere uitleg komt er niet.
Je moet dat topic gewoon heropenen. Mwwwwhumbah!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Mordreth het volgende:
Dom gelul.
Neem nog een fles bier, daarmee krijg je de kater wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je moet dat topic gewoon heropenen. Mwwwwhumbah!
Opzouten. ik ben aan de Port.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Neem nog een fles bier
Topperrrrr!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Mordreth het volgende:
bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis
bag·ge·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich met baggerwerk bezighoudt
heaumeauquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Opzouten. ik ben aan de Port.
Dat zeggen ze allemaal. Oprotten.quote:
Ach mensen die aan de port zitten rotten vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Oprotten.
Tnxquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is uit Ik had een hele goede relatie met mijn broodrooster![]()
De waarschuwing is mij duidelijk ik zal me verder gedragen.![]()
Maar die roostert vast niet zo lekker als mijn oudequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tnx. En voor wat geld kan je op de hoek zo een nieuwe broodrooster krijgen
Hai. Ik zei niet dat er kliekjesvorming was, beschuldigingen staan er niet. Het is gewoon een opmerking in de richting van 'passen jullie op dat jullie niet élke zucht die met verliefdheid te maken heeft melden, ondanks dat het énorm leuk is om het erover te hebben?'. Ik snap dat langdurig verliefden het vaker zullen melden, ábsoluut geen problemen mee, maar het moet geen slowchat voor verliefden wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.
Verder volg ik Hou's voorbeeld.
Is dit de criteria om van alles te verwijderen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Mordreth het volgende:
Als je zonder verdere onderbouwing een uitspraak doet dan word ie inderdaad verwijderd ja.
En zullen we verder ontopic blijven?
Het probleem is: ik kan dat niet zien. Ik zag het topic en ik zie een reactie staan die ik quote van jou. Ik zag geenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef Mordreth het volgende:
Nope.. maar als een stelsmileys samen en het woord slotje erin staan dan kunnen zulke posts weg
(ohja en daartussen stond nog het woordje 'generalisaties' verstopt
).
Als ik een berichtje edit dan zie je ook het origineel niet terug?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het probleem is: ik kan dat niet zien. Ik zag het topic en ik zie een reactie staan die ik quote van jou. Ik zag geensmileys. Daarom is deleten vaak ook minder.
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als ik een berichtje edit dan zie je ook het origineel niet terug?
Ik reageerde eigenlijk alleen op die specifieke user (wat toch vrij duidelijk naar voren komt..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.
Kutmods hier. Te weinig aanwezig/meeposten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |