Die is dicht, lamlul.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Voor de meisjes, liever een lange gozer of een korte
volens mij heb ik dan geluk...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat de grens van lekker of niet lekker (meisjes dus) rond de 1.83 ligt. Uiteraard > 1.83 = bouwvakker/manwijf en < 1.83 = mogelijkheid tot lekkerheid.
Heb je foto? Dan kunnen we beoordelenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:30 schreef xannie90 het volgende:
[..]
volens mij heb ik dan geluk...
en anders eenmanwijf... goh uhmm.. tja die moeten er ook zijn he
(soms is lang zijn relax, vaak ok niet)
wat is hier ;P ?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ben zelf rond de 2 meter maar hier heb ik dus nog nooit van gehoord.
Okquote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef xannie90 het volgende:
nee dankje (A)
ik hou er niet zo van om beoordeeld te worden
Sowieso vind ik niet snel meiden die groter dan ik zijn (196) maar ik zou het niet willenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
hoe zit dat eigeniljk bij de jongens...
liever een meisje die kleiner is? even groot? of groter?
wow dan ben jij ook langquote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso vind ik niet snel meiden die groter dan ik zijn (196) maar ik zou het niet willenLiever wat kleiner, maar wel groot genoeg om staand te kunnen kussen zonder bukken
Kleiner, das lieverquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
das weer een voordeelquote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef Mrsgod het volgende:
Ik ben 158, dus echt kleiner zullen ze nooit zijn.![]()
Ik waarschijnlijk ook niet meer. Misschien 1/2 cm ofzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:58 schreef xannie90 het volgende:
[..]
das weer een voordeel
ach, iemand uit mijn sportgroepje is 1.53 en groeit niet meer
Een vriendin van me is iets van 1,53 en die zit op basketbalquote:Op donderdag 7 september 2006 17:58 schreef xannie90 het volgende:
[..]
das weer een voordeel
ach, iemand uit mijn sportgroepje is 1.53 en groeit niet meer
Gezien jouw fotoboek neem ik dat wel voor liefquote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef Mrsgod het volgende:
Ik ben 158, dus echt kleiner zullen ze nooit zijn.![]()
Kleiner.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef xannie90 het volgende:
sorry voor de dp (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |