Met de mededeling dat ze erachter is gekomen dat haar het vrijgezellenleven wel erg goed bevalt.............quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:46 schreef Salsagirl het volgende:
Zorg dan dat je iets te doen heb en niet de hele tijd thuis hangt
Voor je het weet is ze weer thuis..![]()
ja de rest van de week komt dat ook wel goed (hoop ik) alleen zo'n zondag is altijd vervelend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:46 schreef Salsagirl het volgende:
Zorg dan dat je iets te doen heb en niet de hele tijd thuis hangt
Voor je het weet is ze weer thuis..![]()
Heheh dat heb ik ook, het is nu na bijna 2 jaar iets minder. Heel lastig idd. Afleiding is het beste. Ik werd er op een gegeven moment echt gestoord vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Timmai het volgende:
Mijn vriendin is een week op vakantie, en ik merk aan mezelf dat ik echt constant aan haar denk. Niet verkeerd uiteraard, maar het is zo erg dat ik nergens anders aan toe kom/zin in heb. Ik zou ook willen dat ik ergens anders aan kon denken maar dat wil gewoon niet..
Ja het gaat nu ook stuk beterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heheh dat heb ik ook, het is nu na bijna 2 jaar iets minder. Heel lastig idd. Afleiding is het beste. Ik werd er op een gegeven moment echt gestoord van
Anders kun je altijd nog de tijd doden met andere vrouwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heheh dat heb ik ook, het is nu na bijna 2 jaar iets minder. Heel lastig idd. Afleiding is het beste. Ik werd er op een gegeven moment echt gestoord van
Last nightquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog de tijd doden met andere vrouwen.![]()
Intelligente bijdrage aan dit topic, Joey.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Last night
German girl: I want to kiss you
Joey: Uhuh you're drunk
German girl: Yes but I still wanna kiss you
Joey: I can't, I have a girlfriend and don't cheat
(kissing her on the lips)
German girl: Then why are you kissing me, thats also cheating
Joey: No it isn't
(kissing her on the lips again)
German girl: You are sooo weird, kiss me
Joey: no
Lees dan gewoon ff terug...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Intelligente bijdrage aan dit topic, Joey.
Mwah, ik zie de toevoegende waarde van je post ook niet echt. Dit is 'pimp *hier* met het feit dat je (semi-)vreemdgaat' niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |