abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42453521
Hier een nieuwe manier om met ons in contact te komen (wat jullie o zo graag willlen ). Als je opmerkingen/vragen/enz hebt kan je vanaf nu (naast de al bestaande FB & topicreport) via het oh zo geweldige PM-systeem ons bereiken. Als je dat doet dan komt er bij mij (ons) een boven de balk. En aangezien we zeer oplettend zijn ( ) zal dat ons niet ontgaan.

Het voordeel is dat het berichtje met je grieven meteen bij 3 mensen terecht komt en niet bij één. Gebruik de PM naar eigen inzicht maar weet wel dat je geblockt wordt bij misbruik en dan moet je weer gaan mailen, waarna de kans bestaat dat degene die je mailt een tijdje niet in zijn mail kijkt of eroverheen kijkt en je met de spam verwijderd, totaal onwetend dat deze dat doet natuurlijk ( gaan we maar vanuit dan ).

Directe link! voor een berichtje. Deze staat ook bij de modjes in hun sig trouwens. Of voeg gewoon mij (ons) toe aan je buddylijst .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mordreth op 07-10-2006 14:48:05 ]
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:00:03 #3
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42475428
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_42575865
pi_42579828
[/smileyposts]
pi_42586524
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[/smileyposts]

[/smileyposts]
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:18:20 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_42627110
huuuuuu ik dacht dat dit de SC was
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_42628619
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:18 schreef nixxx het volgende:
huuuuuu ik dacht dat dit de SC was
Zelfs dat niet . Gewoon, dood topic .

Blijkbaar doen we als modjes zijnde toch nog iéts goed, want de PM-box is vooralsnog leeg .
pi_42641541
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zelfs dat niet . Gewoon, dood topic .

Blijkbaar doen we als modjes zijnde toch nog iéts goed, want de PM-box is vooralsnog leeg .
Of ze durven geen onderonsje met jullie aan.
pi_42643756
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Of ze durven geen onderonsje met jullie aan.
Ohja, dat kan ook nog.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:23:02 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_42650729
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ohja, dat kan ook nog.
blauwe vrouwen zijn eng... rooie nog veel enger
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_42650909
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:23 schreef nixxx het volgende:

[..]

blauwe vrouwen zijn eng... rooie nog veel enger
Maak je Mordreth nou uit voor Yvonne?
pi_42718443
Mordreth, ik vind die move echt niet relax.
Ten eerste heeft naamkeuze een psychologische grondslag, te lezen in het artikel op kennislink. En verder heb ik veel meer affiniteit met de users in R&P, en totaal niet met GC. Ik ben wel benieuwd wat bepaalde vaste posters in R&P te melden hebben.

Dus, mag hij terug?
pi_42718756
Ten eerste stel je deze vraag in de verkeerde topic . Ten 2de is het een opteltopic waarbij de psychologische grondslag (helaas) niet naar voren komt . En dat je meer affiniteit met de users in R&P hebt staat toch buiten dit topic als ie niet echt in R&P past he? .
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:42:43 #15
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_42844277
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef Mordreth het volgende:
Baggertopic.. dicht .
@TS.. bagger hoort (zoals je wel weet niet hier ).
Maar.....
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_42844752
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:42 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Maar.....
Heb het lef eens...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:05:20 #17
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_42844997
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:57 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Heb het lef eens...
*Heeft lef, doet het alleen niet hier...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:10:28 #18
151199 tinoz
Alter Reality
pi_43192825
kan iemand een slotje gooien op met risperdal stoppen ? De topic wordt weer verpest door mensen die lachen met schizofreenie , is overigens niet de eerste keer .....

En mijn moeder leest dit en was er ook neit over te spreken.
Ik wil niet dat ze het idee krijgt dat mensen mij omdat ikschizofreen ben verklaard ziet als iemand die als gek gezien wordt,

Dankje

Tinoz
Save Us From Fashion !
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:30:23 #19
151199 tinoz
Alter Reality
pi_43193273
quote:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
ow ok sorry die aanvraag is dus niet goed hij is toch opslot , thanks niet omdat ik het wil maar ok .

ik zal nog eens proberen een topic te openen die neit gesloten gaat worden , maar moet ik dan gewoon dan mensen die onvriendelijk zijn gewoon negeren of wat ? hebben jullie geen punten systeem ? ey dat is iets leuks ik ga het uitdenken en dan stuur ik het wel naar het forum als tip , dan kan je de users schikken op wat voor inbreng ze hebben ;-)
Save Us From Fashion !
pi_43193391
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef tinoz het volgende:

[..]

ow ok sorry die aanvraag is dus niet goed hij is toch opslot , thanks niet omdat ik het wil maar ok .

ik zal nog eens proberen een topic te openen die neit gesloten gaat worden , maar moet ik dan gewoon dan mensen die onvriendelijk zijn gewoon negeren of wat ? hebben jullie geen punten systeem ? ey dat is iets leuks ik ga het uitdenken en dan stuur ik het wel naar het forum als tip , dan kan je de users schikken op wat voor inbreng ze hebben ;-)
We letten als mod zijnde natuurlijk wel op wat er gepost wordt, en als het écht uit de hand loopt grijpen we in. Als mensen persoonlijke aanvallen gaan voeren enzo, want dat hoort simpelweg niet op het forum thuis. Waarom jouw topic op slot is is het volgende:Niet verkeerd opvatten, maar je weigert de standpunten van de mensen die er serieus posten in te zien. Dan kunnen wij nog zo hard roepen dat je de fout in gaat, als je niet luistert kunnen wij daar niets aan veranderen.

Nogmaals mijn advies, als iemand die schizofrenie erg goed kent: ga nog 's heel duidelijk met je psychiater praten over je problemen. Vertel hem dat je bang bent voor de bijwerkingen van Risperdal, en vraag of er geen alternatief is. Je hersenen hebben nou eenmaal medicatie nodig, wat jij kan doen is zoeken naar een soort waar je het minst last van hebt. Praat desnoods met je moeder hierover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')