quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[/smileyposts]
Zelfs dat nietquote:
Of ze durven geen onderonsje met jullie aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Gewoon, dood topic
.
Blijkbaar doen we als modjes zijnde toch nog iéts goed, want de PM-box is vooralsnog leeg.
Ohja, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Of ze durven geen onderonsje met jullie aan.
blauwe vrouwen zijn eng... rooie nog veel engerquote:
Maak je Mordreth nou uit voor Yvonne?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
blauwe vrouwen zijn eng... rooie nog veel enger
Maar.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef Mordreth het volgende:
Baggertopic.. dicht.
@TS.. bagger hoort (zoals je wel weet niet hier).
*Heeft lef, doet het alleen niet hier...quote:
ow ok sorry die aanvraag is dus niet goedquote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
We letten als mod zijnde natuurlijk wel op wat er gepost wordt, en als het écht uit de hand loopt grijpen we in. Als mensen persoonlijke aanvallen gaan voeren enzo, want dat hoort simpelweg niet op het forum thuis. Waarom jouw topic op slot is is het volgende:Niet verkeerd opvatten, maar je weigert de standpunten van de mensen die er serieus posten in te zien. Dan kunnen wij nog zo hard roepen dat je de fout in gaat, als je niet luistert kunnen wij daar niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef tinoz het volgende:
[..]
ow ok sorry die aanvraag is dus niet goed![]()
hij is toch opslot , thanks
niet omdat ik het wil maar ok .
ik zal nog eens proberen een topic te openen die neit gesloten gaat worden , maar moet ik dan gewoon dan mensen die onvriendelijk zijn gewoon negeren of wat ? hebben jullie geen punten systeem ? ey dat is iets leuks ik ga het uitdenken en dan stuur ik het wel naar het forum als tip , dan kan je de users schikken op wat voor inbreng ze hebben ;-)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |