wat dinges hier zegt, ze zijn niks anders behalve dik, dus dan maar gezellig als laatste redmiddelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
Het is een leugen dat dikke mensen altijd gezellig zijn. Net zoals lelijke mensen beslist niet intelligenter zijn.
Dit is een vorm van politiek-correct Wiedergutmachungsrelativisme. Omdat dikke mensen in het algemeen niet alleen maar dik, maar vaak ook lelijk en dom zijn mag dit juist niet gezegd worden. Dus wordt het fabeltje opgehangen dat ze dan zogenaamd 'gezellig' zouden zijn.
=plaatje weg=
Doen wat ze zelf leuk vinden? Hoe dikker je bent, hoe minder je kan lijkt me. Ik word eigenlijk wel vrolijk van slank blijven want het zijn veelal leuke activiteiten en kleine bezigheidjes in mijn dagelijks leven die m'n gewicht op peil houden, en daar hoef je ook niet de hele dag mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef ginder het volgende:
Omdat sommige dikkere mensen er zich niet zoveel aan gelegen laten liggen hoe anderen over hen denken, (anders waren ze wel meer met hun uiterlijk bezig), en eerder doen wat ze zelf leuk vinden en meer ontspannen zijn . Terwijl mensen die hun best doen om slank te blijven ook op andere gebieden zich meer aanpassen en daar word je niet vrolijk van.
En hele lieve ouders die alles geven waqt hun kind(je) wil.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die moet toch gewoon wel een ziekte hebben?
Oh, sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef ginder het volgende:
Zo te lezen lijkt met dit late uur niet het juiste moment om serieuse reacties op dit onderwerp te verwachten.
Ik dacht meer aan mensen met overgewicht en niet aan iemand die zich ongemakkelijk dik voelt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:35 schreef francoise het volgende:
[..]
Doen wat ze zelf leuk vinden? Hoe dikker je bent, hoe minder je kan lijkt me. Ik word eigenlijk wel vrolijk van slank blijven want het zijn veelal leuke activiteiten en kleine bezigheidjes in mijn dagelijks leven die m'n gewicht op peil houden, en daar hoef je ook niet de hele dag mee bezig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |