Nee dat gaat werken. die dude maakt het alleen maar ergerquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
God maak me alsjeblieft beter.
God helpt je toch niet, je kunt alleen maar jezelf helpen. Dus kruip je bed in voor 2 dagen, zet je zelf over die shit heen and make life worth to life.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil 2 dagen me bed in en alles vergeten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:49 schreef Tarot het volgende:
Tja... de zomer en het mooie weer zijn alweer een maand voorbij. De depressies komen weer uit de kast. Heel herkenbaar hoor... kheb er zelf ook een beetje last van. Ik raad je aan om het nog even te wachten met zelfmoord tot volgende zomer. Fijne feestdagen alvast.
dat heb je toch zelf in de hand: bel ze eens op en ga er eens langs. ga niet zitten wachten totdat zij weer contact met jou opnemen maar toon zelf eens initiatief!quote:Bekenden zie ik ik ook al ruim een maand niet meer.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:49 schreef Tarot het volgende:
Tja... de zomer en het mooie weer zijn alweer een maand voorbij. De depressies komen weer uit de kast. Heel herkenbaar hoor... kheb er zelf ook een beetje last van. Ik raad je aan om het nog even te wachten met zelfmoord tot volgende zomer. Fijne feestdagen alvast.
Ik zie soms nog meisjes in korte rokjes en strakke truitjes rondlopen. Zolang zij rondlopen, is het goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:49 schreef Tarot het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:21 schreef alrayyes het volgende:
Seriously, fok is geen vervanging voor een getrainede psychiater.
Ga dan eens wat DOEN aan je situatie. Het enige wat je hier op FOK! keer op keer op keer post is je ontevredenheid, je geklaag, gezeur, hoe iedereen tegen je is (vooral vrouwen), en wat al niet meer. Nooit hoor ik over goede voornemens, of enige indicatie dat je ook wilt WERKEN om het beter te maken. Je leeft je self-fulfilling-prophecy; Je ziet hier ook al weer een aantal mensen die je gezeur zat zijn, en nu heb jij weer een excuus om te denken dat iedereen tegen je is. Je maakt het jezelf ongelofelijk moeilijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Shit
Ik wil 2 dagen me bed in en alles vergeten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:21 schreef alrayyes het volgende:
Afgezien van je andere postings op dit forum kan ik je maar 1 stuk advies geven:
Zoek professionele hulp.
Seriously, fok is geen vervanging voor een getrainede psychiater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |