Nee ik heb het niet gedaan. Het was 3uur 's nachts en we waren moe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef PeRi het volgende:
Jij dan?
Naar SEX??? Hoe kom je daar nou weer bij??? Ik heb dit topic toch neit voor niets in R&P gestart of niet soms??quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:16 schreef Mordreth het volgende:
Naar SEX ermee. Met daarbij mijn excuses
.Ik las het verkeerd / te snel
Het past hier gewoon beterquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef TheVin het volgende:
[..]
Naar SEX??? Hoe kom je daar nou weer bij??? Ik heb dit topic toch neit voor niets in R&P gestart of niet soms??![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik blijf bezig met je. Bekijk het maar lekker. Je hebt er niet verstand van.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:20 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Het past hier gewoon beter. Verdere vragen mag je hier neergooien: R&P FB: Modjes zonder humor
Geil.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:07 schreef jantco het volgende:
Ja. De bruiloft werd in een zaaltje gevierd en wij gingen aansluitend met huwelijksreis. Die nacht hebben we doorgebracht in een hotel bij Schiphol. We hebben ons gedoucht en mijn kersverse vrouw ging naakt op het bed liggen met haar benen omhoog. Ze wilde er meteen maar vanaf zijn om te kunnen slapen. Niet leuk.
En dan zitten vrouwen te zeiken dat mannen niet eens een keer romantisch kunnen doen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:07 schreef jantco het volgende:
Ja. De bruiloft werd in een zaaltje gevierd en wij gingen aansluitend met huwelijksreis. Die nacht hebben we doorgebracht in een hotel bij Schiphol. We hebben ons gedoucht en mijn kersverse vrouw ging naakt op het bed liggen met haar benen omhoog. Ze wilde er meteen maar vanaf zijn om te kunnen slapen. Niet leuk.
Dat is erfelijk! Dan kan jouw vrouw het ook niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:40 schreef IkWilbert het volgende:
Huwelijksnacht... helaas kunnen mijn schoonouders geen kinderen krijgen.
Nee man, trouwen is het nieuwe scheiden... totally retroquote:
haha wat een kansloze mongool ben jijquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef TheVin het volgende:
[..]
Ja ik blijf bezig met je. Bekijk het maar lekker. Je hebt er niet verstand van.
Dus je vriendin is geadopteerd. Kan ook geil zijn, ligt er wel een beetje aan uit welk land ze komt..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:40 schreef IkWilbert het volgende:
Huwelijksnacht... helaas kunnen mijn schoonouders geen kinderen krijgen.
Altijd op de verkeerde momentenquote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef yamahar46 het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook mooi klaar mee.![]()
Nee je geld was op....quote:Op donderdag 21 september 2006 09:42 schreef truttebosje het volgende:
jeetje ik weet echt niet meer of ik op mn huwelijksnacht heb geneukt,
maar mezelf kennende wel hoor.
was alleen geen heftige bruiloft ofzo.
we zijn op woensdagochtend getrouwd met 2 getuigen erbij en daarna lekker naar huis gegaan haha(was meer belastingtechnisch enzo)
een week later hebben we vrienden enfamilie mee uit eten genomen.
dus mijn bruiloft was niet echt een superhappening.(gelukkig niet, ik haat bruiloften)
Kampvolk en trouwenquote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef erodome het volgende:
Nee......
Hij stond samen met mijn broer op weg naar huis in de bosjes te kotsen, 2 menneke's met de stropdas vast om die niet onder te kotsen, bij het uit de auto gaan sloopte hij nog bijna het bruisdboeket en toen we thuis kwamen heb ik alleen gehoort dat het licht uitmoest en toen ik eindelijk al die speldjes uit mijn haar had gevist sliep hij als een baby.
Maar ik heb hem teruggepakt, de volgende ochtend toen zijn kater er lekker dik bovenop lag mocht hij alle kaartjes voorlezen, gna gna!
Dat vond hij wel wat minder aangezien zijn hoofd als lood voelde en de lettertjes niet echt bleven waar ze hoorde
zo romantisch als dat je het zelf maakt.........heb je een geil vrouwtje....of ben je er zelf een dan lukt het wel.....quote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik merk het alweer.. ben niet getrouwd en het ook nog helemaal niet van plan..
Maar hoef me dus geen romantische voorstelling te maken hoe mijn huwelijksnacht er uit zal zien![]()
Ehm het laatst dat ik naar mezelf keek ,was in inderdaad een vrouwtje..of ik een geil vrouwtje ben laat ik me niet over uitquote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
zo romantisch als dat je het zelf maakt.........heb je een geil vrouwtje....of ben je er zelf een dan lukt het wel.....
Zal ik ook maar niet doen dan hèquote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ehm het laatst dat ik naar mezelf keek ,was in inderdaad een vrouwtje..of ik een geil vrouwtje ben laat ik me niet over uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |