done.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef Aarde het volgende:
wil iemand ff deze en de daaropvolgende post vernietigen![]()
de dag voor jezelf doornemen
bedanktquote:
Ik zie niet allesquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:03 schreef Moonah het volgende:
Copycat, bedankt!!!!
Wat te denken trouwens van deze geweldige ontopic-bijdragen aan het Cc-veren-in-haar-dikke-reet-en-tussen-haar-grote-memmen-en-verweven-in-haar-okselhaar-topic?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zie niet alles.
En er waren een stuk of 10 slowchat posts (met o.a.: hoi "usernaam").. humor kan wel in dat topic.. slowchat vind ik van niet.
ik zal er vanavond naar kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef Mickeys het volgende:
*NIEUWE* R&P policy
Bij centrale topics zijn een aantal linkjes gezet die natuurlijk inmiddels al een volgend deeltje hebben gekregen. In ieder geval De Kunst van. Kan/kunnen deze aangepast worden? tnx
ik vind het persoonlijk nogal meevallen. Hij schets een beeld meer niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Averon het volgende:
Hoi,
Trollen kan ik wel lijden, maar Bismarck gaat hard richting racisme met zijn opmerkingen over Surinamers en Antillianen.
Single vrouwen van 26 en kinderen
Eens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk nogal meevallen. Hij schets een beeld meer niet.
Weet ook niet wat mijn medemods ervan zeggen?
*ook al eens gehad heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eens.
Ipv quoten besloten mijn hersenen het er maar als edit bij te zetten, in eerste instantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |