Je doelt erop of een land zijn eigen bevolking mag verdedigen tegen aanvallen door terroristen vanuit een ander land als daarbij ook onschuldige burgers omkomen in dat andere land.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Mag een land burgers doden omdat er (misschien ) terroristen tussen zitten ?
Ben je een moslim hater ? (en hater van alle andere mensen die daaar nu nog zitten ?)
Misschien is het nodig hoor, maar het wordt er niet beter van vrees ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Limburger_noord het volgende:
Komen we snel genoeg achter denk ik
je hebt helemaal gelijk. sorry voor die flauwe meki-vergelijking.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef eL. het volgende:
[..]
Nou ja het is niks wat men nog niet wist, alleen je krijgt er iets meer beleving bij. Hij heeft verteld hoe hij min of meer verplicht werd om mee te doen aan het hele Hezbollah gebeuren, vanwege traditie's, eer en trots. Kortom meedoen of aan de zijlijn staan.
Verder heeft hij uitgelegd hoe hij rond zijn 12e-14e de streek rond reisde om als voorbeeld te dienen voor de nieuwe aanvoer. "Kijk eens hoe blij deze jongen is en wat hij allemaal kan, blablabla". Verder noemde hij het rijtje op waar hij allemaal heen is gestuurd (Somalië, Irak, Libanon, Syrië enz) en waarom hij uiteindelijk de boel ontvluchtte. Morgen ga ik hem vragen hoe dat precies is verlopen, ik had al van een secretaresse vernomen over zijn kofferbak avontuur en de onmogelijkheden die je voor je voeten krijgt als je zo'n land ontvlucht.
Hij heeft voor Iran/Hezbollah tegen en in Irak gevochten en is blij dat hij uit die ellende is (metvrouw en kinderen). Ik vroeg nog of hij 'actief' moslim is, maar dat ontweek hij met "ik ben geboren moslim", ik denk dat hij wel bedoelde dat hij die godsdienst niet meer bedrijft. Hij is hier zielsgelukkig en werkt hard.
De reden dat ik hem erover aansprak (doe ik wel vaker met moslims in mijn directe omgeving) is omdati k me graag verdiep in hoe ik me dat allemaal moet voorstellen. Hoe zo'n organisatie aan zijn mensen komt en wat de mensen beweegt om eraan mee te doen. Hoe de situatie aldaar is (in hun ogen) en hoe ze erover denken. Ik kan niet anders zeggen als dat dat enorm interessant is en ik krijg er een beter beeld van dan uit topics en tv.
Als het iets is wat ik kwijt wil of wat iets toevoegd, dan zal ik dat wel doen. Maar reken nergens op, zoals ik al zei, de meeste dingen weet iedereen wel en zonder bron heb je hier ook net niks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Incomplete het volgende:
De achtergrond is ook hetgeen mijn interesse heeft.
Dank voor je antwoord en mocht je in de loop van de komende weken
er wat dieper op in kunnen gaan en willen posten, alvast bedankt.![]()
Is al goed hoor, ik moest er alleen wat van zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt helemaal gelijk. sorry
Nou als USA israel steunt mag Iran en Syrie Libanon steunenquote:VS steunen bondgenoot Israël door dik en dun
WASHINGTON/JERUZALEM - De Amerikaanse regering laat Israël nog een week zijn gang gaan in Libanon. Dat heeft The New York Times woensdag gemeld. Het toont opnieuw aan hoe innig de banden zijn tussen de Verenigde Staten en Israël.
Volgens Amerikaanse en Israëlische functionarissen geciteerd door de krant mag de Israëlische luchtmacht nog een week Libanon bombarderen om de sjiitische Hezbollah verder te verzwakken. De beweging staat in de VS op de lijst van terroristische organisaties.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice stelt haar trip naar de regio zelfs nog even uit om Israël zo nog wat meer tijd te geven om de Libanese groep aan te pakken, aldus The Times. Op z'n vroegst reist Rice vrijdag naar het Midden-Oosten.
Zesdaagse Oorlog
De banden tussen beide landen zijn sinds de Zesdaagse Oorlog van 1967 steeds sterker geworden. Het is onder de Amerikaanse president Lyndon B. Johnson dat de relatie verandert, onder invloed van de Koude Oorlog en een steeds effectievere joodse lobby in Washington.
In 1969 ontvangt Israël voor het eerst geavanceerde militaire technologie uit de VS met de levering van Phantom-gevechtsvliegtuigen. In de jaren hierna krijgt de directe Amerikaanse steun een steeds grote omvang: tegenwoordig gaat jaarlijks 3 miljard dollar naar Israël.
Tot de komst van Johnson is de Amerikaanse interesse in de Palestijnen en Israëli's gering. Maar Johnsons minister van Buitenlandse Zaken, William Rogers, begint een diplomatiek offensief om een eind aan het conflict te maken en om de invloed van de Sovjet-Unie te verminderen.
Dit levert weinig op en Rogers opvolger Henry Kissinger staat bekend om zijn pro-zionistische ideeën. Kissinger reist van de ene naar de andere hoofdstad in het Midden-Oosten. Hij zet zijn kaarten tevergeefs op een federatie van Jordanië met de Palestijnse Westelijke Jordaanoever.
Jom Kipoer-oorlog
De Jom Kipoer-oorlog van 1973 overleeft Israël dankzij de enorme stroom aan militair materieel dat uit de VS arriveert. Hierna stimuleert Washington de dialoog tussen Israël en Egypte. Dit resulteert onder president Jimmy Carter in een vrede tussen beide landen.
Carter is ook de eerste president die het Palestijnse vraagstuk in het centrum van het vredesproces plaatst. Dit levert de Palestijnen echter weinig op. In 1982 kan Israël de Palestijnse guerrillabeweging PLO verdrijven uit het noordelijke buurland Libanon.
Onder de havik Yitzhak Shamir breidt Israël zijn greep op de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook verder uit zonder veel tegengeluid uit de VS. Pas nadat de PLO in 1988 zegt een oplossing te zien in een Palestijnse staat naast Israël, opent de VS de deuren voor de PLO.
In 1991 neemt de Israëlische premier Shamir na zware Amerikaanse druk deel aan de vredesconferentie in Madrid. De Amerikaanse president George H.W. Bush keert zich in deze tijd tegen het nederzettingenbeleid van minister-president Shamir. De relatie bekoelt enigszins.
Akkoorden van Oslo
Een jaar later komt Yitzhak Rabin aan de macht in Israël en worden geheime onderhandelingen met de Palestijnen geopend die leiden tot de Akkoorden van Oslo. Deze geheime gesprekken gebeuren buiten medeweten van de Amerikaanse president Bill Clinton om.
In de jaren hierna probeert Clinton en zijn regering een definitieve oplossing te vinden voor het conflict dat de regio al sinds 1948 in de greep heeft. Maar de Amerikanen tonen zich vooral een bondgenoot van de VS die door dik en dun wordt gesteund ten koste van de Palestijnen.
Sinds de aanslagen van 11 september 2001 bindt de strijd tegen het islamitisch extremisme beide landen. Neoconservatieve bewindslieden in Washington, onder wie vicepresident Dick Cheney en minister van Defensie Donald Rumsfeld, staan bekend als steunpilaren van Israël.
bring it onquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou als USA israel steunt mag Iran en Syrie Libanon steunen
Hezbollah bedoel je zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou als USA israel steunt mag Iran en Syrie Libanon steunen
In plaats van dat de Joden de terreur afkeuren gaan ze het goedkeurenquote:Campagne joodse organisaties voor Israël
PARIJS - Verscheidene Europese kranten publiceren donderdag een ingezonden brief van joodse organisaties in Europa waarin die zich vierkant opstellen achter het Israëlische militaire optreden in Libanon. Dat meldde woensdag de Crif, de overkoepelende organisatie van joodse instellingen in Frankrijk. In Nederland verschijnt het manifest in De Telegraaf en NRC Handelsblad.
Onder de kop „Hezbollah is een bedreiging voor de vrede“ benadrukken de opstellers van het artikel dat Israël „zijn recht op legitieme zelfverdediging uitoefent”. De joodse staat zou op proportionele wijze reageren op de bedreigingen waarmee het momenteel wordt geconfronteerd.
dat vind ik ook terecht , tenzij er ook zo wordt gedacht over Israel die miljarden krijgtquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bring it on![]()
en hoe zit het eigenlijk met het europese geld richting de palestijnen al jaren? ik begreep dat arafat zijn vrouw een miljard euro nalaat...![]()
Ze keuren de terreur toch juist af?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van dat de Joden de terreur afkeuren gaan ze het goedkeuren
dit is net als de Moslims die massaal Londen en Madrid gaan goedkeuren
Nou ja Israël steekt het tenminste nog in een algemeen doel. Arafat daarentegen ....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef Meki het volgende:
dat vind ik ook terecht , tenzij er ook zo wordt gedacht over Israel die miljarden krijgt
Na dit weiger ik Israel te erkennen als een staatquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
broertjes Mahmoud Taluzi (7) en Ravia Taluzi (3) gedood door Hezbollah-raket terwijl ze op straat aan het spelen waren.
Lees het bericht waarop je reageerde nog een keer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Na dit weiger ik Israel te erkennen als een staat
Israel is niets minder dan een zionistische terroristische beweging die uit een andere planeet komt
In Militaire operatiesquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef eL. het volgende:
[..]
Nou ja Israël steekt het tenminste nog in een algemeen doel. Arafat daarentegen ....
oke verkeerd gelezenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lees het bericht waarop je reageerde nog een keer.
bijna goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is niets minder dan een zionistische terroristische beweging die uit een andere planeet komt
vrijdag ga ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tvp, Hee meki moest jij niet op vakantie?
Ach een beetje hulp kunnen ze in Israël wel gebruiken. Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos. Btw de extremistische organisaties krijgen ook vollop hulp van bevriende landen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Meki het volgende:
In Militaire operaties
en ik ben blij dat ARAFAT dood is hij heeft zijn straf gehad
betekend dit nu dat je de hezbollah niet erkent als organisatie en dat je van mening ben dat de hezbollah zich moet opheffen?quote:
Israel die terroristisch handelt krijgt ook miljardenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef eL. het volgende:
[..]
Ach een beetje hulp kunnen ze in Israël wel gebruiken. Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos. Btw de extremistische organisaties krijgen ook vollop hulp van bevriende landen.
Hoi Meki,quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
Israëlische gevechtsvliegtuigen en marineschepen beschoten het zuiden en oosten van Libanon. In het zuidelijke dorp Srifa kwamen tien leden van een familie om. In het eveneens zuidelijke Nabatiyeh vielen zes doden. Voor het eerst werd ook het christelijke deel in het centrum van de hoofdstad Beiroet getroffen, maar hier vielen geen slachtoffers.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat was in grotere mate gebeurd dan dat joden dit goedkeuren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van dat de Joden de terreur afkeuren gaan ze het goedkeuren
dit is net als de Moslims die massaal Londen en Madrid gaan goedkeuren
en hoe weet jij zeker uit je selectieve berichtgevinkjes dat die familie niet gewoon hezballah aanhangers waren. je weet wel hezballah en hamas die als hun speerpunt van verkiezingen de vernietiging en beïndiging van de israelische staat hebben staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Meki het volgende:
[..]
oke verkeerd gelezen
Israëlische gevechtsvliegtuigen en marineschepen beschoten het zuiden en oosten van Libanon. In het zuidelijke dorp Srifa kwamen tien leden van een familie om. In het eveneens zuidelijke Nabatiyeh vielen zes doden. Voor het eerst werd ook het christelijke deel in het centrum van de hoofdstad Beiroet getroffen, maar hier vielen geen slachtoffers.
ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
Meki, waarom benoem een actie van Israël gelijk als een "actie van de Joden"??
Dus wat de Hezbollah doet is een actie van de Moslims dan??
Weer eens naar de moskee geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanonquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
Hoi Meki,
Er zijn ook 2 onschuldige Israelische kinderen vermoord door een raket van Hezbollah...
oja, t waren Israelische arabieren
Wist je dat?
Zij??quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goed
Je probeert jezelf zo wel altijd goed te praten, Is er kritiek op de Moslims, haal je altijd Israel erbij.. is er kritiek dat als feit wordt verteld, dan moeten beide meteen stoppen? hahaha haquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel die terroristisch handelt krijgt ook miljarden
beiden stoppen of niet
burgers die weigerde te vertrekken om zo de hezbollah te steunen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanon
Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef eL. het volgende:
[..]
Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos.
Hezbolla vuurt raketten af vanuit woonwijken, en hebben daar ook hun wapens, dus wie is er nu eigenlijk schuldig aan de burgerslachtoffers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanon
Telegraaf vermeldt en elke tv laat dode kinderen en burgers zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe weet jij zeker uit je selectieve berichtgevinkjes dat die familie niet gewoon hezballah aanhangers waren. je weet wel hezballah en hamas die als hun speerpunt van verkiezingen de vernietiging en beïndiging van de israelische staat hebben staan.
het is goed om moslims vanuit hier te verdedigen, maar je moet geen smerige anti-mensen gaan verdedigen. .
Waar lees je dat dan lieve Meki?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goed
dan moeten ze dood , als ze niet weggaan moeten ze doodquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Boomstam het volgende:
[..]
burgers die weigerde te vertrekken om zo de hezbollah te steunen?
omgquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moeten ze dood , als ze niet weggaan moeten ze dood
Dat was toch een slechte krant volgens jou?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Telegraaf vermeldt en elke tv laat dode kinderen en burgers zien.
quote:de Israeliers Hamas en Hezbollan hebben de vernieting van de staat van Libanon Israel in hun hoofd
Alweer vergeten Meki?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Meki het volgende:
Hierbij wil ik vermelden dat ik de kant van Israel beter ga bekijken
ik ga zelf een onderzoek beginnen en dan kom ik met resultaat
ze hoeven niet dood, maar ze moeten ook niet janken als hun huis inelkaar stort omdat ze buren zijn van terroristen en dit wel goedkeurenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moeten ze dood , als ze niet weggaan moeten ze dood
Dat zal wel een soort bonus-materie zijn dan, voor de geleverde diensten streken van vriend Arafat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef schatje het volgende:
Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.
Nee hoor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Meki het volgende:
[..]
de Israeliers hebben de vernieting van de staat van Libanon in hun hoofd
Leuk hè, Meki.quote:Israeli Arab relatives of brothers Mahmoud Talussi, 4, and Rabiah, 8, gather by their coffins prior to their burial in the northern Israeli-Arab town of Nazareth, Wednesday July 19, 2006. Hezbollah rockets slammed into Nazareth, on Wednesday, killing the two young Muslim brothers as they played outside and wounding 18 other people, Israeli authorities said.
heb je wel een punt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef isos het volgende:
wie laat dan ook zijn kinderen tussen de katusha's spelen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan lieve Meki?
Kom dan met een bron?
nou?
en ff copy/ pasten graag
dat zie je van Moslims organisaties niet doen na een aanslag van Al Qaidaquote:PARIJS - Verscheidene Europese kranten publiceren donderdag een ingezonden brief van joodse organisaties in Europa waarin die zich vierkant opstellen achter het Israëlische militaire optreden in Libanon. Dat meldde woensdag de Crif, de overkoepelende organisatie van joodse instellingen in Frankrijk. In Nederland verschijnt het manifest in De Telegraaf en NRC Handelsblad.
Ik heb dit ook paar topics terug ff voor hem herhaald, hij reageerde daarna niet meer..quote:
Nouquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
www.t
[..]
[..]
dat zie je van Moslims organisaties niet doen na een aanslag van Al Qaida
Israel is een bondgenoot van Al Qaida
onderzoek nog niet afquote:
dat laatste zou zomaar kunnen. van de 400 joden die in de twin towers werkten was er die dag maar 1 komen opdagenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
www.t
[..]
[..]
Haar man. Niet vriend.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat zal wel een soort bonus-materie zijn dan, voor de geleverde diensten streken van vriend Arafat.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nou
Ik zag ze wel op straat dansen en feesten na de aanslagen in NY
EN snoep uitdelen in de straten?
Vergeten Meki?
En ik lees nergens dat ze terreur plegen die Israeliers.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
www.t
[..]
Heb je gezopen ofzo, je weet dat je dat rustig moet opbouwen he? Zeker met deze hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
www.t
[..]
[..]
We zien dat het ook staat bij Israel die het voorziet van vernietiging van Libanonquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat was toch een slechte krant volgens jou?
[..]
Misschien is het beter, om in het kader van je onderzoek, om deze ter plaatse te doen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
onderzoek nog niet af
maar het wordt zeer moeilijk nadat ze weer 60 doden onnodig hebben vermoord
wat zou jij doen tegen israel om dit onrecht wel te rechtvaardigen meki? wat voor straf zou israel moeten krijgen volgens jouw>?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
86 % Israeliers achter terrorisme
JERUZALEM (ANP) - Bijna negen van de tien Israëliërs (86 procent) staan achter het offensief van de strijdkrachten in Libanon. Dat blijkt uit de resultaten van een opiniepeiling die de krant Yedioth Ahronoth dinsdag publiceerde.
Kan niet ik kan niet toezien en toelaten dat slachtoffers vallen voornamelijk in Libanon waar het met elke seconde een dode valtquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef B4CO het volgende:
[..]
Misschien is het beter, om in het kader van je onderzoek, om deze ter plaatse te doen?
Zo hebben wij de rust, en kan je een zo neutraal en op waarheidsgetrouwe onderzoeksresultaten aan ons tonen!
Je moet je niet zo blind staren op aantallen doden. Elke dode valt te betreuren, misschien kun je je beter richten op de vraag waarop iedereen daar zo koppig en niet oplossings gezind is. En als het even meezit zul je er achter komen dat voor beide partijen wat te zeggen valt, maar dat het net niet bij elkaar past. De vraag is dan ook of er één schuldige is en of er een oplossing valt te vinden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Meki het volgende:
onderzoek nog niet af
maar het wordt zeer moeilijk nadat ze weer 60 doden onnodig hebben vermoord
Is dit de werkelijke kop van het ANP bericht Meki? Of heb je dit erzelf bij bedacht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
JERUZALEM (ANP) - Bijna negen van de tien Israëliërs (86 procent) staan achter het offensief van de strijdkrachten in Libanon. Dat blijkt uit de resultaten van een opiniepeiling die de krant Yedioth Ahronoth dinsdag publiceerde.
kijk lieve monitorkindertjes, dit is dus zo'n prachtig voorbeeld van iets proberen om te draaien, terwijl je weet dat het te dom is voor woorden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Meki het volgende:
[..]
de Israeliers hebben de vernieting van de staat van Libanon in hun hoofd
Sancties en verboden handel met Israel tot Israel alle terroristische activiteiten afzweertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Boomstam het volgende:
[..]
wat zou jij doen tegen israel om dit onrecht wel te rechtvaardigen meki? wat voor straf zou israel moeten krijgen volgens jouw>?
Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
de titel komt van mij omdat de titel woorden verdraaitquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is dit de werkelijke kop van het ANP bericht Meki? Of heb je dit erzelf bij bedacht?
http://www.trouw.nl/laats(...)aal_achter_offensiefquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef B4CO het volgende:
[..]
Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???
ps bovenstaande is geen quote, als je zelf een titel verzint, een bron is vergezeld van een U R L
Zo dus die vrouw is vrijgezel en rijk ? Ik kijk toch nog even verder goed ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
Haar man. Niet vriend.
Dat was mij ook al duidelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
de titel komt van mij omdat de titel woorden verdraait
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik viel van mijn stoel, ik zweer je.. ik lach me hier echt kapot!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Oh, dus kunnen we het met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
En hoe moeten ze dan handelen wanneer ze zonder provocatie worden aangevallen, waarbij 8 soldaten gedood en 2 ontvoerd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Sancties en verboden handel met Israel tot Israel alle terroristische activiteiten afzweert
Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)aal_achter_offensief
Oplossing kan niet meer en kan nooit meer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef eL. het volgende:
[..]
Je moet je niet zo blind staren op aantallen doden. Elke dode valt te betreuren, misschien kun je je beter richten op de vraag waarop iedereen daar zo koppig en niet oplossings gezind is. En als het even meezit zul je er achter komen dat voor beide partijen wat te zeggen valt, maar dat het net niet bij elkaar past. De vraag is dan ook of er één schuldige is en of er een oplossing valt te vinden.
en zich weer naar de slachtbank laten brengen? nee denk dat dat dat niet meer gaat gebeuren. en terecht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Sancties en verboden handel met Israel tot Israel alle terroristische activiteiten afzweert
sancties EN verboden handel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Om net zo in herhaling te gaan, dat had je dan ook mogen doen bij elk slachtoffer in een bus, in een winkelcentrum, in een bar, in een kantoorgebouw......................................quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Oplossing kan niet meer en kan nooit meer.
Als er elke dag tientallen burgers omkomen bij aanslagen in Libanon dan weet ieder goede mens met een hart dat ie Israel daarop moet veroordelen
dat doen Israeliers nu ( 86 % ) die steunen massaal de bondgenoot van Al Qaida .quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???
Dat is een (FEIT) trekje van arabische politici, om vragen waar je geen antwoord hebt heen draaien (Al Sahaf als voorbeeld)quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
Videobeelden zag ik op tv met bush, de twins, mensen die dansten en feesten..quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doen Israeliers nu ( 86 % ) die steunen massaal de bondgenoot van Al Qaida .
en dat wat je zei werd later teruggenomen omdat het niet klopte
Jah maar daar gaat deze topic erniet overquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Om net zo in herhaling te gaan, dat had je dan ook mogen doen bij elk slachtoffer in een bus, in een winkelcentrum, in een bar, in een kantoorgebouw......................................
Je zou het bijna zeggen he, daar dat de identiteit van BSB bij Drugshond bekend is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki
Wat denk je eigenlijk te bereiken met je posts hier?
Extra zetels voor verdonk en wilders?
Je maakt ze het wel erg makkelijk door zoveel vooroordelen te bevestigen..
Geef het maar toe Meki, Jij en BSB zijn een collectief van skinheads die met jullie posts Nederlanders tegen Medelanders op willen zetten
eenschquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom modjes, deze onzin verpest het hele topic... Doe er wat aan..
ik strijd enkel voor Slachtoffersquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki
Wat denk je eigenlijk te bereiken met je posts hier?
Extra zetels voor verdonk en wilders?
Je maakt ze het wel erg makkelijk door zoveel vooroordelen te bevestigen..
Geef het maar toe Meki, Jij en BSB zijn een collectief van skinheads die met jullie posts Nederlanders tegen Medelanders op willen zetten
Daar kan ik niet over oordelen, ik hou het er maar op dat ik de )naieve) hoop heb dat het wel ooit opgelost kan worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
Oplossing kan niet meer en kan nooit meer.
Oorzaak gevolg. Je hoeft dit offensief niet los te zien van het voorafgaande, zo kun je ook eindeloos terug in de tijd, zoals zo vaak gebeurt. Maar Hezbollah blijft maar kloten zonder dat iemand ingrijpt, als ze dan ook nog eens de boel op de spits drijven door wat soldaten te vermoorden en gijzelen, dan is het niet echt heel verwonderlijk dat Israël ingrijpt, waar of niet ?quote:Als er elke dag tientallen burgers omkomen bij aanslagen in Libanon dan weet ieder goede mens met een hart dat ie Israel daarop moet veroordelen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik viel van mijn stoel, ik zweer je.. ik lach me hier echt kapot!
Meki, echt GEWELDIG!! tnx voor het laten lachen.
Helaas kunnen we er heel weinig aan doen, behalve deleten dan, maar dat werkt ook niet.quote:
bruiloften, grensovergangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Om net zo in herhaling te gaan, dat had je dan ook mogen doen bij elk slachtoffer in een bus, in een winkelcentrum, in een bar, in een kantoorgebouw......................................
niet echt maar tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]![]()
. Eigenlijk is het niet grappig.
Ruim 80% van de Israelis steunt de acties van hun regering.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was in grotere mate gebeurd dan dat joden dit goedkeuren.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef eL. het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, ik hou het er maar op dat ik de )naieve) hoop heb dat het wel ooit opgelost kan worden.
[..]
Oorzaak gevolg. Je hoeft dit offensief niet los te zien van het voorafgaande, zo kun je ook eindeloos terug in de tijd, zoals zo vaak gebeurt. Maar Hezbollah blijft maar kloten zonder dat iemand ingrijpt, als ze dan ook nog eens de boel op de spits drijven door wat soldaten te vermoorden en gijzelen, dan is het niet echt heel verwonderlijk dat Israël ingrijpt, waar of niet ?
Weet je ueberhaubt wel waar je het over hebt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
het is nu nog nooit zo erg geweest
de burgers elders in de wereld weten nu waarvoor Israel nu staat.
En Israel mag nu kloten met mensen , daar mogen ze van Bush een week mee doorgaan
Ik ben ook niet uit op sancties hoor, zijn feestje, echter lopen we wel te happen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Helaas kunnen we er heel weinig aan doen, behalve deleten dan, maar dat werkt ook niet.
Ondanks dat het volslagen lachwekkend is wat ie uitkraamt is er niks wat niet in NWS zou mogen.
Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
God vergeve me, ik wou hier bijna serieus op in gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
www.t
[..]
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uit op sancties hoor, zijn feestje, echter lopen we wel te happen.
en dat is zonde
Als Hezbollah aan de macht komt in Libanon dan wordt het nog veel erger. Veel burgers van Libanon zullen wel niet veel zin hebben aan een staatsinrichting en bijbehorend regime zoals in Iran.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
het is nu nog nooit zo erg geweest
En Israel mag nu kloten met mensen , daar mogen ze van Bush een week mee doorgaan
dat allen is verleden tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weet je ueberhaubt wel waar je het over hebt.
Tijdens de burgeroorlog daar was het veul en veul erger. En tijdens de overheersing van Syrië verdwenen er ook ineens mensen van de straat aldaar.
Niet gezien, sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
Ik heb geen intentie gehad om te zeggen, wat jullie doen, doen wij niet, ik reageerde op een verwijzing naar hem...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
ja en hieruit blijkt ook dat meki puur tegen israel is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weet je ueberhaubt wel waar je het over hebt.
Tijdens de burgeroorlog daar was het veul en veul erger. En tijdens de overheersing van Syrië verdwenen er ook ineens mensen van de straat aldaar.
misschien omdat de geweldig anti-israelische publieke omroep hier toch inzag dat het eigenlijk wel klopte. en bang was ineens pro-israel te zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ach, Bush heeft het ook toegelaten (voor zover je hem dat in zijn schoenen kunt schuiven, maar goed) dat Hezbollah jarenlang talloze raketten op Israël mocht afvuren, het had de Arabsiche landen of de betrokken partijen gesiert als ze dáár over begonnen waren. Dus niet te snel wijzen, deze confrontatie zat er gewoon aan te komen en daar waren beide partijen van op de hoogte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
Je spreekt jezelf flink tegen Lieve Meki, je zegt : Het is nog nooit zo erg geweest , en dan zeg je dat je het alleen over het heden hebt. Wat wil je nou?quote:
we hebben de VN toch daarvoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als Hezbollah aan de macht komt in Libanon dan wordt het nog veel erger. Veel burgers van Libanon zullen wel niet veel zin hebben aan een staatsinrichting en bijbehorend regime zoals in Iran.
maar dat mag zij mogen immers allesquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
islamitisch humanisme is nog ver te zoeken bij shi'ïtten. doe mij maar de gematigde moslim die de aanval van israel wel snapt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef eL. het volgende:
[..]
Ach, Bush heeft het ook toegelaten (voor zover je hem dat in zijn schoenen kunt schuiven, maar goed) dat Hezbollah jarenlang talloze raketten op Israël mocht afvuren, het had de Arabsiche landen of de betrokken partijen gesiert als ze dáár over begonnen waren. Dus niet te snel wijzen, deze confrontatie zat er gewoon aan te komen en daar waren beide partijen van op de hoogte.
Mjah, hij blijft da bomb natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel wat wordt het elke keer druk in dit topic als Meki zijn mening komt vertellen..![]()
Omdat de wereld lijdt aan Holocaustrofobie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie op het zelfde vliegtuig als me neefjes zou zittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, hij blijft da bomb natuurlijk.
Maar vrijdag staat in mijn agenda (soort moderator rustdag/snipperdag)
denk dat je er dan helemaal geen flikker van snapt. ik denk dat zijn moeder drie woorden spreekt gezien het taalgebruik en het gebrek aan abn bij onze sympathieke vakkenvuller die ook praatjesmaker is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Probeer het eens in je moedertaal want hier kan ik geen kaas van maken...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf flink tegen Lieve Meki, je zegt : Het is nog nooit zo erg geweest , en dan zeg je dat je het alleen over het heden hebt. Wat wil je nou?
Daar gooien bepaalde mensen het wel graag op. Erg triest en weerzinwekkend.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Omdat de wereld lijdt aan Holocaustrofobie.
Ik weet niet zeker of het een echt shi'iten ding is, maar je tweede deel onderschrijf ik helemaal. En gelukkig zie je toch tal van Libanezen die de actie ook goed begrijpen, wat weer tekenend is voor de scheuring die er in Libanon is (/in stand wordt gehouden).quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
islamitisch humanisme is nog ver te zoeken bij shi'ïtten. doe mij maar de gematigde moslim die de aanval van israel wel snapt.
moet dat dacht niet hoopte zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie op het zelfde vliegtuig als me neefjes zou zitten
Israel moet nu stoppen anders gaan mensen radicaler worden om Jodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Omdat de wereld lijdt aan Holocaustrofobie.
Dat kan ik niet zeggen als mod hequote:
ook onzin mijn moeder spreekt nauwkeurig Nederlandsquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat je er dan helemaal geen flikker van snapt. ik denk dat zijn moeder drie woorden spreekt gezien het taalgebruik en het gebrek aan abn bij onze sympathieke vakkenvuller die ook praatjesmaker is.
net als jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef Meki het volgende:
[..]
ook onzin mijn moeder spreekt nauwkeurig Nederlands
Ja daar komt het op neer ....want dan zou je dus ook mogen terugschieten op soldaten met verlof die tussen de bevolking zittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je doelt erop of een land zijn eigen bevolking mag verdedigen tegen aanvallen door terroristen vanuit een ander land als daarbij ook onschuldige burgers omkomen in dat andere land.
Ik denk zomaar dat het geen nieuwswaarde had om een paar los geslagen Israeliërs te laten zien, of was het in heel Israël feest ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
Hoe erg hij ook kan zijn/is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat je er dan helemaal geen flikker van snapt. ik denk dat zijn moeder drie woorden spreekt gezien het taalgebruik en het gebrek aan abn bij onze sympathieke vakkenvuller die ook praatjesmaker is.
Veel radicaler en gekker zullen de gestoorden met een irreële aversie tegen Joden wel niet kunnen worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel moet nu stoppen anders gaan mensen radicaler worden om Joden
Graag gooi ik het er niet op want ik kan niet lachen om de symptomen van de ziekte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Daar gooien bepaalde mensen het wel graag op. Erg triest en weerzinwekkend.
wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met de meeste domme, wereldvreemde, rifboeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een echt shi'iten ding is, maar je tweede deel onderschrijf ik helemaal. En gelukkig zie je toch tal van Libanezen die de actie ook goed begrijpen, wat weer tekenend is voor de scheuring die er in Libanon is (/in stand wordt gehouden).
Ik ben het ermee eens dat het een symptoom is van een ernstige geestesziekte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Graag gooi ik het er niet op want ik kan niet lachen om de symptomen van de ziekte.
Begrijpen doe ik ze ook wel, alleen de weg die ze bewandelen is niet de mijne. Hetzelfde vind ik van Israël overigens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met domme boeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.
omdat het moslimbroeders zijn![]()
![]()
![]()
Daarom zeg ik t ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen als mod he
Wat hebben de Joden gedaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel moet nu stoppen anders gaan mensen radicaler worden om Joden
Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij (hopenlijk een groot) aantal de ogen doen opengaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wat hebben de Joden gedaan?
T zijn nog altijd de Israelier
Ik noem jou ook geen Moslim maar Nederlander/ Marokaan als je wat verkeerds doet?
Door wie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.
Vandaar die wereldwijde haatquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.
Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij een aantal de ogen doen opengaan.
Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een praatend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
De ogen gaan inderdaad open voor de weerzinwekkende en zieke haat tegen de staat Israël en haar bevolking, maar voor sommigen zullen de ogen nooit open gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij een aantal de ogen doen opengaan.
Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een praatend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
Ik stond er inderdaad nooit bij stil dat Israel aan de noordgrens ook van diequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
mensen die voor slachtoffers zijnquote:
Nu hebben ze een reden om ze te hatenquote:
omdat we RTL en NOS nieuws hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met de meeste domme, wereldvreemde, rifboeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.
Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hezbolla vuurt raketten af vanuit woonwijken, en hebben daar ook hun wapens, dus wie is er nu eigenlijk schuldig aan de burgerslachtoffers?
Tijdens de tweede wereldoorlog schoten de Duitsers V2´s af vanuit Den Haag, en den haag is gebombardeerd door de geallieerden om dit aan te pakken.
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wat hebben de Joden gedaan?
T zijn nog altijd de Israelier
Libanon geniet nu van dat prachtige licht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
dat hopen we allemaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef B4CO het volgende:
Beide landen moeten stoppen, verleden vergeten en opnieuw beginnen.
allebei geven en nemen.. vrede sluiten klaar...
ik hoop dat dat kan
In Noord-ierland is relatief gesproken veel minder gebeurd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef B4CO het volgende:
Beide landen moeten stoppen, verleden vergeten en opnieuw beginnen.
allebei geven en nemen.. vrede sluiten klaar...
ik hoop dat dat kan
In jouw optiek waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.²
Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
mensen die voor slachtoffers zijn
mensen die voor vrede zijn
Nu pas, ik heb ze nooit erkend, en dat is mijn goed recht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus alle Moslims zijn ideooten omdat de hezbollah zo dom aan het doen is???quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.²
Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Libanon geniet nu van dat prachtige licht.
Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
ja 300.000 mensen moeten de Litani rivier oversteken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef venomsnake het volgende:
iedereen moet opzouten:
23:36 IDF warns residents of south Lebanon to evacuate to the north (Haaretz)
ja dat zie je dan ook in volksbuurten in amsterdam, war joden bespuugd worden. en als je er iets van zegt tegen een vies uitziend rifknaapje en na een grote bek hem eerst zijn kaak te breekt wordt het meldpunt discriminatie gebeld...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of omdat die onaangepaste zuigerts in de metro elke blonde troel staan te bevoelen etc etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dus alle Moslims zijn ideooten omdat de hezbollah zo dom aan het doen is???
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.
Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.
Lees anders jouw eigen reacties even terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
Dat is dus papegaaie-praat van de bovenste plank! Van wie hebben we het nieuws vernomen dat zijn vrouw een gespekte bankrekening heeft? Juist ja, van de media! En wie heeft daar nou net enorm veel invloed op en gebruikt het als een (veredeld) propaganda apparaat? Juist ja: de zionisten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.
Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.
Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.
Met hele gegronde redenen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...
omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
Wel fijn, heb altijd al ergens bij willen horenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En jullie hoe erg het allemaal niet is, en kijk de slachtoffers oeeh we zijn zo zielig, America helpt de Jullie en ons niet.. ach.. dit is normaal, 2 kanten oorlog, 2 kanten een mening.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
denken veel Nederlanders niet zo negatief over Allochtonen en over Moslims ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
quote:In New Jersey, 5 Israelis (Sivan Kurzberg, Paul Kurzberg, Yaron Shmuel, Oded Ellner and Omer Marmari) were taking video or photos of themselves smiling with the World Trade Center burning in the background. These men were arrested and their cameras were seized. I have seen videos and pictures seized by police shown on TV before, why not in this case? One photograph that the Israelis took was developed by the FBI showed Sivan Kurzberg holding a lighted lighter in the foreground, with the smoldering wreckage in the background, said Steven Noah Gordon, a lawyer for the five Israelis. Why wasn't the American public treated to the images of Israelis celebrating RIGHT HERE AMONG US? Why did mainstream media not show their images at the time? (It took MONTHS before it was even mentioned on mainstream TV and when it finally was mentioned the pictures of the Israelis were still not shown.)
Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Me nichtjes wonen in Israel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheert
Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
denken veel Nederlanders niet zo negatief over Allochtonen en over Moslims ?
en waarom ?? slechts incidenten enkel maar
lolquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.
Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebbenquote:
Ja, dan hebben ze tenminste wat aan de Holocaustrofobie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.
Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes hequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.²
Denk je dat echt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef B4CO het volgende:
[..]
Iedereen probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk
Dat dan weer net niet. Maar goed dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Met hele gegronde redenen...
Er zijn ook Nederlanders die negatief over Joden denken ...en over Homo's en over vrouwen ...enz...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Joden gehaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...
Ik denk dat je niet zoveel van het conflict weet dan... Heb je gezien wat Japan in China en andere landen heeft aangericht, heb je erbij stilgestaan waar een invasie toe had geleid?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:46 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebben
Geeft niets hoor denk dat de Duitsers toen ook vonden dat ze 'hele goede redenen 'hadden
![]()
Maar daardoor gaan alle Nederlanders Marokkanen haten dan gebeurt nu bij Jodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes he
Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...
Ik zei, dat men geen MOSLIMS haat, maar enkel sommige MAROKKANEN.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar daardoor gaan alle Nederlanders Marokkanen haten dan gebeurt nu bij Joden
Ik zie geen cijfers hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.
Idd ander Topic ..btwquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zoveel van het conflict weet dan... Heb je gezien wat Japan in China en andere landen heeft aangericht, heb je erbij stilgestaan waar een invasie toe had geleid?
Maarja, ander topic.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...²
bronquote:Bloedigste dag in Libanon sinds begin Israëlisch offensief
Een Israëlische soldaat leunt op lege munitiekisten tijdens het Israëlisch offensief op Libanon dat vandaag aan minstens 60 mensen het leven kostte.
Totale verwoesting na de bombardmenten van het Israëlische leger op Libanon.
Minstens 55 Libanese burgers zijn woensdag omgekomen tijdens Isra‘lische luchtaanvallen en beschietingen vanop zee. Aan de grens tussen Israël en Libanon werden vijf Israëli's gedood, onder wie twee soldaten. Woensdag was de tot nu toe bloedigste dag sinds Israël een week geleden zijn offensief begon. Zowel Israël als Hezbollah waarschuwden dat het geweld nog lang kan duren.
Ernstige humanitaire crisis
Het Israëlisch offensief veroorzaakt een ernstige humanitaire crisis in Libanon en een massale exodus. Volgens de VN kwamen tijdens de gevechten al 310 mensen om het leven en sloegen meer dan 500.000 burgers in Libanon op de vlucht. De vertegenwoordiger van Unicef, Roberto Laurenti, drukte zijn ongerustheid uit over de voedsel- en medicijnvoorraden, die dramatisch slinken.
55 Libanese burgers gedood
Israël heeft woensdag zijn luchtaanvallen en bombardementen vanaf oorlogsschepen opgevoerd. De doelwitten lagen in het oosten, zuiden en noorden van Libanon. Hierbij werden 55 Libanese burgers gedood, de meeste stierven onder de brokstukken van hun vernielde huizen.
Twee Israëlische soldaten komen om
Tijdens gevechten tussen het Israëlische leger en Hezbollah-milities aan de grens kwamen twee Israëlische soldaten om het leven en vielen er negen gewonden. De sjiitische militie verloor één manschap. Voor het eerst sinds het begin van de gevechten hebben Israëlische helikopters vier raketten afgevuurd op een christelijke wijk in Beiroet.
Hezbollah vuurde woensdag meer dan 70 raketten af op dorpen in het noorden van Israël. De Arabisch-Israëlische stad Nazareth werd hierbij voor het eerst getroffen. Er vielen drie doden onder wie twee kinderen. Ook Haifa werd bestookt met raketten waarbij twee mensen gewond raakten.
Hezbollah kan maanden doorgaan
Hezbollah heeft inmiddels laten weten dat het nog maanden kan doorgaan met het beschieten van Noord-Israël en zegt dat de joodse staat er niet in geslaagd is zijn bevoorradingsroutes af te snijden. "De raketbeschietingen zijn goed voorbereid opdat de operatie gedurende maanden kan voortgezet worden in plaats van enkele dagen of weken", aldus Mohammad Qomati van het politburo van de sjiitische partij.
Isrëlisch offensief zonder tijdslimiet
Ook het Israëlisch veiligheidskabinet besliste het offensief in Libanon en de Gazastrook voort te zetten "zonder tijdslimiet". In de verklaring herhaalde Israël zijn drie voorwaarden voor een bestand: de vrijlating van de twee door Hezbollah ontvoerde soldaten, de stopzetting van de raketbeschietingen op Israëlisch grondgebied en "de volledige uitvoering van resolutie 1559 van de VN-Veiligheidsraad". Die resolutie roept op voor de ontwapening van alle milities en de ontplooiing van het Libanese leger langs de grens met Isra‘l in plaats van Hezbollah.
VN wil troepenmacht
Tot nog toe weigerden de VS en bondgenoot Groot-Brittannië een stopzetting van het offensief te eisen. VN-secretaris Kofi Annan wil een internationale troepenmacht ontplooien in het zuiden van Libanon, vlakbij de Isra‘lische grens. Hij moet donderdag de Veiligheidsraad inlichten over de resultaten van een onderhandelingsmissie die naar de regio gestuurd was.
Evacuatie buitenlanders op volle toeren
De evacuatie van buitenlanders draait ondertussen op volle toeren. Duizenden verlieten Libanon al via operaties door de verschillende buitenlandse regeringen. De Federale Overheidsdienst (FOD) Buitenlandse Zaken zou woensdag 500 Belgen willen evacueren.
Het Israëlisch leger vecht ondertussen ook op een tweede front. Toen Israëlische troepen woensdag de Gazastrook binnen trokken, braken gevechten uit tussen de Israëlische soldaten en lokale gewapende Palestijnen. Minstens zes Palestijnen werden hierbij gedood.
Op de Westelijke Jordaanoever omsingelden 30 Israëlische tanks de regerings- en veiligheidshoofdkwartieren van Nabloes. Toen de tanks de buitenmuren van het gebouw begonnen te vernielen, braken hevige gevechten uit. Drie Palestijnen lieten het leven. (belga)
.Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Joden gehaat
wel heb ik Israelische regering en Leger altijd gehaat en dat nu ook gebeuren
ik geef enkel dat de haters nu een reden hebben om te haten
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Doderok het volgende:
pictures of the Israelis were still not shown
je hebt die beelden wèl gezien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
ik vul niet ten eerste ten tweede heb ik een week vrijquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik zei, dat men geen MOSLIMS haat, maar enkel sommige MAROKKANEN.
en jij begint weer over JODEN.
Je miste mijn punt.
Teken dat het te laat is, dus nu naar bed jij!
Morgen weer een drukke dag om die flessen water te vullen!
dat geef ik toe Israel haat ik omdat ze burgers vermoordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
.Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.
Ok,quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vul niet ten eerste ten tweede heb ik een week vrij
en ten derde geef ik enkel een voorbeeld dat slecht denken over een bevolkingsgroep slecht is
Het één en ander is inderdaad bevestigd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
.Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.
Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...²
Doe jezelf een lol en houd jezelf niet voor de gek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie geen cijfers hoor.En ik hecht er geen waarde aan, maar voor de discussie kan het weleens toegevoegde waarde hebben.
²
Wat verandert dit aan mijn betoog? Niks, jouw tekst kan goed samengaan met de mijne.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.
dat heb ik wel verdiend na 2 jaar achter elkaar te gewerkt te hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ok,
je bent 6 weken vrij dan, je gaat toch 5 weken op vakantie?mazzelpik!
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koranquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.
Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbijquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb ik wel verdiend na 2 jaar achter elkaar te gewerkt te hebben
Nu breng je een nuance aan, zoals je het nu zegt ben ik het met je eens, maar net zei je "cijfers", dat klopte dus niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is welliswaar geen 1 of 3 of 983 maar geeft toch aardig een waarde aan.
Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Idd ander Topic ..btw
Ik weet genoeg over ww2 ..denk je door een paar zinnetjes dat te bepalen ..
Maar hoeveel van die burgers (in de twee steden) hebben in die landen gevochten ?
Je hoort hier commentaar als we zeggen Palestijnen = terrorisme of Het israelische leger = alle israeliers maar voor de Jappaners telde dat niet ?
Allemaal rot dus ...
Ten eerste is het De Naam...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?quote:
?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?
Het lijkt me nogal een opgave. Heeft ook weinig zin imo.
maar dat is juist goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbij![]()
![]()
Zwak om niet op de inhoud in te gaan maar op taalfouten. Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Ik heb er veel moeite voor gedaan om mijn huidige niveau te bereiken. En Meki is goed bezig, hij wordt steeds beter.quote:
Ik daag je uit één vers te leveren waarin dit staat c.q. wordt gepropageerd.quote:Ten tweede ja, Vernietiging van de staat Israel.
Een goede nachtrust toegewenst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
Slaap lekker all
De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.quote:
welterustequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
Slaap lekker all
EENSquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Jodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
geloof ik niks vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden![]()
Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel![]()
De 'profeet' Mohammed heeft daaraan wel een eigen interpretatie gegeven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden![]()
Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel![]()
ik heb ze niet gezien. ben er wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Doderok het volgende:
[..]
De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.
Helaas, dit zegt echter meer over jou dan over mijquote:
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef eL. het volgende:
Waarom ging het ook alweer opeens over de koran hier ?.
dat zal ik niet vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Hopen dat morgen wat spannender is, en dat Meki vergeet hoe ie zijn computer moet aanzetten. Ik houd het voor gezien, aju
Je bent zo onwetend jongen wat dit betreffend jongen, je moest eens wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
Een bepaald volk of een religie haten is altijd slecht waarom hebben de Joden daarop meer 'rechten ' ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
omdat die verreweg het meest gehaat zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Een bepaald volk of een religie haten is altijd slecht waarom hebben de Joden daarop meer 'rechten ' ?
oowquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Je bewijst keer op keer helemaal niets te weten van de islam.
En waar leid je dat uit af?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
omdat die verreweg het meest gehaat zijn?
maar nu hebben ze een reden hebben vroeger nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
omdat die verreweg het meest gehaat zijn?
Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
het feit dat ze ooit uit hun land geschopt zijn, volgens andere bronnen meer dan 1 keerquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En waar leid je dat uit af?
Volgens mij staan Moslims wat dat betreft op nr. 1 hoor
wat bedoel je hiermee? dat je hem gaat hacken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zal ik niet vergeten
ik ben een expert binnen computers
pheeeeew nog net op tijd voor de zoemer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen anti-semiet, ik hekel enkel bepaalde kwalificaties die veel van die mensen hebben.²
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee? dat je hem gaat hacken?
alle goden zijn geprezen!quote:
M'n paranoia steekt dadelijk de kop op, maar ik ben geen bekende user.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.
Ik bedoel jou dan ook zeker niet, maar ik ga geen naam noemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Doderok het volgende:
[..]
M'n paranoia steekt dadelijk de kop op, maar ik ben geen bekende user.
bunker busters.quote:Israeli warplanes dropped bombs early Thursday on a bunker in south Beirut where senior Hezbollah leaders were thought to be, the military said.
Military officials said a wave of aircraft dropped 23 tons of explosives on the bunker. The officials, speaking on condition of anonymity because they were not authorized to talk to reporters, said top Hizbullah figures were thought to be there, possibly including Hezbollah leader Hassan Nasrallah. (AP
Dat zal me wat wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wordt het dan ook niet gewoon eens tijd dat te laten zien.
![]()
moet datquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wordt het dan ook niet gewoon eens tijd dat te laten zien.
![]()
Maar ben je volgens jou ook antisemiet als je het er niet mee eens bent wat het Israelische leger nu doet ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.
Nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar ben je volgens jou ook antisemiet als je het er niet mee eens bent wat het Israelische leger nu doet ?
Volgens de regering welquote:
wat kost eigenlijk een zak bruine m&m's bij de ah? of een sickpack kleine cola's? exact graag.quote:
1.39 denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat kost eigenlijk een zak bruine m&m's bij de ah? of een sickpack kleine cola's? exact graag.
ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers benquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, kijk hier eens naar, misschien ga je dan iets genuanceerder over je palestijnse helden broeders denken.. http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwalitei
Volgens mij zijn de beelden duidelijk, en lijkt het er meer op dat de Palestijnen aan propaganda doen.... Sterker nog, de "helden" vechten helemaal niet.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers ben
en aangezien het filmpje is het weer Israelische propoganda om zijn doden goed te praten ze maken het bewust en versturen het aan iedereen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Boomstam het volgende:
meki hoop jij nu dat Hassan Nasrallah dood is?
Jij gaat ze dus steunen op het moment dat het voor hun eigenlijk al te laat isquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers ben
en aangezien het filmpje is het weer Israelische propoganda om zijn doden goed te praten ze maken het bewust en versturen het aan iedereen
Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijpt direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.quote:
Volgens mij is Limburger_noord meestal wel redelijk aanspreekbaar, ik heb in het verleden een goed gesprek met hem gehad over kinderporno etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijp direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.
Ik heb hier toch niet echt de indruk gekregen dat Meki hen als helden ziet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, kijk hier eens naar, misschien ga je dan iets genuanceerder over je palestijnse helden broeders denken.. http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwalitei
toch blijf ik de slachtoffers steunenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij gaat ze dus steunen op het moment dat het voor hun eigenlijk al te laat is![]()
De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Boomstam het volgende:
meki hoop jij nu dat Hassan Nasrallah dood is?
zit ik erbijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijpt direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.![]()
Wat al aangeeft dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je bent toch tegen de Joden en voor de moordenaars die bussen vol onschuldige mensen opblazen......quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
toch blijf ik de slachtoffers steunen
En Israel zal ik steeds verafschuwen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.²
Ik bedoel hem niet en dacht dat iedereen direct begreep op wie ik doel. Het is een bekende en actieve user die regelmatig in topics over Israël en Joden post.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgens mij is Limburger_noord meestal wel redelijk aanspreekbaar, ik heb in het verleden een goed gesprek met hem gehad over kinderporno etc.
die is hersensdoodquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.²
Jij bent niet echt een atheistquote:
neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen omquote:
hoezo Israel vermoordt onnodig burgers - wat hebben de burgers Israel aangedaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat al aangeeft dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je bent toch tegen de Joden en voor de moordenaars die bussen vol onschuldige mensen opblazen......
Welkom in Nederland, het is jammer dat in de 50tiger jaren wat domme politieke beslissingen zijn genomen, daar plukken wij nu de vruchten van.![]()
Ja? Is Peter Verzeijl uit de Vriesestraat in Dordrecht nu ook hersendood?quote:
Ik ben ook geen atheïst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef Incomplete het volgende:
[..]
neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen om
toch vooral maar correct over te komen zoals de bewuste user wel doet.![]()
Jij weet dus waarschijnlijk wel wie ik bedoel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef Incomplete het volgende:
[..]
neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen om
toch vooral maar correct over te komen zoals de bewuste user wel doet.![]()
Had ik het over jou.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben ook geen atheïst.Lekker puh.
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |