abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39988742

Voorgaande links
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #01
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #02
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #03
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #04
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #05
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #06
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #07
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #08
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #09
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #10
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #11
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #12
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #13
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #14
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #15
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #16
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #17
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #18
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #19
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #20
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #21
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #22
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #23
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #24
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #25
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #26
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #27
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #28

Nieuwssites
    http://ynetnews.com/
    http://english.aljazeera.net/HomePage
    http://www.haaretz.com/
    http://www.irna.ir/en/
    http://news.google.nl/
    http://edition.cnn.com/
    http://www.jpost.com/
    http://news.bbc.co.uk/
    http://www.sky.com/skynews/home
    http://www.foxnews.com/
    http://abcnews.go.com/
    http://today.reuters.com/news/home.aspx
    http://www.israelnationalnews.com/

Overige links
    Hezbollah website: www.moqawama.net - engels
    IDF website: www.idf.il - engels

Feeds
  • Ha'aretz nieuwsfeed
  • Yedioth Ahronot RSS Feed

Picca's

Laatste nieuws:
    Haaretz nieuws ticker
  • 16:33 Security forces nab Palestinian in Hod Hasharon over suicide bombing bid (Haaretz)
  • 16:27 Peretz: Israel will not allow Hezbollah to return to northern border (AP)
  • 15:44 Katyusha rocket scores direct hit on Tiberias home; woman lightly hurt (Channel 10)
  • 15:35 French president urges `humanitarian corridors` to keep Lebanon evacuees safe (AP)
  • 15:34 Britain`s Blair says he won`t ask Israel for a unilateral cease-fire (AP)
  • 15:25 Man found dead with stab wounds in Givataim apartment (Haaretz)

Bush & Blair
    Blair & Bush

De OP kan hier gevonden worden.
    Wiki.fok

Hou het svp on-topic!
  • Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_39988764
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Mag een land burgers doden omdat er (misschien ) terroristen tussen zitten ?
    Ben je een moslim hater ? (en hater van alle andere mensen die daaar nu nog zitten ?)
    Je doelt erop of een land zijn eigen bevolking mag verdedigen tegen aanvallen door terroristen vanuit een ander land als daarbij ook onschuldige burgers omkomen in dat andere land.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:42:00 #3
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39988771
    Dit is deel 29 trouwens.
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Limburger_noord het volgende:
    Komen we snel genoeg achter denk ik
    Misschien is het nodig hoor, maar het wordt er niet beter van vrees ik.
    pi_39988780
    Vandaag heeft Israel een record gebroken met burgers uit te moorden

63 burgers vermoord en 1 hezbollah strijder vermoord
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_39988791
    kan een mod dit deel 29 maken
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:43:21 #6
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39988820
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef eL. het volgende:

[..]

Nou ja het is niks wat men nog niet wist, alleen je krijgt er iets meer beleving bij. Hij heeft verteld hoe hij min of meer verplicht werd om mee te doen aan het hele Hezbollah gebeuren, vanwege traditie's, eer en trots. Kortom meedoen of aan de zijlijn staan.

Verder heeft hij uitgelegd hoe hij rond zijn 12e-14e de streek rond reisde om als voorbeeld te dienen voor de nieuwe aanvoer. "Kijk eens hoe blij deze jongen is en wat hij allemaal kan, blablabla". Verder noemde hij het rijtje op waar hij allemaal heen is gestuurd (Somalië, Irak, Libanon, Syrië enz) en waarom hij uiteindelijk de boel ontvluchtte. Morgen ga ik hem vragen hoe dat precies is verlopen, ik had al van een secretaresse vernomen over zijn kofferbak avontuur en de onmogelijkheden die je voor je voeten krijgt als je zo'n land ontvlucht.

Hij heeft voor Iran/Hezbollah tegen en in Irak gevochten en is blij dat hij uit die ellende is (metvrouw en kinderen). Ik vroeg nog of hij 'actief' moslim is, maar dat ontweek hij met "ik ben geboren moslim", ik denk dat hij wel bedoelde dat hij die godsdienst niet meer bedrijft. Hij is hier zielsgelukkig en werkt hard.

De reden dat ik hem erover aansprak (doe ik wel vaker met moslims in mijn directe omgeving) is omdati k me graag verdiep in hoe ik me dat allemaal moet voorstellen. Hoe zo'n organisatie aan zijn mensen komt en wat de mensen beweegt om eraan mee te doen. Hoe de situatie aldaar is (in hun ogen) en hoe ze erover denken. Ik kan niet anders zeggen als dat dat enorm interessant is en ik krijg er een beter beeld van dan uit topics en tv.
    je hebt helemaal gelijk. sorry voor die flauwe meki-vergelijking.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:43:41 #7
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39988831
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Incomplete het volgende:
    De achtergrond is ook hetgeen mijn interesse heeft.
    Dank voor je antwoord en mocht je in de loop van de komende weken
    er wat dieper op in kunnen gaan en willen posten, alvast bedankt.
    Als het iets is wat ik kwijt wil of wat iets toevoegd, dan zal ik dat wel doen. Maar reken nergens op, zoals ik al zei, de meeste dingen weet iedereen wel en zonder bron heb je hier ook net niks.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:44:34 #8
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39988864
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
    je hebt helemaal gelijk. sorry
    Is al goed hoor, ik moest er alleen wat van zeggen.
    pi_39988906
    quote:
    VS steunen bondgenoot Israël door dik en dun
    WASHINGTON/JERUZALEM - De Amerikaanse regering laat Israël nog een week zijn gang gaan in Libanon. Dat heeft The New York Times woensdag gemeld. Het toont opnieuw aan hoe innig de banden zijn tussen de Verenigde Staten en Israël.

Volgens Amerikaanse en Israëlische functionarissen geciteerd door de krant mag de Israëlische luchtmacht nog een week Libanon bombarderen om de sjiitische Hezbollah verder te verzwakken. De beweging staat in de VS op de lijst van terroristische organisaties.

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice stelt haar trip naar de regio zelfs nog even uit om Israël zo nog wat meer tijd te geven om de Libanese groep aan te pakken, aldus The Times. Op z'n vroegst reist Rice vrijdag naar het Midden-Oosten.

Zesdaagse Oorlog
    De banden tussen beide landen zijn sinds de Zesdaagse Oorlog van 1967 steeds sterker geworden. Het is onder de Amerikaanse president Lyndon B. Johnson dat de relatie verandert, onder invloed van de Koude Oorlog en een steeds effectievere joodse lobby in Washington.

In 1969 ontvangt Israël voor het eerst geavanceerde militaire technologie uit de VS met de levering van Phantom-gevechtsvliegtuigen. In de jaren hierna krijgt de directe Amerikaanse steun een steeds grote omvang: tegenwoordig gaat jaarlijks 3 miljard dollar naar Israël.

Tot de komst van Johnson is de Amerikaanse interesse in de Palestijnen en Israëli's gering. Maar Johnsons minister van Buitenlandse Zaken, William Rogers, begint een diplomatiek offensief om een eind aan het conflict te maken en om de invloed van de Sovjet-Unie te verminderen.

Dit levert weinig op en Rogers opvolger Henry Kissinger staat bekend om zijn pro-zionistische ideeën. Kissinger reist van de ene naar de andere hoofdstad in het Midden-Oosten. Hij zet zijn kaarten tevergeefs op een federatie van Jordanië met de Palestijnse Westelijke Jordaanoever.

Jom Kipoer-oorlog
    De Jom Kipoer-oorlog van 1973 overleeft Israël dankzij de enorme stroom aan militair materieel dat uit de VS arriveert. Hierna stimuleert Washington de dialoog tussen Israël en Egypte. Dit resulteert onder president Jimmy Carter in een vrede tussen beide landen.

Carter is ook de eerste president die het Palestijnse vraagstuk in het centrum van het vredesproces plaatst. Dit levert de Palestijnen echter weinig op. In 1982 kan Israël de Palestijnse guerrillabeweging PLO verdrijven uit het noordelijke buurland Libanon.

Onder de havik Yitzhak Shamir breidt Israël zijn greep op de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook verder uit zonder veel tegengeluid uit de VS. Pas nadat de PLO in 1988 zegt een oplossing te zien in een Palestijnse staat naast Israël, opent de VS de deuren voor de PLO.

In 1991 neemt de Israëlische premier Shamir na zware Amerikaanse druk deel aan de vredesconferentie in Madrid. De Amerikaanse president George H.W. Bush keert zich in deze tijd tegen het nederzettingenbeleid van minister-president Shamir. De relatie bekoelt enigszins.

Akkoorden van Oslo
    Een jaar later komt Yitzhak Rabin aan de macht in Israël en worden geheime onderhandelingen met de Palestijnen geopend die leiden tot de Akkoorden van Oslo. Deze geheime gesprekken gebeuren buiten medeweten van de Amerikaanse president Bill Clinton om.

In de jaren hierna probeert Clinton en zijn regering een definitieve oplossing te vinden voor het conflict dat de regio al sinds 1948 in de greep heeft. Maar de Amerikanen tonen zich vooral een bondgenoot van de VS die door dik en dun wordt gesteund ten koste van de Palestijnen.

Sinds de aanslagen van 11 september 2001 bindt de strijd tegen het islamitisch extremisme beide landen. Neoconservatieve bewindslieden in Washington, onder wie vicepresident Dick Cheney en minister van Defensie Donald Rumsfeld, staan bekend als steunpilaren van Israël.
    Nou als USA israel steunt mag Iran en Syrie Libanon steunen
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:46:15 #10
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39988925
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Meki het volgende:

[..]

bring it on

en hoe zit het eigenlijk met het europese geld richting de palestijnen al jaren? ik begreep dat arafat zijn vrouw een miljard euro naliet...
    pi_39988950
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbollah bedoel je zeker.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:47:12 #12
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39988964
  • 22:41 IAF fighter plane crashes shortly after takeoff; crew members safely eject (Haaretz)
  • 22:15 Britain to evacuate Trinidadian citizens from Lebanon (AP)
  • 22:01 UN rights head: Scale of destruction in Mideast crisis could point to war crimes (AP)
  • 21:42 Syria bars UN mission to Mideast which would include envoy Roed-Larsen (Reuters)
  • 21:11 Police hold IDF soldier suspected of faking kidnapping of soldier in Herzliya (Haaretz)
  • 21:09 UN official: Annan to meet with Rice, Solana on Lebanon crisis Thursday (AFP)
  • 21:07 FBI steps up focus on Hezbollah, says no signs pointing to U.S. attack (AP)
  • Trotse papa van Eden
    pi_39988979
    quote:
    Campagne joodse organisaties voor Israël
    PARIJS - Verscheidene Europese kranten publiceren donderdag een ingezonden brief van joodse organisaties in Europa waarin die zich vierkant opstellen achter het Israëlische militaire optreden in Libanon. Dat meldde woensdag de Crif, de overkoepelende organisatie van joodse instellingen in Frankrijk. In Nederland verschijnt het manifest in De Telegraaf en NRC Handelsblad.

Onder de kop „Hezbollah is een bedreiging voor de vrede“ benadrukken de opstellers van het artikel dat Israël „zijn recht op legitieme zelfverdediging uitoefent”. De joodse staat zou op proportionele wijze reageren op de bedreigingen waarmee het momenteel wordt geconfronteerd.
    In plaats van dat de Joden de terreur afkeuren gaan ze het goedkeuren
    dit is net als de Moslims die massaal Londen en Madrid gaan goedkeuren
    pi_39989001

broertjes Mahmoud Taluzi (7) en Ravia Taluzi (3) gedood door Hezbollah-raket terwijl ze op straat aan het spelen waren.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_39989003
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bring it on

en hoe zit het eigenlijk met het europese geld richting de palestijnen al jaren? ik begreep dat arafat zijn vrouw een miljard euro nalaat...
    dat vind ik ook terecht , tenzij er ook zo wordt gedacht over Israel die miljarden krijgt
    pi_39989004
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze keuren de terreur toch juist af?
    pi_39989037
    Israëlische gevechtsvliegtuigen en marineschepen beschoten het zuiden en oosten van Libanon. In het zuidelijke dorp Srifa kwamen tien leden van een familie om. In het eveneens zuidelijke Nabatiyeh vielen zes doden. Voor het eerst werd ook het christelijke deel in het centrum van de hoofdstad Beiroet getroffen, maar hier vielen geen slachtoffers.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:49:18 #18
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39989045
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef Meki het volgende:
    dat vind ik ook terecht , tenzij er ook zo wordt gedacht over Israel die miljarden krijgt
    Nou ja Israël steekt het tenminste nog in een algemeen doel. Arafat daarentegen ....
    pi_39989064
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef Caesu het volgende:
    [afbeelding]
    broertjes Mahmoud Taluzi (7) en Ravia Taluzi (3) gedood door Hezbollah-raket terwijl ze op straat aan het spelen waren.
    Na dit weiger ik Israel te erkennen als een staat
    Israel is niets minder dan een zionistische terroristische beweging die uit een andere planeet komt
    pi_39989090
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel is niets minder dan een zionistische terroristische beweging die uit een andere planeet komt
    Lees het bericht waarop je reageerde nog een keer.
    pi_39989092
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef eL. het volgende:

[..]

Nou ja Israël steekt het tenminste nog in een algemeen doel. Arafat daarentegen ....
    In Militaire operaties
    en ik ben blij dat ARAFAT dood is hij heeft zijn straf gehad
    pi_39989113
    tvp, Hee meki moest jij niet op vakantie?
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_39989128
    Hey Meki is er weer, gezellig
    We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
    pi_39989133
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Lees het bericht waarop je reageerde nog een keer.
    oke verkeerd gelezen

Israëlische gevechtsvliegtuigen en marineschepen beschoten het zuiden en oosten van Libanon. In het zuidelijke dorp Srifa kwamen tien leden van een familie om. In het eveneens zuidelijke Nabatiyeh vielen zes doden. Voor het eerst werd ook het christelijke deel in het centrum van de hoofdstad Beiroet getroffen, maar hier vielen geen slachtoffers.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:51:43 #25
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989142
    meki, klaar met het borstelen van je hond?
    pi_39989147
    quote:

[..]

bijna goed.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_39989171
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    tvp, Hee meki moest jij niet op vakantie?
    vrijdag ga ik
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:52:32 #28
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39989173
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Meki het volgende:
    In Militaire operaties
    en ik ben blij dat ARAFAT dood is hij heeft zijn straf gehad
    Ach een beetje hulp kunnen ze in Israël wel gebruiken. Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos. Btw de extremistische organisaties krijgen ook vollop hulp van bevriende landen.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:52:44 #29
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989180
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Meki het volgende:

[..]

oke verkeerd gelezen
    betekend dit nu dat je de hezbollah niet erkent als organisatie en dat je van mening ben dat de hezbollah zich moet opheffen?
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:52:49 #30
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_39989182
    Meki, waarom benoem een actie van Israël gelijk als een "actie van de Joden"??
    Dus wat de Hezbollah doet is een actie van de Moslims dan??
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_39989189
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef eL. het volgende:

[..]

Ach een beetje hulp kunnen ze in Israël wel gebruiken. Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos. Btw de extremistische organisaties krijgen ook vollop hulp van bevriende landen.
    Israel die terroristisch handelt krijgt ook miljarden
    beiden stoppen of niet
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:53:28 #32
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_39989210
    Meki, als ik je dus goed begrijp vind je het prima dat Israel de Hezbolla aanpakt, en betreur je slechts de burgerslachtoffers?
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:53:45 #33
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989218
    quote:
    Hoi Meki,
    Er zijn ook 2 onschuldige Israelische kinderen vermoord door een raket van Hezbollah...
    oja, t waren Israelische arabieren
    Wist je dat?
    Trotse papa van Eden
    pi_39989226
    wie laat dan ook zijn kinderen tussen de katusha's spelen
    pi_39989238
    Vrijdag pas ????
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_39989247
    quote:

[..]

pi_39989248
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat was in grotere mate gebeurd dan dat joden dit goedkeuren.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:54:49 #38
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39989254
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Meki het volgende:

[..]

oke verkeerd gelezen

en hoe weet jij zeker uit je selectieve berichtgevinkjes dat die familie niet gewoon hezballah aanhangers waren. je weet wel hezballah en hamas die als hun speerpunt van verkiezingen de vernietiging en beïndiging van de israelische staat hebben staan.

het is goed om moslims vanuit hier te verdedigen, maar je moet geen smerige anti-mensen gaan verdedigen. .
    pi_39989287
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
    Meki, waarom benoem een actie van Israël gelijk als een "actie van de Joden"??
    Dus wat de Hezbollah doet is een actie van de Moslims dan??
    ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goed
    pi_39989314
    quote:

[..]

Weer eens naar de moskee geweest?
    pi_39989324
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef B4CO het volgende:

[..]

Hoi Meki,
    Er zijn ook 2 onschuldige Israelische kinderen vermoord door een raket van Hezbollah...
    oja, t waren Israelische arabieren
    Wist je dat?
    jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanon
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:56:33 #42
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_39989330
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:

[..]

ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goed
    Zij??
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:56:47 #43
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989339
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel die terroristisch handelt krijgt ook miljarden
    beiden stoppen of niet
    Je probeert jezelf zo wel altijd goed te praten, Is er kritiek op de Moslims, haal je altijd Israel erbij.. is er kritiek dat als feit wordt verteld, dan moeten beide meteen stoppen? hahaha ha
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:57:09 #44
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989350
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:

[..]

burgers die weigerde te vertrekken om zo de hezbollah te steunen?
    pi_39989361
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef eL. het volgende:

[..]

Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos.
    Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:57:39 #46
    45206 Pietverdriet
    pi_39989369
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbolla vuurt raketten af vanuit woonwijken, en hebben daar ook hun wapens, dus wie is er nu eigenlijk schuldig aan de burgerslachtoffers?
    Tijdens de tweede wereldoorlog schoten de Duitsers V2´s af vanuit Den Haag, en den haag is gebombardeerd door de geallieerden om dit aan te pakken.
    pi_39989372
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en hoe weet jij zeker uit je selectieve berichtgevinkjes dat die familie niet gewoon hezballah aanhangers waren. je weet wel hezballah en hamas die als hun speerpunt van verkiezingen de vernietiging en beïndiging van de israelische staat hebben staan.

het is goed om moslims vanuit hier te verdedigen, maar je moet geen smerige anti-mensen gaan verdedigen. .
    Telegraaf vermeldt en elke tv laat dode kinderen en burgers zien.

de Israeliers hebben de vernieting van de staat van Libanon in hun hoofd
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:58:20 #48
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989397
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan lieve Meki?
    Kom dan met een bron?
    nou?
    en ff copy/ pasten graag
    Trotse papa van Eden
    pi_39989404
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Boomstam het volgende:

[..]

burgers die weigerde te vertrekken om zo de hezbollah te steunen?
    dan moeten ze dood , als ze niet weggaan moeten ze dood
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:59:00 #50
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_39989420
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Meki het volgende:

[..]

omg
    LastFM
    pi_39989439
    Meki, menneke, dit is allemaal veel te ingewikkeld voor je, ga blokken bouwen ofzo...
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:59:28 #52
    45206 Pietverdriet
    pi_39989444
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat was toch een slechte krant volgens jou?
    quote:
    de Israeliers Hamas en Hezbollan hebben de vernieting van de staat van Libanon Israel in hun hoofd
    pi_39989453
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Meki het volgende:
    Hierbij wil ik vermelden dat ik de kant van Israel beter ga bekijken
    ik ga zelf een onderzoek beginnen en dan kom ik met resultaat
    Alweer vergeten Meki?
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:59:37 #54
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989455
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Meki het volgende:

[..]

ze hoeven niet dood, maar ze moeten ook niet janken als hun huis inelkaar stort omdat ze buren zijn van terroristen en dit wel goedkeuren
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:59:42 #55
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39989458
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef schatje het volgende:
    Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.
    Dat zal wel een soort bonus-materie zijn dan, voor de geleverde diensten streken van vriend Arafat.
      woensdag 19 juli 2006 @ 21:59:47 #56
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989461
    quote:

[..]

Nee hoor..
    Dat is wat jij gelooft..
    ze willen de Hezbollah kwijt,
    Net als de wereld Al Quaida..
    Trotse papa van Eden
    pi_39989472
    quote:
    Israeli Arab relatives of brothers Mahmoud Talussi, 4, and Rabiah, 8, gather by their coffins prior to their burial in the northern Israeli-Arab town of Nazareth, Wednesday July 19, 2006. Hezbollah rockets slammed into Nazareth, on Wednesday, killing the two young Muslim brothers as they played outside and wounding 18 other people, Israeli authorities said.
    Leuk hè, Meki.
    pi_39989476
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef isos het volgende:
    wie laat dan ook zijn kinderen tussen de katusha's spelen
    heb je wel een punt.
    in Nazareth (Israëlisch-Arabische plaats) ging het luchtalarm niet af.
    en er zijn trouwens geeneens echte schuilkelders.

of er werd niet verwacht dat Hezbollah moslimbroeders zou treffen.
    of de Israëlische staat beschermt zijn Arabische burgers niet voldoende.

(was ook bij het begin Irak-oorlog zo: waren er niet voldoende gasmaskers beschikbaar voor de Arabische bevolking voor het geval een Scud-raket zou inslaan - werd later wel rechtgetrokken/
    in de Golfoorlog bestookte Irak alleen de gemengde stad Haifa en de -vooral joodse- Tel Aviv-regio).
    pi_39989504
    tvp
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39989513
    www.t
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef B4CO het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan lieve Meki?
    Kom dan met een bron?
    nou?
    en ff copy/ pasten graag
    quote:
    PARIJS - Verscheidene Europese kranten publiceren donderdag een ingezonden brief van joodse organisaties in Europa waarin die zich vierkant opstellen achter het Israëlische militaire optreden in Libanon. Dat meldde woensdag de Crif, de overkoepelende organisatie van joodse instellingen in Frankrijk. In Nederland verschijnt het manifest in De Telegraaf en NRC Handelsblad.
    dat zie je van Moslims organisaties niet doen na een aanslag van Al Qaida

Israel is een bondgenoot van Al Qaida
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:01:31 #61
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989525
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Alweer vergeten Meki?
    Ik heb dit ook paar topics terug ff voor hem herhaald, hij reageerde daarna niet meer..
    Ik heb goede hoop.
    Misschien dit in de OP zetten,
    Trotse papa van Eden
    pi_39989555
    Alsjeblieft zeg, is het geen goed idee om VMBO en lager opgeleiden uit NWS te weren?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:02:36 #63
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989559
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
    www.t
    [..]

[..]

Nou
    Ik zag ze wel op straat dansen en feesten na de aanslagen in NY
    EN snoep uitdelen in de straten?
    Vergeten Meki?

En ik lees nergens dat ze terreur plegen die Israeliers.
    Trotse papa van Eden
    pi_39989561
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Alweer vergeten Meki?
    onderzoek nog niet af
    maar het wordt zeer moeilijk nadat ze weer 60 doden onnodig hebben vermoord
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:02:39 #65
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989565
    quote:
    www.t
    [..]

[..]

dat laatste zou zomaar kunnen. van de 400 joden die in de twin towers werkten was er die dag maar 1 komen opdagen
    pi_39989574
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef eL. het volgende:

[..]

Dat zal wel een soort bonus-materie zijn dan, voor de geleverde diensten streken van vriend Arafat.
    Haar man. Niet vriend.

pi_39989599
    Mijn hemel wat wordt het elke keer druk in dit topic als Meki zijn mening komt vertellen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39989603
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef B4CO het volgende:

[..]

Nou
    Ik zag ze wel op straat dansen en feesten na de aanslagen in NY
    EN snoep uitdelen in de straten?
    Vergeten Meki?

En ik lees nergens dat ze terreur plegen die Israeliers.

86 % Israeliers achter terrorisme

JERUZALEM (ANP) - Bijna negen van de tien Israëliërs (86 procent) staan achter het offensief van de strijdkrachten in Libanon. Dat blijkt uit de resultaten van een opiniepeiling die de krant Yedioth Ahronoth dinsdag publiceerde.
    pi_39989617
    quote:
    www.t
    [..]

pi_39989620
    quote:
    www.t
    [..]

[..]

Heb je gezopen ofzo, je weet dat je dat rustig moet opbouwen he? Zeker met deze hitte.
    pi_39989629
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat was toch een slechte krant volgens jou?
    [..]
    We zien dat het ook staat bij Israel die het voorziet van vernietiging van Libanon
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:04:25 #72
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989631
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Meki het volgende:

[..]

onderzoek nog niet af
    Misschien is het beter, om in het kader van je onderzoek, om deze ter plaatse te doen?
    Zo hebben wij de rust, en kan je een zo neutraal en op waarheidsgetrouwe onderzoeksresultaten aan ons tonen!
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:04:34 #73
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989640
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef Meki het volgende:

[..]

JERUZALEM (ANP) - Bijna negen van de tien Israëliërs (86 procent) staan achter het offensief van de strijdkrachten in Libanon. Dat blijkt uit de resultaten van een opiniepeiling die de krant Yedioth Ahronoth dinsdag publiceerde.
    wat zou jij doen tegen israel om dit onrecht wel te rechtvaardigen meki? wat voor straf zou israel moeten krijgen volgens jouw>?
    pi_39989670
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef B4CO het volgende:

[..]

Misschien is het beter, om in het kader van je onderzoek, om deze ter plaatse te doen?
    Zo hebben wij de rust, en kan je een zo neutraal en op waarheidsgetrouwe onderzoeksresultaten aan ons tonen!
    Kan niet ik kan niet toezien en toelaten dat slachtoffers vallen voornamelijk in Libanon waar het met elke seconde een dode valt
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:05:28 #75
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39989673
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Meki het volgende:
    onderzoek nog niet af
    Je moet je niet zo blind staren op aantallen doden. Elke dode valt te betreuren, misschien kun je je beter richten op de vraag waarop iedereen daar zo koppig en niet oplossings gezind is. En als het even meezit zul je er achter komen dat voor beide partijen wat te zeggen valt, maar dat het net niet bij elkaar past. De vraag is dan ook of er één schuldige is en of er een oplossing valt te vinden.
    pi_39989674
    quote:

[..]

Is dit de werkelijke kop van het ANP bericht Meki? Of heb je dit erzelf bij bedacht?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:05:48 #77
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39989693
    quote:

[..]

kijk lieve monitorkindertjes, dit is dus zo'n prachtig voorbeeld van iets proberen om te draaien, terwijl je weet dat het te dom is voor woorden.

dat heet fanatisme en is niet erg aanwezig in de nederlandse volksaard. dit verschil zorgt soms voor nogal wat problemen. dagelijk en kwa gavangenis populatie inmiddels.

ik denk dat het vooral te maken heeft met de dogmatiek van de zenderkeuze en misschien zelfs een gebrek aan bepaalde intelligentie of geschiedskennis.

het kan natuurlijk ook heel basaal te maken hebben met machogedrag en liever getuigen doodmaken dan toegeven aan je schuld.

media moet voor sommige 'moslims' een crime zijn!
    pi_39989719
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Boomstam het volgende:

[..]

wat zou jij doen tegen israel om dit onrecht wel te rechtvaardigen meki? wat voor straf zou israel moeten krijgen volgens jouw>?
    Sancties en verboden handel met Israel tot Israel alle terroristische activiteiten afzweert
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:06:25 #79
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989724
    quote:

[..]

Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???

ps bovenstaande is geen quote, als je zelf een titel verzint, een bron is vergezeld van een U R L
    Trotse papa van Eden
    pi_39989760
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Is dit de werkelijke kop van het ANP bericht Meki? Of heb je dit erzelf bij bedacht?
    de titel komt van mij omdat de titel woorden verdraait
    pi_39989777
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef B4CO het volgende:

[..]

Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???

ps bovenstaande is geen quote, als je zelf een titel verzint, een bron is vergezeld van een U R L
    http://www.trouw.nl/laats(...)aal_achter_offensief
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:07:59 #82
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39989784
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
    Haar man. Niet vriend.
    Zo dus die vrouw is vrijgezel en rijk ? Ik kijk toch nog even verder goed ?
    pi_39989799
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat was mij ook al duidelijk.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:08:35 #84
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39989808
    quote:

[..]

jezus man, het wordt echt tijd voor de psychiater en medicatie. dit zeg ik als vriend van de mekiholding en als fokker.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:08:37 #85
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989811
    quote:

[..]

Ik viel van mijn stoel, ik zweer je.. ik lach me hier echt kapot!
    Meki, echt GEWELDIG!! tnx voor het laten lachen.
    Trotse papa van Eden
    pi_39989815
    quote:

[..]

Oh, dus kunnen we het met een korreltje zout nemen.

Let wel Meki, het plaatsen van nieuwsberichten is gebonden aan bepaalde regels.
    pi_39989823
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Sancties en verboden handel met Israel tot Israel alle terroristische activiteiten afzweert
    En hoe moeten ze dan handelen wanneer ze zonder provocatie worden aangevallen, waarbij 8 soldaten gedood en 2 ontvoerd?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:08:56 #88
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989829
    quote:
    Trotse papa van Eden
    pi_39989839
    tvp
    pi_39989862
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef eL. het volgende:

[..]

Je moet je niet zo blind staren op aantallen doden. Elke dode valt te betreuren, misschien kun je je beter richten op de vraag waarop iedereen daar zo koppig en niet oplossings gezind is. En als het even meezit zul je er achter komen dat voor beide partijen wat te zeggen valt, maar dat het net niet bij elkaar past. De vraag is dan ook of er één schuldige is en of er een oplossing valt te vinden.
    Oplossing kan niet meer en kan nooit meer.

Als er elke dag tientallen burgers omkomen bij aanslagen in Libanon dan weet ieder goede mens met een hart dat ie Israel daarop moet veroordelen
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:10:03 #91
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39989882
    quote:

[..]

en zich weer naar de slachtbank laten brengen? nee denk dat dat dat niet meer gaat gebeuren. en terecht.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:10:27 #92
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39989901
    quote:

[..]

sancties EN verboden handel?
    wat voor sancties dan?
    en mag israel dan niet meer melk handelen? of hagelslag?
    pi_39989922
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Als er elke dag tientallen burgers omkomen bij aanslagen in Libanon dan weet ieder goede mens met een hart dat ie Israel daarop moet veroordelen
    Om net zo in herhaling te gaan, dat had je dan ook mogen doen bij elk slachtoffer in een bus, in een winkelcentrum, in een bar, in een kantoorgebouw......................................
    pi_39989936
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:

[..]

dat doen Israeliers nu ( 86 % ) die steunen massaal de bondgenoot van Al Qaida .

en dat wat je zei werd later teruggenomen omdat het niet klopte
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:11:24 #95
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989941
    quote:

[..]

Dat is een (FEIT) trekje van arabische politici, om vragen waar je geen antwoord hebt heen draaien (Al Sahaf als voorbeeld)

Meki, ach ik kap ermee, je verpest dit topic. en ik ben zo naief en dom om eraan mee te doen.

[negeermode on]
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:12:11 #96
    45206 Pietverdriet
    pi_39989977
    Meki
    Wat denk je eigenlijk te bereiken met je posts hier?
    Extra zetels voor verdonk en wilders?
    Je maakt ze het wel erg makkelijk door zoveel vooroordelen te bevestigen..

Geef het maar toe Meki, Jij en BSB zijn een collectief van skinheads die met jullie posts Nederlanders tegen Medelanders op willen zetten
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:12:11 #97
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39989978
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Meki het volgende:

[..]

dat doen Israeliers nu ( 86 % ) die steunen massaal de bondgenoot van Al Qaida .

en dat wat je zei werd later teruggenomen omdat het niet klopte
    Videobeelden zag ik op tv met bush, de twins, mensen die dansten en feesten..
    Wat kan hier aan teruggenomen zijn
    Trotse papa van Eden
    pi_39989998
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Om net zo in herhaling te gaan, dat had je dan ook mogen doen bij elk slachtoffer in een bus, in een winkelcentrum, in een bar, in een kantoorgebouw......................................
    Jah maar daar gaat deze topic erniet over
    de laaste aanslag op een bus is maandenlang geleden
    het is nu 400 doden in Libanon
    pi_39990000
    Kom modjes, deze onzin verpest het hele topic... Doe er wat aan..
    pi_39990028
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
    Meki

Geef het maar toe Meki, Jij en BSB zijn een collectief van skinheads die met jullie posts Nederlanders tegen Medelanders op willen zetten
    Je zou het bijna zeggen he, daar dat de identiteit van BSB bij Drugshond bekend is.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:13:34 #101
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990040
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Evil_Jur het volgende:
    Kom modjes, deze onzin verpest het hele topic... Doe er wat aan..
    eensch
    Trotse papa van Eden
    pi_39990052
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
    Meki

ik strijd enkel voor Slachtoffers
    ik strijd niet voor Israel zoals veel hierdoen
    ik strijd niet voor Hezbollah
    maar enkel voor slachtoffers
    pi_39990092
    Meki, moet je niet naar bed
    We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:14:38 #104
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39990094
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
    Daar kan ik niet over oordelen, ik hou het er maar op dat ik de )naieve) hoop heb dat het wel ooit opgelost kan worden.
    quote:
    Oorzaak gevolg. Je hoeft dit offensief niet los te zien van het voorafgaande, zo kun je ook eindeloos terug in de tijd, zoals zo vaak gebeurt. Maar Hezbollah blijft maar kloten zonder dat iemand ingrijpt, als ze dan ook nog eens de boel op de spits drijven door wat soldaten te vermoorden en gijzelen, dan is het niet echt heel verwonderlijk dat Israël ingrijpt, waar of niet ?
    pi_39990102
    quote:

[..]

Ik viel van mijn stoel, ik zweer je.. ik lach me hier echt kapot!
    Meki, echt GEWELDIG!! tnx voor het laten lachen.
    . Eigenlijk is het niet grappig.
    pi_39990155
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef B4CO het volgende:

[..]

eensch
    Helaas kunnen we er heel weinig aan doen, behalve deleten dan, maar dat werkt ook niet.

Ondanks dat het volslagen lachwekkend is wat ie uitkraamt is er niks wat niet in NWS zou mogen.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:16:19 #107
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990171
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

bruiloften, grensovergangen.

wist je dat mensen die een dochter/zoon hebben die, nadat ze haar of hem genoeg hebben opgefokt, knutselt aan een zelfmoordbom en hij gaat al af in een schuurtje in hamascounrty, die mensen een premie krijgen?

zelfs het idee aan het vernietigen van joden is dus genoeg. om één van je kinderen zo gek te maken dat ie zich opblazen door een opdrachtgever is status verhogend.

dat er 1 miljoen palestijnen in israel wonen en werken zegt mij eigenlijk genoeg over de idioot scheve verhoudingen van de joden-haters, de sji'iten. zeker als je ziet dat israel maar een 6,4 miljoen mensen telt.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:16:26 #108
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990176
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Eigenlijk is het niet grappig.
    niet echt maar toch
    Trotse papa van Eden
    pi_39990182
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat was in grotere mate gebeurd dan dat joden dit goedkeuren.
    Ruim 80% van de Israelis steunt de acties van hun regering.
    pi_39990199
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef eL. het volgende:

[..]

Daar kan ik niet over oordelen, ik hou het er maar op dat ik de )naieve) hoop heb dat het wel ooit opgelost kan worden.
    [..]

Oorzaak gevolg. Je hoeft dit offensief niet los te zien van het voorafgaande, zo kun je ook eindeloos terug in de tijd, zoals zo vaak gebeurt. Maar Hezbollah blijft maar kloten zonder dat iemand ingrijpt, als ze dan ook nog eens de boel op de spits drijven door wat soldaten te vermoorden en gijzelen, dan is het niet echt heel verwonderlijk dat Israël ingrijpt, waar of niet ?

het is nu nog nooit zo erg geweest

de burgers elders in de wereld weten nu waarvoor Israel nu staat.
    En Israel mag nu kloten met mensen , daar mogen ze van Bush een week mee doorgaan
    pi_39990314
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

En Israel mag nu kloten met mensen , daar mogen ze van Bush een week mee doorgaan
    Weet je ueberhaubt wel waar je het over hebt.

Tijdens de burgeroorlog daar was het veul en veul erger. En tijdens de overheersing van Syrië verdwenen er ook ineens mensen van de straat aldaar.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:19:23 #112
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990319
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Helaas kunnen we er heel weinig aan doen, behalve deleten dan, maar dat werkt ook niet.

Ondanks dat het volslagen lachwekkend is wat ie uitkraamt is er niks wat niet in NWS zou mogen.
    Ik ben ook niet uit op sancties hoor, zijn feestje, echter lopen we wel te happen.
    en dat is zonde
    Trotse papa van Eden
    pi_39990350
    quote:

[..]

Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:20:32 #114
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_39990376
    quote:
    www.t
    [..]

[..]

God vergeve me, ik wou hier bijna serieus op in gaan.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:20:57 #115
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990395
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik ben ook niet uit op sancties hoor, zijn feestje, echter lopen we wel te happen.
    en dat is zonde

ik heb me er ook weer veelvuldig schuldig aan gemaakt
    pi_39990403
    quote:

[..]

Als Hezbollah aan de macht komt in Libanon dan wordt het nog veel erger. Veel burgers van Libanon zullen wel niet veel zin hebben aan een staatsinrichting en bijbehorend regime zoals in Iran.
    pi_39990414
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tijdens de burgeroorlog daar was het veul en veul erger. En tijdens de overheersing van Syrië verdwenen er ook ineens mensen van de straat aldaar.
    dat allen is verleden tijd.
    het is nu aan mij wat nu op deze tijd gebeurt
    en wij als slimme burgers moeten toezien wat mensen inhoudt
    het zijn mensen net als ons - zij moeten leiden wat Hezbollah verantwoordelijk voor is
    Zij hebben er niks mee te maken en Israel maakt ze lekker af

Israel is rep en roer als er een raket afkomt op steden
    en Israel is erg blij als ze weer een raket mogen afvuren op burgerdoelen en zoveel burgerslachtoffers maken
    pi_39990431
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
    Niet gezien, sorry
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:21:57 #119
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990440
    quote:

[..]

Ik heb geen intentie gehad om te zeggen, wat jullie doen, doen wij niet, ik reageerde op een verwijzing naar hem...
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:22:05 #120
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39990447
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ja en hieruit blijkt ook dat meki puur tegen israel is.
    want je zag um niet over syrie klagen
    of over china turkije roemenie india indonesie heel afrika enz enz hoor je hem niet.
    btw wil je echt wat voor kinderen doen meki? ga dan naar roemenie de straatkinderen een opvanghuis geven
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:22:26 #121
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990466
    quote:

[..]

misschien omdat de geweldig anti-israelische publieke omroep hier toch inzag dat het eigenlijk wel klopte. en bang was ineens pro-israel te zijn?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:22:32 #122
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39990470
    quote:
    Ach, Bush heeft het ook toegelaten (voor zover je hem dat in zijn schoenen kunt schuiven, maar goed) dat Hezbollah jarenlang talloze raketten op Israël mocht afvuren, het had de Arabsiche landen of de betrokken partijen gesiert als ze dáár over begonnen waren. Dus niet te snel wijzen, deze confrontatie zat er gewoon aan te komen en daar waren beide partijen van op de hoogte.
    pi_39990494
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef Meki het volgende:

[..]

dat allen is verleden tijd.
    Je spreekt jezelf flink tegen Lieve Meki, je zegt : Het is nog nooit zo erg geweest , en dan zeg je dat je het alleen over het heden hebt. Wat wil je nou?
    pi_39990496
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als Hezbollah aan de macht komt in Libanon dan wordt het nog veel erger. Veel burgers van Libanon zullen wel niet veel zin hebben aan een staatsinrichting en bijbehorend regime zoals in Iran.
    we hebben de VN toch daarvoor.

Hezbollah moet sowiezo niet aan de macht komen immers die terrorisme toelaten moeten ook niet aan de macht komen

ik stel voor dat Hezbollah en Israel het moeten afvechten op hun planeet waar ze vandaan komen
    pi_39990540
    quote:

[..]

maar dat mag zij mogen immers alles
    pi_39990548
    Probeer het eens in je moedertaal want hier kan ik geen kaas van maken...
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:24:40 #127
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990563
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef eL. het volgende:

[..]

Ach, Bush heeft het ook toegelaten (voor zover je hem dat in zijn schoenen kunt schuiven, maar goed) dat Hezbollah jarenlang talloze raketten op Israël mocht afvuren, het had de Arabsiche landen of de betrokken partijen gesiert als ze dáár over begonnen waren. Dus niet te snel wijzen, deze confrontatie zat er gewoon aan te komen en daar waren beide partijen van op de hoogte.
    islamitisch humanisme is nog ver te zoeken bij shi'ïtten. doe mij maar de gematigde moslim die de aanval van israel wel snapt.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:24:45 #128
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_39990567
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef venomsnake het volgende:
    Mijn hemel wat wordt het elke keer druk in dit topic als Meki zijn mening komt vertellen..
    Mjah, hij blijft da bomb natuurlijk.
    Maar vrijdag staat in mijn agenda (soort moderator rustdag/snipperdag)
    pi_39990570
    quote:

[..]

Omdat de wereld lijdt aan Holocaustrofobie.
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
    pi_39990601
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, hij blijft da bomb natuurlijk.
    Maar vrijdag staat in mijn agenda (soort moderator rustdag/snipperdag)
    Ik dacht eigenlijk dat ie op het zelfde vliegtuig als me neefjes zou zitten
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:25:40 #131
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990607
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Evil_Jur het volgende:
    Probeer het eens in je moedertaal want hier kan ik geen kaas van maken...
    denk dat je er dan helemaal geen flikker van snapt. ik denk dat zijn moeder drie woorden spreekt gezien het taalgebruik en het gebrek aan abn bij onze sympathieke vakkenvuller die ook praatjesmaker is.
    pi_39990608
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf flink tegen Lieve Meki, je zegt : Het is nog nooit zo erg geweest , en dan zeg je dat je het alleen over het heden hebt. Wat wil je nou?

dan is dat een foutje van mij
    pi_39990610
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Daar gooien bepaalde mensen het wel graag op. Erg triest en weerzinwekkend.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:26:38 #134
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39990639
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
    islamitisch humanisme is nog ver te zoeken bij shi'ïtten. doe mij maar de gematigde moslim die de aanval van israel wel snapt.
    Ik weet niet zeker of het een echt shi'iten ding is, maar je tweede deel onderschrijf ik helemaal. En gelukkig zie je toch tal van Libanezen die de actie ook goed begrijpen, wat weer tekenend is voor de scheuring die er in Libanon is (/in stand wordt gehouden).
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:26:53 #135
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990650
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ie op het zelfde vliegtuig als me neefjes zou zitten
    moet dat dacht niet hoopte zijn?
    Trotse papa van Eden
    pi_39990663
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Israel moet nu stoppen anders gaan mensen radicaler worden om Joden
    pi_39990671
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef B4CO het volgende:

[..]

moet dat dacht niet hoopte zijn?
    Dat kan ik niet zeggen als mod he
    pi_39990693
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk dat je er dan helemaal geen flikker van snapt. ik denk dat zijn moeder drie woorden spreekt gezien het taalgebruik en het gebrek aan abn bij onze sympathieke vakkenvuller die ook praatjesmaker is.
    ook onzin mijn moeder spreekt nauwkeurig Nederlands
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:28:42 #139
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990723
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

ook onzin mijn moeder spreekt nauwkeurig Nederlands
    net als jij?
    pi_39990732
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Je doelt erop of een land zijn eigen bevolking mag verdedigen tegen aanvallen door terroristen vanuit een ander land als daarbij ook onschuldige burgers omkomen in dat andere land.
    Ja daar komt het op neer ....want dan zou je dus ook mogen terugschieten op soldaten met verlof die tussen de bevolking zitten
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:29:06 #141
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39990737
    quote:
    Ik denk zomaar dat het geen nieuwswaarde had om een paar los geslagen Israeliërs te laten zien, of was het in heel Israël feest ?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:29:14 #142
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990742
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Hoe erg hij ook kan zijn/is.
    Je moet hier niet oml lachen.

Ik denk niet dat jij t leuk zou vinden dat jijj geen ms words met spellingcheker hebt..
    Trotse papa van Eden
    pi_39990745
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Veel radicaler en gekker zullen de gestoorden met een irreële aversie tegen Joden wel niet kunnen worden.
    pi_39990748
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Daar gooien bepaalde mensen het wel graag op. Erg triest en weerzinwekkend.
    Graag gooi ik het er niet op want ik kan niet lachen om de symptomen van de ziekte.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:29:49 #145
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_39990763
    Mijn god wat een bende hier.

En ja ik weet 't, er is amper tegen te modereren.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:29:55 #146
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_39990768
    De goedkeuring van deze aanvallen van Israël op de stellingen van Hezbollah lopen vooral via de religieuze lijnen. Christenen "begrijpen" het ingrijpen wel, moslims exact het tegenovergestelde. Ik denk niet dat je de illusie moet maken dat er serieus een groep gematigde moslims zijn in Libanon die argumenten wegen en vervolgens een mening voor zichzelf definiëren.
    pi_39990786
    Ergens hoop ik wel dat Sky dalijk met een fijn Breaking News Item komt, dit gaat nergen meer over. Slow chatten ben ik fan van maar dan toch niet hier
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:30:27 #148
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39990792
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef eL. het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of het een echt shi'iten ding is, maar je tweede deel onderschrijf ik helemaal. En gelukkig zie je toch tal van Libanezen die de actie ook goed begrijpen, wat weer tekenend is voor de scheuring die er in Libanon is (/in stand wordt gehouden).
    wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met de meeste domme, wereldvreemde, rifboeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.

omdat het moslimbroeders zijn, of omdat ze vroeger al graag met een arafat shawltje scherpgeslepen stalen speren naar de politie gooiden bij een terechte uitzetting van hun gekraakte pand...
    pi_39990807
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Graag gooi ik het er niet op want ik kan niet lachen om de symptomen van de ziekte.
    Ik ben het ermee eens dat het een symptoom is van een ernstige geestesziekte.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:32:05 #150
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39990870
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
    wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met domme boeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.

omdat het moslimbroeders zijn
    Begrijpen doe ik ze ook wel, alleen de weg die ze bewandelen is niet de mijne. Hetzelfde vind ik van Israël overigens.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:32:08 #151
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990875
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zeggen als mod he
    Daarom zeg ik t ook
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:33:16 #152
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39990919
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat hebben de Joden gedaan?
    T zijn nog altijd de Israelier

Ik noem jou ook geen Moslim maar Nederlander/ Marokaan als je wat verkeerds doet?
    Trotse papa van Eden
      † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:34:40 #153
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_39990969
    quote:

[..]

Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij (hopenlijk een groot) aantal de ogen doen opengaan.

Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een pratend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt waarschijnlijk iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
    pi_39990984
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik noem jou ook geen Moslim maar Nederlander/ Marokaan als je wat verkeerds doet?
    Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.
    pi_39991027
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Door wie?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:36:05 #156
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991034
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Vandaar die wereldwijde haat
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:36:06 #157
    21467 franske19
    Hit the deck!
    pi_39991035
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij een aantal de ogen doen opengaan.

Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een praatend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
    Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
    pi_39991061
    quote:

[..]

Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij een aantal de ogen doen opengaan.

Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een praatend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
    De ogen gaan inderdaad open voor de weerzinwekkende en zieke haat tegen de staat Israël en haar bevolking, maar voor sommigen zullen de ogen nooit open gaan.
    pi_39991071
    quote:

[..]

Ik stond er inderdaad nooit bij stil dat Israel aan de noordgrens ook van die
    dwazen had zitten.
    Ze hadden mijn steun al maar die steun is alleen maar groter geworden na
    de laatste weken.
    pi_39991095
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Door wie?
    mensen die voor slachtoffers zijn
    mensen die voor vrede zijn
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:38:09 #161
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991119
    Beide landen moeten stoppen, verleden vergeten en opnieuw beginnen.
    allebei geven en nemen.. vrede sluiten klaar...

ik hoop dat dat kan
    Trotse papa van Eden
    pi_39991141
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef B4CO het volgende:

[..]

Vandaar die wereldwijde haat
    Nu hebben ze een reden om ze te haten
    ik zeg niet dat ze het moeten doen maar nu hebben ze daarvoor een reden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:38:40 #163
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39991148
    quote:

[..]

wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met de meeste domme, wereldvreemde, rifboeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.
    omdat we RTL en NOS nieuws hebben
    pi_39991157
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hezbolla vuurt raketten af vanuit woonwijken, en hebben daar ook hun wapens, dus wie is er nu eigenlijk schuldig aan de burgerslachtoffers?
    Tijdens de tweede wereldoorlog schoten de Duitsers V2´s af vanuit Den Haag, en den haag is gebombardeerd door de geallieerden om dit aan te pakken.
    Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:38:58 #165
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_39991160
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef B4CO het volgende:

[..]

Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_39991176
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
    Libanon geniet nu van dat prachtige licht.
    pi_39991177
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef B4CO het volgende:

ik hoop dat dat kan
    dat hopen we allemaal

vrede is de enige weg - helaas zie ik vrede in M-O geen kans van slagen maakt
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:39:33 #168
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_39991181
    iedereen moet opzouten:

23:36 IDF warns residents of south Lebanon to evacuate to the north (Haaretz)
    pi_39991196
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef B4CO het volgende:

ik hoop dat dat kan
    In Noord-ierland is relatief gesproken veel minder gebeurd.
    daar kijken ze elkaar ook nog steeds met de nek aan.
    De problemen bij de jaarlijkse Oranjemarsen spreken voor zich

Ik heb dus weinig hoop.
    pi_39991202
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.

²
    In jouw optiek waarschijnlijk wel.
    pi_39991209
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

mensen die voor slachtoffers zijn
    mensen die voor vrede zijn
    Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.

Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:40:13 #172
    13462 BansheeBoy
    pi_39991211
    quote:

[..]

Nu pas, ik heb ze nooit erkend, en dat is mijn goed recht.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_39991219

[..]

-------

dacht je maar ook zo over mensen die Israel wel begrijpen
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:40:26 #174
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991221
    quote:

[..]

²
    Dus alle Moslims zijn ideooten omdat de hezbollah zo dom aan het doen is???
    Trotse papa van Eden
    pi_39991264
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Libanon geniet nu van dat prachtige licht.
    Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.
      † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:41:50 #176
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_39991284
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:

[..]

Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
    pi_39991299
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef venomsnake het volgende:
    iedereen moet opzouten:

23:36 IDF warns residents of south Lebanon to evacuate to the north (Haaretz)
    ja 300.000 mensen moeten de Litani rivier oversteken.
    wordt lastige klus met alle wegen en bruggen die stuk zijn.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:42:38 #178
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39991317
    quote:

[..]

²
    ja dat zie je dan ook in volksbuurten in amsterdam, war joden bespuugd worden. en als je er iets van zegt tegen een vies uitziend rifknaapje en na een grote bek hem eerst zijn kaak te breekt wordt het meldpunt discriminatie gebeld...
    pi_39991319
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:

[..]

Of omdat die onaangepaste zuigerts in de metro elke blonde troel staan te bevoelen etc etc.
    pi_39991320
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.

nou dan ben je de eerste tegen gekomen die wel dat voor slachtoffers is . zo steun ik jarenlang Unicef en HUMAN omdat mijn hart daartoe vraagt.

ik neem de Joden ook niet kwalijk maar ik neem de Israelische leger daarvoor verantwoordelijk. het enige wat ik wil zeggen dat ze nu een reden hebben dat Israel burgers aanvalt.
    pi_39991321
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
    Lees anders jouw eigen reacties even terug.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:42:44 #182
    13462 BansheeBoy
    pi_39991322
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is dus papegaaie-praat van de bovenste plank! Van wie hebben we het nieuws vernomen dat zijn vrouw een gespekte bankrekening heeft? Juist ja, van de media! En wie heeft daar nou net enorm veel invloed op en gebruikt het als een (veredeld) propaganda apparaat? Juist ja: de zionisten.

²
    pi_39991340
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheert
    pi_39991343
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...
    Met hele gegronde redenen...
    pi_39991356
    quote:

[..]

omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.
    pi_39991377
    quote:

[..]

Wel fijn, heb altijd al ergens bij willen horen
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:44:05 #187
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991381
    quote:

[..]

En jullie hoe erg het allemaal niet is, en kijk de slachtoffers oeeh we zijn zo zielig, America helpt de Jullie en ons niet.. ach.. dit is normaal, 2 kanten oorlog, 2 kanten een mening.

Iedereen probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk, echter moet iedereen niet denken dat iedereen serieus genomen wordt..

Gelukkig is dit een forum en is dat er voor bedoeld.
    Trotse papa van Eden
    pi_39991387
    quote:

[..]

denken veel Nederlanders niet zo negatief over Allochtonen en over Moslims ?
    en waarom ?? slechts incidenten enkel maar
    pi_39991405
    quote:
    In New Jersey, 5 Israelis (Sivan Kurzberg, Paul Kurzberg, Yaron Shmuel, Oded Ellner and Omer Marmari) were taking video or photos of themselves smiling with the World Trade Center burning in the background. These men were arrested and their cameras were seized. I have seen videos and pictures seized by police shown on TV before, why not in this case? One photograph that the Israelis took was developed by the FBI showed Sivan Kurzberg holding a lighted lighter in the foreground, with the smoldering wreckage in the background, said Steven Noah Gordon, a lawyer for the five Israelis. Why wasn't the American public treated to the images of Israelis celebrating RIGHT HERE AMONG US? Why did mainstream media not show their images at the time? (It took MONTHS before it was even mentioned on mainstream TV and when it finally was mentioned the pictures of the Israelis were still not shown.)
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:44:56 #190
    13462 BansheeBoy
    pi_39991415
    quote:

[..]

Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.

²
    pi_39991417
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheert
    Me nichtjes wonen in Israel?
    pi_39991422
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...
      † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:45:31 #193
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_39991435
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Caesu het volgende:

[..]

omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.
    lol

"Meester, een ongelovige!"
    pi_39991464
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebben
    Geeft niets hoor denk dat de Duitsers toen ook vonden dat ze 'hele goede redenen 'hadden
    pi_39991492
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.
    Ja, dan hebben ze tenminste wat aan de Holocaustrofobie.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:47:28 #196
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991519
    quote:

[..]

Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes he
    Trotse papa van Eden
    pi_39991521
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.

²
    Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.
      † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:48:07 #198
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_39991542
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef B4CO het volgende:

[..]

Iedereen probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk
    Denk je dat echt?
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:48:09 #199
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39991546
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:
    Dat dan weer net niet. Maar goed dat is een ander verhaal.
    pi_39991548
    quote:

[..]

Er zijn ook Nederlanders die negatief over Joden denken ...en over Homo's en over vrouwen ...enz...
    En sommige NL-ers zijn zelfs Moslim
    pi_39991549
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit Joden gehaat
    wel heb ik Israelische regering en Leger altijd gehaat en dat nu ook gebeuren

ik geef enkel dat de haters nu een reden hebben om te haten
    pi_39991558
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:46 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebben
    Geeft niets hoor denk dat de Duitsers toen ook vonden dat ze 'hele goede redenen 'hadden
    Ik denk dat je niet zoveel van het conflict weet dan... Heb je gezien wat Japan in China en andere landen heeft aangericht, heb je erbij stilgestaan waar een invasie toe had geleid?

Maarja, ander topic.
    pi_39991584
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

lol

"Meester, een ongelovige!"
    Nee, iemand die wel weet "what really happened".
    pi_39991600
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef B4CO het volgende:

[..]

Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes he
    Maar daardoor gaan alle Nederlanders Marokkanen haten dan gebeurt nu bij Joden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:49:31 #205
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991614
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
    Ach, soms he, snap ik mezelf niet
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:50:06 #206
    13462 BansheeBoy
    pi_39991635
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...

²
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:51:00 #207
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991673
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar daardoor gaan alle Nederlanders Marokkanen haten dan gebeurt nu bij Joden
    Ik zei, dat men geen MOSLIMS haat, maar enkel sommige MAROKKANEN.
    en jij begint weer over JODEN.
    Je miste mijn punt.
    Teken dat het te laat is, dus nu naar bed jij!
    Morgen weer een drukke dag om die flessen water te vullen!
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:51:33 #208
    13462 BansheeBoy
    pi_39991699
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.
    Ik zie geen cijfers hoor. En ik hecht er geen waarde aan, maar voor de discussie kan het weleens toegevoegde waarde hebben.

²
    pi_39991702
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet zoveel van het conflict weet dan... Heb je gezien wat Japan in China en andere landen heeft aangericht, heb je erbij stilgestaan waar een invasie toe had geleid?

Maarja, ander topic.
    Idd ander Topic ..btw
    Ik weet genoeg over ww2 ..denk je door een paar zinnetjes dat te bepalen ..
    Maar hoeveel van die burgers (in de twee steden) hebben in die landen gevochten ?
    Je hoort hier commentaar als we zeggen Palestijnen = terrorisme of Het israelische leger = alle israeliers maar voor de Jappaners telde dat niet ?
    Allemaal rot dus ...
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:51:56 #210
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991711
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...

²
    die is tof!
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:52:18 #211
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_39991727
    quote:
    Bloedigste dag in Libanon sinds begin Israëlisch offensief
    Een Israëlische soldaat leunt op lege munitiekisten tijdens het Israëlisch offensief op Libanon dat vandaag aan minstens 60 mensen het leven kostte.
    Totale verwoesting na de bombardmenten van het Israëlische leger op Libanon.

Minstens 55 Libanese burgers zijn woensdag omgekomen tijdens Isra‘lische luchtaanvallen en beschietingen vanop zee. Aan de grens tussen Israël en Libanon werden vijf Israëli's gedood, onder wie twee soldaten. Woensdag was de tot nu toe bloedigste dag sinds Israël een week geleden zijn offensief begon. Zowel Israël als Hezbollah waarschuwden dat het geweld nog lang kan duren.

Ernstige humanitaire crisis
    Het Israëlisch offensief veroorzaakt een ernstige humanitaire crisis in Libanon en een massale exodus. Volgens de VN kwamen tijdens de gevechten al 310 mensen om het leven en sloegen meer dan 500.000 burgers in Libanon op de vlucht. De vertegenwoordiger van Unicef, Roberto Laurenti, drukte zijn ongerustheid uit over de voedsel- en medicijnvoorraden, die dramatisch slinken.

55 Libanese burgers gedood
    Israël heeft woensdag zijn luchtaanvallen en bombardementen vanaf oorlogsschepen opgevoerd. De doelwitten lagen in het oosten, zuiden en noorden van Libanon. Hierbij werden 55 Libanese burgers gedood, de meeste stierven onder de brokstukken van hun vernielde huizen.

Twee Israëlische soldaten komen om
    Tijdens gevechten tussen het Israëlische leger en Hezbollah-milities aan de grens kwamen twee Israëlische soldaten om het leven en vielen er negen gewonden. De sjiitische militie verloor één manschap. Voor het eerst sinds het begin van de gevechten hebben Israëlische helikopters vier raketten afgevuurd op een christelijke wijk in Beiroet.

Hezbollah vuurde woensdag meer dan 70 raketten af op dorpen in het noorden van Israël. De Arabisch-Israëlische stad Nazareth werd hierbij voor het eerst getroffen. Er vielen drie doden onder wie twee kinderen. Ook Haifa werd bestookt met raketten waarbij twee mensen gewond raakten.

Hezbollah kan maanden doorgaan
    Hezbollah heeft inmiddels laten weten dat het nog maanden kan doorgaan met het beschieten van Noord-Israël en zegt dat de joodse staat er niet in geslaagd is zijn bevoorradingsroutes af te snijden. "De raketbeschietingen zijn goed voorbereid opdat de operatie gedurende maanden kan voortgezet worden in plaats van enkele dagen of weken", aldus Mohammad Qomati van het politburo van de sjiitische partij.

Isrëlisch offensief zonder tijdslimiet
    Ook het Israëlisch veiligheidskabinet besliste het offensief in Libanon en de Gazastrook voort te zetten "zonder tijdslimiet". In de verklaring herhaalde Israël zijn drie voorwaarden voor een bestand: de vrijlating van de twee door Hezbollah ontvoerde soldaten, de stopzetting van de raketbeschietingen op Israëlisch grondgebied en "de volledige uitvoering van resolutie 1559 van de VN-Veiligheidsraad". Die resolutie roept op voor de ontwapening van alle milities en de ontplooiing van het Libanese leger langs de grens met Isra‘l in plaats van Hezbollah.

VN wil troepenmacht
    Tot nog toe weigerden de VS en bondgenoot Groot-Brittannië een stopzetting van het offensief te eisen. VN-secretaris Kofi Annan wil een internationale troepenmacht ontplooien in het zuiden van Libanon, vlakbij de Isra‘lische grens. Hij moet donderdag de Veiligheidsraad inlichten over de resultaten van een onderhandelingsmissie die naar de regio gestuurd was.

Evacuatie buitenlanders op volle toeren
    De evacuatie van buitenlanders draait ondertussen op volle toeren. Duizenden verlieten Libanon al via operaties door de verschillende buitenlandse regeringen. De Federale Overheidsdienst (FOD) Buitenlandse Zaken zou woensdag 500 Belgen willen evacueren.

Het Israëlisch leger vecht ondertussen ook op een tweede front. Toen Israëlische troepen woensdag de Gazastrook binnen trokken, braken gevechten uit tussen de Israëlische soldaten en lokale gewapende Palestijnen. Minstens zes Palestijnen werden hierbij gedood.

Op de Westelijke Jordaanoever omsingelden 30 Israëlische tanks de regerings- en veiligheidshoofdkwartieren van Nabloes. Toen de tanks de buitenmuren van het gebouw begonnen te vernielen, braken hevige gevechten uit. Drie Palestijnen lieten het leven. (belga)
    bron
    pi_39991729
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit Joden gehaat
    wel heb ik Israelische regering en Leger altijd gehaat en dat nu ook gebeuren

ik geef enkel dat de haters nu een reden hebben om te haten
    .Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.
    pi_39991730
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Doderok het volgende:

pictures of the Israelis were still not shown
    quote:

[..]

je hebt die beelden wèl gezien?
    pi_39991744
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik zei, dat men geen MOSLIMS haat, maar enkel sommige MAROKKANEN.
    en jij begint weer over JODEN.
    Je miste mijn punt.
    Teken dat het te laat is, dus nu naar bed jij!
    Morgen weer een drukke dag om die flessen water te vullen!
    ik vul niet ten eerste ten tweede heb ik een week vrij
    en ten derde geef ik enkel een voorbeeld dat slecht denken over een bevolkingsgroep slecht is
    pi_39991778
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

dat geef ik toe Israel haat ik omdat ze burgers vermoorden

maar joden zou ik niet haten anders haat ik COHEN en andere vrienden van me etc. etc.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:53:44 #216
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991781
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vul niet ten eerste ten tweede heb ik een week vrij
    en ten derde geef ik enkel een voorbeeld dat slecht denken over een bevolkingsgroep slecht is
    Ok,
    je bent 6 weken vrij dan, je gaat toch 5 weken op vakantie? mazzelpik!
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:53:53 #217
    13462 BansheeBoy
    pi_39991785
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het één en ander is inderdaad bevestigd.

²
    pi_39991787
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
    Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.
    pi_39991812
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zie geen cijfers hoor. En ik hecht er geen waarde aan, maar voor de discussie kan het weleens toegevoegde waarde hebben.

²
    Doe jezelf een lol en houd jezelf niet voor de gek.

"Bijna alle" is toch echt wel het beoordelen aan de hand van cijfers.

Het is welliswaar geen 1 of 3 of 983 maar geeft toch aardig een waarde aan.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:54:46 #220
    13462 BansheeBoy
    pi_39991828
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.
    Wat verandert dit aan mijn betoog? Niks, jouw tekst kan goed samengaan met de mijne.

²
    pi_39991844
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ok,
    je bent 6 weken vrij dan, je gaat toch 5 weken op vakantie? mazzelpik!
    dat heb ik wel verdiend na 2 jaar achter elkaar te gewerkt te hebben
    pi_39991892
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef rutger05 het volgende:

[..]

het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:56:13 #223
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991909
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:

[..]

dat heb ik wel verdiend na 2 jaar achter elkaar te gewerkt te hebben
    Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbij
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:56:36 #224
    13462 BansheeBoy
    pi_39991924
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Het is welliswaar geen 1 of 3 of 983 maar geeft toch aardig een waarde aan.
    Nu breng je een nuance aan, zoals je het nu zegt ben ik het met je eens, maar net zei je "cijfers", dat klopte dus niet.

²
    pi_39991934
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Idd ander Topic ..btw
    Ik weet genoeg over ww2 ..denk je door een paar zinnetjes dat te bepalen ..
    Maar hoeveel van die burgers (in de twee steden) hebben in die landen gevochten ?
    Je hoort hier commentaar als we zeggen Palestijnen = terrorisme of Het israelische leger = alle israeliers maar voor de Jappaners telde dat niet ?
    Allemaal rot dus ...
    Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:56:48 #226
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991939
    quote:

[..]

Ten eerste is het De Naam...
    Ten tweede ja, Vernietiging van de staat Israel.
    Trotse papa van Eden
      † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:57:46 #227
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_39991985
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ach, soms he, snap ik mezelf niet
    Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?

Het lijkt me nogal een opgave. Heeft ook weinig zin imo.
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:57:48 #228
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39991988
    Slaap lekker all
    Trotse papa van Eden
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:58:23 #229
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39992006
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?

Het lijkt me nogal een opgave. Heeft ook weinig zin imo.
    ?
    Ik heb t over mn zinsopbouw
    Trotse papa van Eden
    pi_39992031
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef B4CO het volgende:

[..]

Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbij
    maar dat is juist goed
    zo konden jullie dan ook denken over slachtoffers
    pi_39992036
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
    Slaap lekker all
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:59:07 #232
    13462 BansheeBoy
    pi_39992052
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ten eerste is het De Naam...
    Zwak om niet op de inhoud in te gaan maar op taalfouten. Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Ik heb er veel moeite voor gedaan om mijn huidige niveau te bereiken. En Meki is goed bezig, hij wordt steeds beter.
    quote:
    Ten tweede ja, Vernietiging van de staat Israel.
    Ik daag je uit één vers te leveren waarin dit staat c.q. wordt gepropageerd.

²
    pi_39992058
    quote:
    Slaap lekker all
    Een goede nachtrust toegewenst.
    pi_39992063
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Caesu het volgende:

[..]

[..]

je hebt die beelden wèl gezien?
    De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.
    pi_39992067
    quote:
    Slaap lekker all
    welteruste
      woensdag 19 juli 2006 @ 22:59:43 #236
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39992078
    Kijk ook eens op http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwaliteit) Hierin staan wat leuke fragmenten over hoe de media verslag doen van de strijd ter plaatse
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
    pi_39992107
    slapen met deze hitte?
    pi_39992155
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.
    EENS
    Back to topic?
    (wie weet kunnen we het hier nog eens over hebben in een topic die er beter bij past )
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:01:54 #239
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39992181
    quote:

[..]

Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden
    Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel
    pi_39992183
    Ik gaat kebab halen

Doe lief tegen elkaar willen jullie?
    pi_39992235
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

geloof ik niks van
    pi_39992270
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De 'profeet' Mohammed heeft daaraan wel een eigen interpretatie gegeven.
    pi_39992288
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Doderok het volgende:

[..]

De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.
    ik heb ze niet gezien. ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
    kan me moeilijk voorstellen dat ze aan het feesten waren.
    wel dat ze hoopten op meer begrip voor het moeten leven onder een continu terreurdreiging.
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:04:29 #244
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39992315
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof ik niks van
    Helaas, dit zegt echter meer over jou dan over mij

De Thora is duizenden jaren oud, en de Bijbel is de Thora, en hier een extra deel aan geplakt. Daarna kwam mohammed en heeft deze iets aangepast en zo de koran gemaakt.........

Geschiedenis leren jongen.......
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:05:46 #245
    128580 eL.
    Je m'appelcastel
    pi_39992379
    Waarom ging het ook alweer opeens over de koran hier ?
    .
    pi_39992381
    Hopen dat morgen wat spannender is, en dat Meki vergeet hoe ie zijn computer moet aanzetten. Ik houd het voor gezien, aju
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:06:34 #247
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39992419
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef eL. het volgende:
    Waarom ging het ook alweer opeens over de koran hier ?
    .
    Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
    pi_39992458
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef Evil_Jur het volgende:
    Hopen dat morgen wat spannender is, en dat Meki vergeet hoe ie zijn computer moet aanzetten. Ik houd het voor gezien, aju
    dat zal ik niet vergeten
    ik ben een expert binnen computers
    pi_39992512
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
    Je bent zo onwetend jongen wat dit betreffend jongen, je moest eens weten
    X
    pi_39992666
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof ik niks van

Je bewijst keer op keer helemaal niets te weten van de islam.
    pi_39992673
    quote:

[..]

Een bepaald volk of een religie haten is altijd slecht waarom hebben de Joden daarop meer 'rechten ' ?
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:14:08 #252
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39992744
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Een bepaald volk of een religie haten is altijd slecht waarom hebben de Joden daarop meer 'rechten ' ?
    omdat die verreweg het meest gehaat zijn?
    pi_39992763
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Je bewijst keer op keer helemaal niets te weten van de islam.
    oow

ik weet wel veel hoor
    pi_39992809
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:

[..]

En waar leid je dat uit af?
    Volgens mij staan Moslims wat dat betreft op nr. 1 hoor
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:15:44 #255
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_39992817
    Wat een crap hier.
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_39992824
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:

[..]

maar nu hebben ze een reden hebben vroeger niet
    nu wel
    pi_39992911
    quote:

[..]

Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:18:55 #258
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39992963
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

En waar leid je dat uit af?
    Volgens mij staan Moslims wat dat betreft op nr. 1 hoor
    het feit dat ze ooit uit hun land geschopt zijn, volgens andere bronnen meer dan 1 keer

dat moslims momenteel in nederland meer gehaat zijn is wel waar maar...
    is dat ook zo in china en die regio?
    En....Is de groep moslims niet een beetje te generalizerend. aangezien het geen volk of ras is....
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:19:39 #259
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39993004
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zal ik niet vergeten
    ik ben een expert binnen computers
    wat bedoel je hiermee? dat je hem gaat hacken?
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:19:45 #260
    13462 BansheeBoy
    pi_39993011
    Even voor de duidelijkheid, ik ben geen anti-semiet, ik hekel enkel bepaalde kwalificaties die veel van die mensen hebben.

²
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:20:53 #261
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39993054
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
    Even voor de duidelijkheid, ik ben geen anti-semiet, ik hekel enkel bepaalde kwalificaties die veel van die mensen hebben.

²
    pheeeeew nog net op tijd voor de zoemer....
    pi_39993066
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee? dat je hem gaat hacken?
    Nee
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:21:48 #263
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39993100
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee
    alle goden zijn geprezen!
    pi_39993214
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.
    M'n paranoia steekt dadelijk de kop op, maar ik ben geen bekende user.
    pi_39993229
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Doderok het volgende:

[..]

M'n paranoia steekt dadelijk de kop op, maar ik ben geen bekende user.
    Ik bedoel jou dan ook zeker niet, maar ik ga geen naam noemen.
    pi_39993245
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:

[..]

oow

ik weet wel veel hoor
    Wordt het dan ook niet gewoon eens tijd dat te laten zien.
    pi_39993289
    quote:
    Israeli warplanes dropped bombs early Thursday on a bunker in south Beirut where senior Hezbollah leaders were thought to be, the military said.

Military officials said a wave of aircraft dropped 23 tons of explosives on the bunker. The officials, speaking on condition of anonymity because they were not authorized to talk to reporters, said top Hizbullah figures were thought to be there, possibly including Hezbollah leader Hassan Nasrallah. (AP
    bunker busters.
    hoop dat die Nasrallah inshallah geraakt is.
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:27:33 #268
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39993318
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat zal me wat worden

Meki leert ons alles wat hij weet, hebben we even een minuutje
    pi_39993361
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

moet dat
    pi_39993362
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Maar ben je volgens jou ook antisemiet als je het er niet mee eens bent wat het Israelische leger nu doet ?
    pi_39993414
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar ben je volgens jou ook antisemiet als je het er niet mee eens bent wat het Israelische leger nu doet ?
    Nee.
    pi_39993443
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nee.
    Volgens de regering wel
    pi_39993451
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nee.
    mooi
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:31:35 #274
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_39993475
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

moet dat
    wat kost eigenlijk een zak bruine m&m's bij de ah? of een sickpack kleine cola's? exact graag.
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:33:14 #275
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39993537
    Meki, kijk hier eens naar, misschien ga je dan iets genuanceerder over je palestijnse helden broeders denken.. http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwalitei
    pi_39993546
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat kost eigenlijk een zak bruine m&m's bij de ah? of een sickpack kleine cola's? exact graag.
    1.39 denk ik

33 cl Coca cola ??

2.32
    maar je hebt me gezien waarom heb je geen gedag gezegd
    pi_39993646
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
    Meki, kijk hier eens naar, misschien ga je dan iets genuanceerder over je palestijnse helden broeders denken.. http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwalitei
    ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers ben

en aangezien het filmpje is het weer Israelische propoganda om zijn doden goed te praten ze maken het bewust en versturen het aan iedereen
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:37:44 #278
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39993702
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

en aangezien het filmpje is het weer Israelische propoganda om zijn doden goed te praten ze maken het bewust en versturen het aan iedereen
    Volgens mij zijn de beelden duidelijk, en lijkt het er meer op dat de Palestijnen aan propaganda doen.... Sterker nog, de "helden" vechten helemaal niet.....
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:38:02 #279
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_39993721
    meki hoop jij nu dat Hassan Nasrallah dood is?
    pi_39993752
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Boomstam het volgende:
    en Olmert erbij
    pi_39993791
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij gaat ze dus steunen op het moment dat het voor hun eigenlijk al te laat is
    pi_39993824
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

en Olmert erbij
    Ik vrees dat die op dat moment even niet in de bunker was, boodschapjes doen waarschijnlijk.
    pi_39993845
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

mooi
    Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijpt direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:41:24 #284
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39993859
    Maar hoe kun je het nu niet met die filmpjes eens zijn?? Volgens mij is het allemaal nogal duidelijk, lopende lijken enzo.....
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:42:35 #285
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39993892
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijp direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.
    Volgens mij is Limburger_noord meestal wel redelijk aanspreekbaar, ik heb in het verleden een goed gesprek met hem gehad over kinderporno etc.
      Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 23:43:36 #286
    8781 crew  Frutsel
    pi_39993941
    [breaking news]
    Warplanes target what the Israeli military says is a bunker for senior Hezbollah leaders in Beirut, CNN confirms.
    pi_39993942
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
    Ik heb hier toch niet echt de indruk gekregen dat Meki hen als helden ziet.
    pi_39993954
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Jij gaat ze dus steunen op het moment dat het voor hun eigenlijk al te laat is
    toch blijf ik de slachtoffers steunen
    En Israel zal ik steeds verafschuwen
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:44:36 #289
    13462 BansheeBoy
    pi_39993968
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Boomstam het volgende:
    De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.

²
    pi_39993972
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijpt direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.
    zit ik erbij
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:46:00 #291
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39994013
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Meki het volgende:

[..]

toch blijf ik de slachtoffers steunen
    En Israel zal ik steeds verafschuwen
    Wat al aangeeft dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je bent toch tegen de Joden en voor de moordenaars die bussen vol onschuldige mensen opblazen......

Welkom in Nederland, het is jammer dat in de 50tiger jaren wat domme politieke beslissingen zijn genomen, daar plukken wij nu de vruchten van.
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:46:30 #292
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_39994026
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
    pi_39994027
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Volgens mij is Limburger_noord meestal wel redelijk aanspreekbaar, ik heb in het verleden een goed gesprek met hem gehad over kinderporno etc.
    Ik bedoel hem niet en dacht dat iedereen direct begreep op wie ik doel. Het is een bekende en actieve user die regelmatig in topics over Israël en Joden post.
    pi_39994032
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
    die is hersensdood
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:46:49 #295
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_39994043
    quote:

[..]

zit ik erbij
    Jij bent niet echt een atheist
    pi_39994069
    quote:

[..]

zit ik erbij
    neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen om
    toch vooral maar correct over te komen zoals de bewuste user wel doet.
    pi_39994089
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wat al aangeeft dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je bent toch tegen de Joden en voor de moordenaars die bussen vol onschuldige mensen opblazen......

Welkom in Nederland, het is jammer dat in de 50tiger jaren wat domme politieke beslissingen zijn genomen, daar plukken wij nu de vruchten van.
    hoezo Israel vermoordt onnodig burgers - wat hebben de burgers Israel aangedaan
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:48:08 #298
    13462 BansheeBoy
    pi_39994103
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Meki het volgende:

[..]

die is hersensdood
    Ja? Is Peter Verzeijl uit de Vriesestraat in Dordrecht nu ook hersendood?

²
      woensdag 19 juli 2006 @ 23:48:43 #299
    13462 BansheeBoy
    pi_39994129
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef Incomplete het volgende:

[..]

neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen om
    Ik ben ook geen atheïst. Lekker puh.

²
    pi_39994141
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Jij weet dus waarschijnlijk wel wie ik bedoel.
    pi_39994172
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben ook geen atheïst. Lekker puh.

²
    Had ik het over jou. Neuh, ech nie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')