Ten eerste is het De Naam...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?quote:
?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?
Het lijkt me nogal een opgave. Heeft ook weinig zin imo.
maar dat is juist goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbij![]()
![]()
Zwak om niet op de inhoud in te gaan maar op taalfouten. Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Ik heb er veel moeite voor gedaan om mijn huidige niveau te bereiken. En Meki is goed bezig, hij wordt steeds beter.quote:
Ik daag je uit één vers te leveren waarin dit staat c.q. wordt gepropageerd.quote:Ten tweede ja, Vernietiging van de staat Israel.
Een goede nachtrust toegewenst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
Slaap lekker all
De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.quote:
welterustequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
Slaap lekker all
EENSquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Jodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
geloof ik niks vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden![]()
Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel![]()
De 'profeet' Mohammed heeft daaraan wel een eigen interpretatie gegeven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden![]()
Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel![]()
ik heb ze niet gezien. ben er wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Doderok het volgende:
[..]
De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.
Helaas, dit zegt echter meer over jou dan over mijquote:
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef eL. het volgende:
Waarom ging het ook alweer opeens over de koran hier ?.
dat zal ik niet vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Hopen dat morgen wat spannender is, en dat Meki vergeet hoe ie zijn computer moet aanzetten. Ik houd het voor gezien, aju
Je bent zo onwetend jongen wat dit betreffend jongen, je moest eens wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |