Ik heb nog nooit Joden gehaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...
Ik denk dat je niet zoveel van het conflict weet dan... Heb je gezien wat Japan in China en andere landen heeft aangericht, heb je erbij stilgestaan waar een invasie toe had geleid?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:46 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebben
Geeft niets hoor denk dat de Duitsers toen ook vonden dat ze 'hele goede redenen 'hadden
![]()
Maar daardoor gaan alle Nederlanders Marokkanen haten dan gebeurt nu bij Jodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes he
Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...
Ik zei, dat men geen MOSLIMS haat, maar enkel sommige MAROKKANEN.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar daardoor gaan alle Nederlanders Marokkanen haten dan gebeurt nu bij Joden
Ik zie geen cijfers hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.
Idd ander Topic ..btwquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zoveel van het conflict weet dan... Heb je gezien wat Japan in China en andere landen heeft aangericht, heb je erbij stilgestaan waar een invasie toe had geleid?
Maarja, ander topic.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...²
bronquote:Bloedigste dag in Libanon sinds begin Israëlisch offensief
Een Israëlische soldaat leunt op lege munitiekisten tijdens het Israëlisch offensief op Libanon dat vandaag aan minstens 60 mensen het leven kostte.
Totale verwoesting na de bombardmenten van het Israëlische leger op Libanon.
Minstens 55 Libanese burgers zijn woensdag omgekomen tijdens Isra‘lische luchtaanvallen en beschietingen vanop zee. Aan de grens tussen Israël en Libanon werden vijf Israëli's gedood, onder wie twee soldaten. Woensdag was de tot nu toe bloedigste dag sinds Israël een week geleden zijn offensief begon. Zowel Israël als Hezbollah waarschuwden dat het geweld nog lang kan duren.
Ernstige humanitaire crisis
Het Israëlisch offensief veroorzaakt een ernstige humanitaire crisis in Libanon en een massale exodus. Volgens de VN kwamen tijdens de gevechten al 310 mensen om het leven en sloegen meer dan 500.000 burgers in Libanon op de vlucht. De vertegenwoordiger van Unicef, Roberto Laurenti, drukte zijn ongerustheid uit over de voedsel- en medicijnvoorraden, die dramatisch slinken.
55 Libanese burgers gedood
Israël heeft woensdag zijn luchtaanvallen en bombardementen vanaf oorlogsschepen opgevoerd. De doelwitten lagen in het oosten, zuiden en noorden van Libanon. Hierbij werden 55 Libanese burgers gedood, de meeste stierven onder de brokstukken van hun vernielde huizen.
Twee Israëlische soldaten komen om
Tijdens gevechten tussen het Israëlische leger en Hezbollah-milities aan de grens kwamen twee Israëlische soldaten om het leven en vielen er negen gewonden. De sjiitische militie verloor één manschap. Voor het eerst sinds het begin van de gevechten hebben Israëlische helikopters vier raketten afgevuurd op een christelijke wijk in Beiroet.
Hezbollah vuurde woensdag meer dan 70 raketten af op dorpen in het noorden van Israël. De Arabisch-Israëlische stad Nazareth werd hierbij voor het eerst getroffen. Er vielen drie doden onder wie twee kinderen. Ook Haifa werd bestookt met raketten waarbij twee mensen gewond raakten.
Hezbollah kan maanden doorgaan
Hezbollah heeft inmiddels laten weten dat het nog maanden kan doorgaan met het beschieten van Noord-Israël en zegt dat de joodse staat er niet in geslaagd is zijn bevoorradingsroutes af te snijden. "De raketbeschietingen zijn goed voorbereid opdat de operatie gedurende maanden kan voortgezet worden in plaats van enkele dagen of weken", aldus Mohammad Qomati van het politburo van de sjiitische partij.
Isrëlisch offensief zonder tijdslimiet
Ook het Israëlisch veiligheidskabinet besliste het offensief in Libanon en de Gazastrook voort te zetten "zonder tijdslimiet". In de verklaring herhaalde Israël zijn drie voorwaarden voor een bestand: de vrijlating van de twee door Hezbollah ontvoerde soldaten, de stopzetting van de raketbeschietingen op Israëlisch grondgebied en "de volledige uitvoering van resolutie 1559 van de VN-Veiligheidsraad". Die resolutie roept op voor de ontwapening van alle milities en de ontplooiing van het Libanese leger langs de grens met Isra‘l in plaats van Hezbollah.
VN wil troepenmacht
Tot nog toe weigerden de VS en bondgenoot Groot-Brittannië een stopzetting van het offensief te eisen. VN-secretaris Kofi Annan wil een internationale troepenmacht ontplooien in het zuiden van Libanon, vlakbij de Isra‘lische grens. Hij moet donderdag de Veiligheidsraad inlichten over de resultaten van een onderhandelingsmissie die naar de regio gestuurd was.
Evacuatie buitenlanders op volle toeren
De evacuatie van buitenlanders draait ondertussen op volle toeren. Duizenden verlieten Libanon al via operaties door de verschillende buitenlandse regeringen. De Federale Overheidsdienst (FOD) Buitenlandse Zaken zou woensdag 500 Belgen willen evacueren.
Het Israëlisch leger vecht ondertussen ook op een tweede front. Toen Israëlische troepen woensdag de Gazastrook binnen trokken, braken gevechten uit tussen de Israëlische soldaten en lokale gewapende Palestijnen. Minstens zes Palestijnen werden hierbij gedood.
Op de Westelijke Jordaanoever omsingelden 30 Israëlische tanks de regerings- en veiligheidshoofdkwartieren van Nabloes. Toen de tanks de buitenmuren van het gebouw begonnen te vernielen, braken hevige gevechten uit. Drie Palestijnen lieten het leven. (belga)
.Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Joden gehaat
wel heb ik Israelische regering en Leger altijd gehaat en dat nu ook gebeuren
ik geef enkel dat de haters nu een reden hebben om te haten
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Doderok het volgende:
pictures of the Israelis were still not shown
je hebt die beelden wèl gezien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
ik vul niet ten eerste ten tweede heb ik een week vrijquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik zei, dat men geen MOSLIMS haat, maar enkel sommige MAROKKANEN.
en jij begint weer over JODEN.
Je miste mijn punt.
Teken dat het te laat is, dus nu naar bed jij!
Morgen weer een drukke dag om die flessen water te vullen!
dat geef ik toe Israel haat ik omdat ze burgers vermoordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
.Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.
Ok,quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vul niet ten eerste ten tweede heb ik een week vrij
en ten derde geef ik enkel een voorbeeld dat slecht denken over een bevolkingsgroep slecht is
Het één en ander is inderdaad bevestigd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
.Je haatte Israël dus altijd al en in feite is er niks voor jou veranderd.
Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, daar hebben we andere redenen voor. De moord op "Jezus", de gemakzucht waarmee ze religieuze geboden slinks omzeilen. Maar uiteraard geldt dit niet voor alle Joden, het overgrote deel is kewl , ik refereer daarbij altijd graag naar de sympathieke Jerry Seinfeld...²
Doe jezelf een lol en houd jezelf niet voor de gek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie geen cijfers hoor.En ik hecht er geen waarde aan, maar voor de discussie kan het weleens toegevoegde waarde hebben.
²
Wat verandert dit aan mijn betoog? Niks, jouw tekst kan goed samengaan met de mijne.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.
dat heb ik wel verdiend na 2 jaar achter elkaar te gewerkt te hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ok,
je bent 6 weken vrij dan, je gaat toch 5 weken op vakantie?mazzelpik!
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koranquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jezus was ook een jood hoor. Het is zelfs zo dat de islam voor een groot gedeelte is gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.
Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbijquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb ik wel verdiend na 2 jaar achter elkaar te gewerkt te hebben
Nu breng je een nuance aan, zoals je het nu zegt ben ik het met je eens, maar net zei je "cijfers", dat klopte dus niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is welliswaar geen 1 of 3 of 983 maar geeft toch aardig een waarde aan.
Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Idd ander Topic ..btw
Ik weet genoeg over ww2 ..denk je door een paar zinnetjes dat te bepalen ..
Maar hoeveel van die burgers (in de twee steden) hebben in die landen gevochten ?
Je hoort hier commentaar als we zeggen Palestijnen = terrorisme of Het israelische leger = alle israeliers maar voor de Jappaners telde dat niet ?
Allemaal rot dus ...
Ten eerste is het De Naam...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?quote:
?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf opleggen dat je een ander moet 'overtuigen'?
Het lijkt me nogal een opgave. Heeft ook weinig zin imo.
maar dat is juist goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wij ook wel een beetje, na 28 topics met jou erbij![]()
![]()
Zwak om niet op de inhoud in te gaan maar op taalfouten. Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Ik heb er veel moeite voor gedaan om mijn huidige niveau te bereiken. En Meki is goed bezig, hij wordt steeds beter.quote:
Ik daag je uit één vers te leveren waarin dit staat c.q. wordt gepropageerd.quote:Ten tweede ja, Vernietiging van de staat Israel.
Een goede nachtrust toegewenst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
Slaap lekker all
De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.quote:
welterustequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef B4CO het volgende:
Slaap lekker all
EENSquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen we het een beetje naar dit topic draaien. Hoewel moreel verwerpelijk, kunnen grootschalige aanvallen op burgerdoelen de regering in kwestie overtuigen te capituleren. Niet dat dat hier al van toepassing is, maar soms is het de enige overgebleven optie.
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Jodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
het naam Israel staat zelfs meerdere malen in de Koran
geloof ik niks vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden![]()
Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel![]()
De 'profeet' Mohammed heeft daaraan wel een eigen interpretatie gegeven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, de hele Koran is gejat van de Joden![]()
Deze koran werd mede mogelijk gemaakt door de Thora en de Bijbel![]()
ik heb ze niet gezien. ben er wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Doderok het volgende:
[..]
De beelden die ik gezien heb waren opgenomen in de straten van Tel Aviv. Maar daar vind ik niets van terug.
Helaas, dit zegt echter meer over jou dan over mijquote:
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef eL. het volgende:
Waarom ging het ook alweer opeens over de koran hier ?.
dat zal ik niet vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Hopen dat morgen wat spannender is, en dat Meki vergeet hoe ie zijn computer moet aanzetten. Ik houd het voor gezien, aju
Je bent zo onwetend jongen wat dit betreffend jongen, je moest eens wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
Een bepaald volk of een religie haten is altijd slecht waarom hebben de Joden daarop meer 'rechten ' ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om de jodenhaat van sommige users te begrijpen..... Ook belangrijk natuurlijk....
omdat die verreweg het meest gehaat zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Een bepaald volk of een religie haten is altijd slecht waarom hebben de Joden daarop meer 'rechten ' ?
oowquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Je bewijst keer op keer helemaal niets te weten van de islam.
En waar leid je dat uit af?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
omdat die verreweg het meest gehaat zijn?
maar nu hebben ze een reden hebben vroeger nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
omdat die verreweg het meest gehaat zijn?
Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
het feit dat ze ooit uit hun land geschopt zijn, volgens andere bronnen meer dan 1 keerquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En waar leid je dat uit af?
Volgens mij staan Moslims wat dat betreft op nr. 1 hoor
wat bedoel je hiermee? dat je hem gaat hacken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zal ik niet vergeten
ik ben een expert binnen computers
pheeeeew nog net op tijd voor de zoemer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen anti-semiet, ik hekel enkel bepaalde kwalificaties die veel van die mensen hebben.²
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee? dat je hem gaat hacken?
alle goden zijn geprezen!quote:
M'n paranoia steekt dadelijk de kop op, maar ik ben geen bekende user.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.
Ik bedoel jou dan ook zeker niet, maar ik ga geen naam noemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Doderok het volgende:
[..]
M'n paranoia steekt dadelijk de kop op, maar ik ben geen bekende user.
bunker busters.quote:Israeli warplanes dropped bombs early Thursday on a bunker in south Beirut where senior Hezbollah leaders were thought to be, the military said.
Military officials said a wave of aircraft dropped 23 tons of explosives on the bunker. The officials, speaking on condition of anonymity because they were not authorized to talk to reporters, said top Hizbullah figures were thought to be there, possibly including Hezbollah leader Hassan Nasrallah. (AP
Dat zal me wat wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wordt het dan ook niet gewoon eens tijd dat te laten zien.
![]()
moet datquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wordt het dan ook niet gewoon eens tijd dat te laten zien.
![]()
Maar ben je volgens jou ook antisemiet als je het er niet mee eens bent wat het Israelische leger nu doet ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn ook ongelovige users die antisemiet zijn. Een bepaalde ongelovige en bekende user post ook regelmatig in het topic en andere topics als het iets met Israël of Joden te maken heeft en is een antisemiet.
Nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar ben je volgens jou ook antisemiet als je het er niet mee eens bent wat het Israelische leger nu doet ?
Volgens de regering welquote:
wat kost eigenlijk een zak bruine m&m's bij de ah? of een sickpack kleine cola's? exact graag.quote:
1.39 denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat kost eigenlijk een zak bruine m&m's bij de ah? of een sickpack kleine cola's? exact graag.
ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers benquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, kijk hier eens naar, misschien ga je dan iets genuanceerder over je palestijnse helden broeders denken.. http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwalitei
Volgens mij zijn de beelden duidelijk, en lijkt het er meer op dat de Palestijnen aan propaganda doen.... Sterker nog, de "helden" vechten helemaal niet.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers ben
en aangezien het filmpje is het weer Israelische propoganda om zijn doden goed te praten ze maken het bewust en versturen het aan iedereen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Boomstam het volgende:
meki hoop jij nu dat Hassan Nasrallah dood is?
Jij gaat ze dus steunen op het moment dat het voor hun eigenlijk al te laat isquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb duidelijk gezegd dat ik voor de slachtoffers ben
en aangezien het filmpje is het weer Israelische propoganda om zijn doden goed te praten ze maken het bewust en versturen het aan iedereen
Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijpt direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.quote:
Volgens mij is Limburger_noord meestal wel redelijk aanspreekbaar, ik heb in het verleden een goed gesprek met hem gehad over kinderporno etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijp direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.
Ik heb hier toch niet echt de indruk gekregen dat Meki hen als helden ziet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, kijk hier eens naar, misschien ga je dan iets genuanceerder over je palestijnse helden broeders denken.. http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwalitei
toch blijf ik de slachtoffers steunenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij gaat ze dus steunen op het moment dat het voor hun eigenlijk al te laat is![]()
De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Boomstam het volgende:
meki hoop jij nu dat Hassan Nasrallah dood is?
zit ik erbijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het antisemitisme ligt er bij deze user trouwens duimendik bovenop. Een andere actieve user in het topic begrijpt direct wie ik bedoel, maar ik verzoek hem ook om geen naam te noemen.![]()
Wat al aangeeft dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je bent toch tegen de Joden en voor de moordenaars die bussen vol onschuldige mensen opblazen......quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
toch blijf ik de slachtoffers steunen
En Israel zal ik steeds verafschuwen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.²
Ik bedoel hem niet en dacht dat iedereen direct begreep op wie ik doel. Het is een bekende en actieve user die regelmatig in topics over Israël en Joden post.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgens mij is Limburger_noord meestal wel redelijk aanspreekbaar, ik heb in het verleden een goed gesprek met hem gehad over kinderporno etc.
die is hersensdoodquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige die ik de dood zou gunnen ligt nu in een zware coma.²
Jij bent niet echt een atheistquote:
neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen omquote:
hoezo Israel vermoordt onnodig burgers - wat hebben de burgers Israel aangedaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat al aangeeft dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je bent toch tegen de Joden en voor de moordenaars die bussen vol onschuldige mensen opblazen......
Welkom in Nederland, het is jammer dat in de 50tiger jaren wat domme politieke beslissingen zijn genomen, daar plukken wij nu de vruchten van.![]()
Ja? Is Peter Verzeijl uit de Vriesestraat in Dordrecht nu ook hersendood?quote:
Ik ben ook geen atheïst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef Incomplete het volgende:
[..]
neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen om
toch vooral maar correct over te komen zoals de bewuste user wel doet.![]()
Jij weet dus waarschijnlijk wel wie ik bedoel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef Incomplete het volgende:
[..]
neuh. Jij probeert het niet te verbergen en jezelf schijnheilig op te stellen om
toch vooral maar correct over te komen zoals de bewuste user wel doet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |