abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:13:34 #101
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39990040
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom modjes, deze onzin verpest het hele topic... Doe er wat aan..
eensch
Trotse papa van Eden
pi_39990052
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki
Wat denk je eigenlijk te bereiken met je posts hier?
Extra zetels voor verdonk en wilders?
Je maakt ze het wel erg makkelijk door zoveel vooroordelen te bevestigen..

Geef het maar toe Meki, Jij en BSB zijn een collectief van skinheads die met jullie posts Nederlanders tegen Medelanders op willen zetten
ik strijd enkel voor Slachtoffers
ik strijd niet voor Israel zoals veel hierdoen
ik strijd niet voor Hezbollah
maar enkel voor slachtoffers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39990092
Meki, moet je niet naar bed
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:14:38 #104
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39990094
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
Oplossing kan niet meer en kan nooit meer.
Daar kan ik niet over oordelen, ik hou het er maar op dat ik de )naieve) hoop heb dat het wel ooit opgelost kan worden.
quote:
Als er elke dag tientallen burgers omkomen bij aanslagen in Libanon dan weet ieder goede mens met een hart dat ie Israel daarop moet veroordelen
Oorzaak gevolg. Je hoeft dit offensief niet los te zien van het voorafgaande, zo kun je ook eindeloos terug in de tijd, zoals zo vaak gebeurt. Maar Hezbollah blijft maar kloten zonder dat iemand ingrijpt, als ze dan ook nog eens de boel op de spits drijven door wat soldaten te vermoorden en gijzelen, dan is het niet echt heel verwonderlijk dat Israël ingrijpt, waar of niet ?
pi_39990102
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik viel van mijn stoel, ik zweer je.. ik lach me hier echt kapot!
Meki, echt GEWELDIG!! tnx voor het laten lachen.
. Eigenlijk is het niet grappig.
pi_39990155
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef B4CO het volgende:

[..]

eensch
Helaas kunnen we er heel weinig aan doen, behalve deleten dan, maar dat werkt ook niet.

Ondanks dat het volslagen lachwekkend is wat ie uitkraamt is er niks wat niet in NWS zou mogen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:16:19 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39990171
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Om net zo in herhaling te gaan, dat had je dan ook mogen doen bij elk slachtoffer in een bus, in een winkelcentrum, in een bar, in een kantoorgebouw......................................
bruiloften, grensovergangen.

wist je dat mensen die een dochter/zoon hebben die, nadat ze haar of hem genoeg hebben opgefokt, knutselt aan een zelfmoordbom en hij gaat al af in een schuurtje in hamascounrty, die mensen een premie krijgen?

zelfs het idee aan het vernietigen van joden is dus genoeg. om één van je kinderen zo gek te maken dat ie zich opblazen door een opdrachtgever is status verhogend.

dat er 1 miljoen palestijnen in israel wonen en werken zegt mij eigenlijk genoeg over de idioot scheve verhoudingen van de joden-haters, de sji'iten. zeker als je ziet dat israel maar een 6,4 miljoen mensen telt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:16:26 #108
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39990176
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Eigenlijk is het niet grappig.
niet echt maar toch
Trotse papa van Eden
pi_39990182
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat was in grotere mate gebeurd dan dat joden dit goedkeuren.
Ruim 80% van de Israelis steunt de acties van hun regering.
pi_39990199
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef eL. het volgende:

[..]

Daar kan ik niet over oordelen, ik hou het er maar op dat ik de )naieve) hoop heb dat het wel ooit opgelost kan worden.
[..]

Oorzaak gevolg. Je hoeft dit offensief niet los te zien van het voorafgaande, zo kun je ook eindeloos terug in de tijd, zoals zo vaak gebeurt. Maar Hezbollah blijft maar kloten zonder dat iemand ingrijpt, als ze dan ook nog eens de boel op de spits drijven door wat soldaten te vermoorden en gijzelen, dan is het niet echt heel verwonderlijk dat Israël ingrijpt, waar of niet ?

het is nu nog nooit zo erg geweest

de burgers elders in de wereld weten nu waarvoor Israel nu staat.
En Israel mag nu kloten met mensen , daar mogen ze van Bush een week mee doorgaan
pi_39990314
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

En Israel mag nu kloten met mensen , daar mogen ze van Bush een week mee doorgaan
Weet je ueberhaubt wel waar je het over hebt.

Tijdens de burgeroorlog daar was het veul en veul erger. En tijdens de overheersing van Syrië verdwenen er ook ineens mensen van de straat aldaar.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:19:23 #112
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39990319
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Helaas kunnen we er heel weinig aan doen, behalve deleten dan, maar dat werkt ook niet.

Ondanks dat het volslagen lachwekkend is wat ie uitkraamt is er niks wat niet in NWS zou mogen.
Ik ben ook niet uit op sancties hoor, zijn feestje, echter lopen we wel te happen.
en dat is zonde
Trotse papa van Eden
pi_39990350
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef B4CO het volgende:

[..]

Maar antwoord even op mijn opmerking dat de moslims feesten en op straat dansten na de wtc ramp???
Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:20:32 #114
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39990376
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
www.t
[..]

[..]

dat zie je van Moslims organisaties niet doen na een aanslag van Al Qaida

Israel is een bondgenoot van Al Qaida
God vergeve me, ik wou hier bijna serieus op in gaan.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:20:57 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39990395
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik ben ook niet uit op sancties hoor, zijn feestje, echter lopen we wel te happen.
en dat is zonde

ik heb me er ook weer veelvuldig schuldig aan gemaakt
pi_39990403
quote:

[..]

Als Hezbollah aan de macht komt in Libanon dan wordt het nog veel erger. Veel burgers van Libanon zullen wel niet veel zin hebben aan een staatsinrichting en bijbehorend regime zoals in Iran.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_39990414
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tijdens de burgeroorlog daar was het veul en veul erger. En tijdens de overheersing van Syrië verdwenen er ook ineens mensen van de straat aldaar.
dat allen is verleden tijd.
het is nu aan mij wat nu op deze tijd gebeurt
en wij als slimme burgers moeten toezien wat mensen inhoudt
het zijn mensen net als ons - zij moeten leiden wat Hezbollah verantwoordelijk voor is
Zij hebben er niks mee te maken en Israel maakt ze lekker af

Israel is rep en roer als er een raket afkomt op steden
en Israel is erg blij als ze weer een raket mogen afvuren op burgerdoelen en zoveel burgerslachtoffers maken
pi_39990431
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik herinner me beelden van feestende Israelis op de nederlandse tv. "Nu weten ze ook eens wat het is" was de meest gehoorde uitspraak. Waarom die beelden maar één keer vertoond zijn???
Niet gezien, sorry
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:21:57 #119
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39990440
quote:

[..]

Ik heb geen intentie gehad om te zeggen, wat jullie doen, doen wij niet, ik reageerde op een verwijzing naar hem...
Trotse papa van Eden
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:22:05 #120
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39990447
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ja en hieruit blijkt ook dat meki puur tegen israel is.
want je zag um niet over syrie klagen
of over china turkije roemenie india indonesie heel afrika enz enz hoor je hem niet.
btw wil je echt wat voor kinderen doen meki? ga dan naar roemenie de straatkinderen een opvanghuis geven
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:22:26 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39990466
quote:

[..]

misschien omdat de geweldig anti-israelische publieke omroep hier toch inzag dat het eigenlijk wel klopte. en bang was ineens pro-israel te zijn?
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:22:32 #122
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39990470
quote:
Ach, Bush heeft het ook toegelaten (voor zover je hem dat in zijn schoenen kunt schuiven, maar goed) dat Hezbollah jarenlang talloze raketten op Israël mocht afvuren, het had de Arabsiche landen of de betrokken partijen gesiert als ze dáár over begonnen waren. Dus niet te snel wijzen, deze confrontatie zat er gewoon aan te komen en daar waren beide partijen van op de hoogte.
pi_39990494
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef Meki het volgende:

[..]

dat allen is verleden tijd.
Je spreekt jezelf flink tegen Lieve Meki, je zegt : Het is nog nooit zo erg geweest , en dan zeg je dat je het alleen over het heden hebt. Wat wil je nou?
pi_39990496
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als Hezbollah aan de macht komt in Libanon dan wordt het nog veel erger. Veel burgers van Libanon zullen wel niet veel zin hebben aan een staatsinrichting en bijbehorend regime zoals in Iran.
we hebben de VN toch daarvoor.

Hezbollah moet sowiezo niet aan de macht komen immers die terrorisme toelaten moeten ook niet aan de macht komen

ik stel voor dat Hezbollah en Israel het moeten afvechten op hun planeet waar ze vandaan komen
pi_39990540
quote:

[..]

maar dat mag zij mogen immers alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')