bijna goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Na dit weiger ik Israel te erkennen als een staat
Israel is niets minder dan een zionistische terroristische beweging die uit een andere planeet komt
vrijdag ga ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tvp, Hee meki moest jij niet op vakantie?
Ach een beetje hulp kunnen ze in Israël wel gebruiken. Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos. Btw de extremistische organisaties krijgen ook vollop hulp van bevriende landen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Meki het volgende:
In Militaire operaties
en ik ben blij dat ARAFAT dood is hij heeft zijn straf gehad
betekend dit nu dat je de hezbollah niet erkent als organisatie en dat je van mening ben dat de hezbollah zich moet opheffen?quote:
Israel die terroristisch handelt krijgt ook miljardenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef eL. het volgende:
[..]
Ach een beetje hulp kunnen ze in Israël wel gebruiken. Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos. Btw de extremistische organisaties krijgen ook vollop hulp van bevriende landen.
Hoi Meki,quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
Israëlische gevechtsvliegtuigen en marineschepen beschoten het zuiden en oosten van Libanon. In het zuidelijke dorp Srifa kwamen tien leden van een familie om. In het eveneens zuidelijke Nabatiyeh vielen zes doden. Voor het eerst werd ook het christelijke deel in het centrum van de hoofdstad Beiroet getroffen, maar hier vielen geen slachtoffers.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is niets minder dan een zionistische terroristische beweging die uit een andere planeet komt
Dat was in grotere mate gebeurd dan dat joden dit goedkeuren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van dat de Joden de terreur afkeuren gaan ze het goedkeuren
dit is net als de Moslims die massaal Londen en Madrid gaan goedkeuren
en hoe weet jij zeker uit je selectieve berichtgevinkjes dat die familie niet gewoon hezballah aanhangers waren. je weet wel hezballah en hamas die als hun speerpunt van verkiezingen de vernietiging en beïndiging van de israelische staat hebben staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Meki het volgende:
[..]
oke verkeerd gelezen
Israëlische gevechtsvliegtuigen en marineschepen beschoten het zuiden en oosten van Libanon. In het zuidelijke dorp Srifa kwamen tien leden van een familie om. In het eveneens zuidelijke Nabatiyeh vielen zes doden. Voor het eerst werd ook het christelijke deel in het centrum van de hoofdstad Beiroet getroffen, maar hier vielen geen slachtoffers.
ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
Meki, waarom benoem een actie van Israël gelijk als een "actie van de Joden"??
Dus wat de Hezbollah doet is een actie van de Moslims dan??
Weer eens naar de moskee geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanonquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
Hoi Meki,
Er zijn ook 2 onschuldige Israelische kinderen vermoord door een raket van Hezbollah...
oja, t waren Israelische arabieren
Wist je dat?
Zij??quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goed
Je probeert jezelf zo wel altijd goed te praten, Is er kritiek op de Moslims, haal je altijd Israel erbij.. is er kritiek dat als feit wordt verteld, dan moeten beide meteen stoppen? hahaha haquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel die terroristisch handelt krijgt ook miljarden
beiden stoppen of niet
burgers die weigerde te vertrekken om zo de hezbollah te steunen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanon
Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef eL. het volgende:
[..]
Of Arafat zijn straf heeft gehad valt te betwijfelen, het geld is in ieder geval weg, foetsie, pleitos.
Hezbolla vuurt raketten af vanuit woonwijken, en hebben daar ook hun wapens, dus wie is er nu eigenlijk schuldig aan de burgerslachtoffers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar dat weegt niet tegen de record burgers in Libanon
Telegraaf vermeldt en elke tv laat dode kinderen en burgers zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe weet jij zeker uit je selectieve berichtgevinkjes dat die familie niet gewoon hezballah aanhangers waren. je weet wel hezballah en hamas die als hun speerpunt van verkiezingen de vernietiging en beïndiging van de israelische staat hebben staan.
het is goed om moslims vanuit hier te verdedigen, maar je moet geen smerige anti-mensen gaan verdedigen. .
Waar lees je dat dan lieve Meki?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik bestempel het niet hoor , zij keuren zelf massaal terrorisme tegen burgers goed
dan moeten ze dood , als ze niet weggaan moeten ze doodquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Boomstam het volgende:
[..]
burgers die weigerde te vertrekken om zo de hezbollah te steunen?
omgquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moeten ze dood , als ze niet weggaan moeten ze dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |