abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:41:50 #176
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39991284
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
pi_39991299
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef venomsnake het volgende:
iedereen moet opzouten:

23:36 IDF warns residents of south Lebanon to evacuate to the north (Haaretz)
ja 300.000 mensen moeten de Litani rivier oversteken.
wordt lastige klus met alle wegen en bruggen die stuk zijn.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:42:38 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39991317
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.

²
ja dat zie je dan ook in volksbuurten in amsterdam, war joden bespuugd worden. en als je er iets van zegt tegen een vies uitziend rifknaapje en na een grote bek hem eerst zijn kaak te breekt wordt het meldpunt discriminatie gebeld...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39991319
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:

[..]

Dus alle Moslims zijn ideooten omdat de hezbollah zo dom aan het doen is???
Of omdat die onaangepaste zuigerts in de metro elke blonde troel staan te bevoelen etc etc.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39991320
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.

Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.

nou dan ben je de eerste tegen gekomen die wel dat voor slachtoffers is . zo steun ik jarenlang Unicef en HUMAN omdat mijn hart daartoe vraagt.

ik neem de Joden ook niet kwalijk maar ik neem de Israelische leger daarvoor verantwoordelijk. het enige wat ik wil zeggen dat ze nu een reden hebben dat Israel burgers aanvalt.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39991321
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
Lees anders jouw eigen reacties even terug.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:42:44 #182
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39991322
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.
Dat is dus papegaaie-praat van de bovenste plank! Van wie hebben we het nieuws vernomen dat zijn vrouw een gespekte bankrekening heeft? Juist ja, van de media! En wie heeft daar nou net enorm veel invloed op en gebruikt het als een (veredeld) propaganda apparaat? Juist ja: de zionisten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39991340
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.

Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.
Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheert
pi_39991343
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...
Met hele gegronde redenen...
pi_39991356
quote:

[..]

omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_39991377
quote:

[..]

Wel fijn, heb altijd al ergens bij willen horen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:44:05 #187
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39991381
quote:

[..]

En jullie hoe erg het allemaal niet is, en kijk de slachtoffers oeeh we zijn zo zielig, America helpt de Jullie en ons niet.. ach.. dit is normaal, 2 kanten oorlog, 2 kanten een mening.

Iedereen probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk, echter moet iedereen niet denken dat iedereen serieus genomen wordt..

Gelukkig is dit een forum en is dat er voor bedoeld.
Trotse papa van Eden
pi_39991387
quote:

[..]

denken veel Nederlanders niet zo negatief over Allochtonen en over Moslims ?
en waarom ?? slechts incidenten enkel maar
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39991405
quote:
In New Jersey, 5 Israelis (Sivan Kurzberg, Paul Kurzberg, Yaron Shmuel, Oded Ellner and Omer Marmari) were taking video or photos of themselves smiling with the World Trade Center burning in the background. These men were arrested and their cameras were seized. I have seen videos and pictures seized by police shown on TV before, why not in this case? One photograph that the Israelis took was developed by the FBI showed Sivan Kurzberg holding a lighted lighter in the foreground, with the smoldering wreckage in the background, said Steven Noah Gordon, a lawyer for the five Israelis. Why wasn't the American public treated to the images of Israelis celebrating RIGHT HERE AMONG US? Why did mainstream media not show their images at the time? (It took MONTHS before it was even mentioned on mainstream TV and when it finally was mentioned the pictures of the Israelis were still not shown.)
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:44:56 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39991415
quote:

[..]

Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39991417
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheert
Me nichtjes wonen in Israel?
pi_39991422
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:45:31 #193
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39991435
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Caesu het volgende:

[..]

omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.
lol

"Meester, een ongelovige!"
pi_39991464
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebben
Geeft niets hoor denk dat de Duitsers toen ook vonden dat ze 'hele goede redenen 'hadden
pi_39991492
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.
Ja, dan hebben ze tenminste wat aan de Holocaustrofobie.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:47:28 #196
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39991519
quote:

[..]

Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes he
Trotse papa van Eden
pi_39991521
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.

²
Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:48:07 #198
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39991542
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef B4CO het volgende:

[..]

Iedereen probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk
Denk je dat echt?
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:48:09 #199
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39991546
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat dan weer net niet. Maar goed dat is een ander verhaal.
pi_39991548
quote:

[..]

Er zijn ook Nederlanders die negatief over Joden denken ...en over Homo's en over vrouwen ...enz...
En sommige NL-ers zijn zelfs Moslim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')