Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
ja 300.000 mensen moeten de Litani rivier oversteken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef venomsnake het volgende:
iedereen moet opzouten:
23:36 IDF warns residents of south Lebanon to evacuate to the north (Haaretz)
ja dat zie je dan ook in volksbuurten in amsterdam, war joden bespuugd worden. en als je er iets van zegt tegen een vies uitziend rifknaapje en na een grote bek hem eerst zijn kaak te breekt wordt het meldpunt discriminatie gebeld...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.²
Of omdat die onaangepaste zuigerts in de metro elke blonde troel staan te bevoelen etc etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dus alle Moslims zijn ideooten omdat de hezbollah zo dom aan het doen is???
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.
Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.
Lees anders jouw eigen reacties even terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
Dat is dus papegaaie-praat van de bovenste plank! Van wie hebben we het nieuws vernomen dat zijn vrouw een gespekte bankrekening heeft? Juist ja, van de media! En wie heeft daar nou net enorm veel invloed op en gebruikt het als een (veredeld) propaganda apparaat? Juist ja: de zionisten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Het meeste geld dat voor de Palestijnen was bestemd wordt nu in Parijs uitgegeven.
Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.
Maar ik ben heel erg voor vrede en tegen onschuldige slachtoffers, maar toch neem ik het de Joden niet kwalijk, zou lullig zijn als ik mijn nichtjes ineens zou moeten haten ofzo.
Met hele gegronde redenen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...
omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel secteleden die zichzelf voortdurend moeten bevestigen. Al bijna 30 topics lang alleen maar statements posten over hoe gerechtvaardigd Israel wel niet is om Libanon plat te gooien.
Wel fijn, heb altijd al ergens bij willen horenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En jullie hoe erg het allemaal niet is, en kijk de slachtoffers oeeh we zijn zo zielig, America helpt de Jullie en ons niet.. ach.. dit is normaal, 2 kanten oorlog, 2 kanten een mening.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
denken veel Nederlanders niet zo negatief over Allochtonen en over Moslims ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
quote:In New Jersey, 5 Israelis (Sivan Kurzberg, Paul Kurzberg, Yaron Shmuel, Oded Ellner and Omer Marmari) were taking video or photos of themselves smiling with the World Trade Center burning in the background. These men were arrested and their cameras were seized. I have seen videos and pictures seized by police shown on TV before, why not in this case? One photograph that the Israelis took was developed by the FBI showed Sivan Kurzberg holding a lighted lighter in the foreground, with the smoldering wreckage in the background, said Steven Noah Gordon, a lawyer for the five Israelis. Why wasn't the American public treated to the images of Israelis celebrating RIGHT HERE AMONG US? Why did mainstream media not show their images at the time? (It took MONTHS before it was even mentioned on mainstream TV and when it finally was mentioned the pictures of the Israelis were still not shown.)
Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Me nichtjes wonen in Israel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je alle Israeliers over 1 kam scheert
Jij vind deze oorlog kennelijk ook een goede reden om joden te haten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
denken veel Nederlanders niet zo negatief over Allochtonen en over Moslims ?
en waarom ?? slechts incidenten enkel maar
lolquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
omdat er steeds weer iemand opduikt zoals jij die het niet wil begrijpen.
Mag je tegen de mensen zeggen die er NU nog last van hebbenquote:
Ja, dan hebben ze tenminste wat aan de Holocaustrofobie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.
Tegen moslims hebben niet veel een hekel, wel aan niet geintegreerde Marokkanen die de boel lopen te verneuken, overal en altijd... warmbloedjes hequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom hecht je nu wel ineens aan bepaalde cijfers? En weer kloppen die cijfers niet, maar goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar (bijna) alle Israeliërs zijn Joden, en bijna alle Joden hebben roots in Israël of sympathiseren met hen, wat ik dus bedoel te zeggen: voor de discussie maakt het niet uit wat we zeggen, iedere Fok!ker weet wie we bedoelen. Die woordspelletjes dragen niet bij aan een gezonde discours.²
Denk je dat echt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef B4CO het volgende:
[..]
Iedereen probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk
Dat dan weer net niet. Maar goed dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Met hele gegronde redenen...
Er zijn ook Nederlanders die negatief over Joden denken ...en over Homo's en over vrouwen ...enz...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |