Daarom zeg ik t ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen als mod he
Wat hebben de Joden gedaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel moet nu stoppen anders gaan mensen radicaler worden om Joden
Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij (hopenlijk een groot) aantal de ogen doen opengaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
de burgers elders in de wereld weten nu waarvoor Israel nu staat.
Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wat hebben de Joden gedaan?
T zijn nog altijd de Israelier
Ik noem jou ook geen Moslim maar Nederlander/ Marokaan als je wat verkeerds doet?
Door wie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.
Vandaar die wereldwijde haatquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij worden erop aangekeken wat Israel nu doet.
Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij een aantal de ogen doen opengaan.
Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een praatend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
De ogen gaan inderdaad open voor de weerzinwekkende en zieke haat tegen de staat Israël en haar bevolking, maar voor sommigen zullen de ogen nooit open gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor zover ze dat nog niet wisten zal dit idd weer bij een aantal de ogen doen opengaan.
Je kunt de TV niet aanzetten of er is wel weer een praatend hoofd dat de zaak probeert goed te praten. Zegt iets over het moeilijk het wordt om de schaapjes binnenboord te houden.
Ik stond er inderdaad nooit bij stil dat Israel aan de noordgrens ook van diequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
mensen die voor slachtoffers zijnquote:
Nu hebben ze een reden om ze te hatenquote:
omdat we RTL en NOS nieuws hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik nog enger vind is dat nederland vol zit met de meeste domme, wereldvreemde, rifboeren en imbeciele medelandgenoten die hezballah wél begrijpen.
Ach en de Amerikanen wierpen een atoombom op twee steden vol burgers ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hezbolla vuurt raketten af vanuit woonwijken, en hebben daar ook hun wapens, dus wie is er nu eigenlijk schuldig aan de burgerslachtoffers?
Tijdens de tweede wereldoorlog schoten de Duitsers V2´s af vanuit Den Haag, en den haag is gebombardeerd door de geallieerden om dit aan te pakken.
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wat hebben de Joden gedaan?
T zijn nog altijd de Israelier
Libanon geniet nu van dat prachtige licht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach gelukkig zijn er nog genoeg mensen die meer respect heben voor de enige fatsoenlijke staat in het Midden Oosten dan voor de terroristen steunende regimes van de rest. Het Midden Oosten is één grote rotzooi met als enig lichtpuntje Israel.
dat hopen we allemaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef B4CO het volgende:
Beide landen moeten stoppen, verleden vergeten en opnieuw beginnen.
allebei geven en nemen.. vrede sluiten klaar...
ik hoop dat dat kan
In Noord-ierland is relatief gesproken veel minder gebeurd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef B4CO het volgende:
Beide landen moeten stoppen, verleden vergeten en opnieuw beginnen.
allebei geven en nemen.. vrede sluiten klaar...
ik hoop dat dat kan
In jouw optiek waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.²
Je kan nooit voor slachtooffers zijn Meki, das wel heel bruut.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
mensen die voor slachtoffers zijn
mensen die voor vrede zijn
Nu pas, ik heb ze nooit erkend, en dat is mijn goed recht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Na dit weiger ik Israel te erkennen als een staat
Dus alle Moslims zijn ideooten omdat de hezbollah zo dom aan het doen is???quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een semi intelligent woordspelletje, feitelijk komt het op hetzelfde neer.²
Laten we hopen dat ze er vooral wijzer van worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Libanon geniet nu van dat prachtige licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |