Ik heb er 25 euro voor neergelegd en het is werkelijk iedere cent waard.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef slindenau het volgende:
18 pond voor de Fear & Loathing in Las Vegas criterion. Dat is de enige die ik wil hebben, maar niet voor die prijs.
elke willekeurige R1 shop, heb hem zelf van cdwow geloof ik, het is een welbekende steelbookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:20 schreef slindenau het volgende:
Dat is inderdaad een berg. Kon je niet gewoon posten op de dag van ontvangst
.
En heeft die boondock saints een metalen verpakking? Zoja, waar heb je die gekocht.
Nope hij is niet genummerd. Maar wel erg mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef slindenau het volgende:
Is het weer zover, nog een LE. Is ie genummerd dan? Anders is 'ie even gelimiteerd als elk ander steelbook, want elke zal ooit uit productie gaan
.
Meaning of Lifequote:Op maandag 17 juli 2006 11:09 schreef slindenau het volgende:
Welke voor 9 euro?
dames ga ff GTST kijken ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef slindenau het volgende:
3 voor 25 is altijd nog goedkoper dan 9.99 p/s.
Tsskquote:Op maandag 17 juli 2006 11:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dames ga ff GTST kijken ofzosowieso is het patsen met goedkope dvd's NOT DONE
om aan te geven dat er aanbiedingen zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 12:55 schreef slindenau het volgende:
Charmed.
En hoezo is is dat not done? Waarom bestaan er dan topics als "DVD Aanbiedingen" enzo.
van beiden bestaat er een topicquote:Op maandag 17 juli 2006 13:23 schreef slindenau het volgende:
Oh...hebben we die hier eentje op FOK? Of moet dat allemaal in de slowchat?
hebben we die hier eentje??quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef slindenau het volgende:
Hoezo? Wat is er mis met mijn Nederlandsch?
Nee lulletje jij schrijft op het gegeven moment. Hebben we die hier eentje, das toch geen Nederlandsch..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:45 schreef slindenau het volgende:
Joh, ontwijk mijn vraag even...mij wel beschuldigen, maar toelichting geven ho-maar.
En FYI: 'Nederlansch' is gewoon correct, voor de aanhangers van oud-Nederlands onder ons dan![]()
.
Wat kostte dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
En pre-order.. (of hoort dat niet in dit topic?)
[afbeelding]
Smallville![]()
Seizoen 1 en 2 voor ¤ 28 p/stuk bij www.cd-wow.nl, seizoen 3 voor ¤ 34,99 bij Media Markt (Rotterdam) en seizoen 4 voor ¤ 35,05 bij www.mediaboetiek.nl.quote:
die moet ik ook nog steeds kopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Gesealed voor 25 euro inc.
er zijn er niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef slindenau het volgende:. Ga nu eerst maar nog meer super LE's van Evil Dead verzamelen
.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Gesealed voor 25 euro inc.
ik heb alle LE's die er toe doen alquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef slindenau het volgende:
2e hands vast nog wel. Alleen betaal je dan wel het dubbele
.
Of bedoel je dat je alles al hebt.
21 juli wordt de EE gepresenteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n waanzinnige slechte film willen hebben
anyways... gisteren ex-rental op de kop getikt:
[afbeelding]
Voor ¤ 5 en dan de 1-disc versieMeer geld heb ik niet over voor die helemaal niet zo geniale film
Ik zit er niet op te wachtenquote:
Waarschijnlijk daarom kopen mensen SHOWGIRLSquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
Niet dat ik em vreselijk slecht vind. Ik haal em niet voor de grap op DVD
Sjaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom kopen mensen SHOWGIRLS
Ik laat em in de seal, ga die film echt niet kijken hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n waanzinnige slechte film willen hebben
Eeeehm okee danquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik laat em in de seal, ga die film echt niet kijken hoor.
Het is gewoon een mooie box, met veel extra's...echt waar voor je geld (alleen een kutfilm dus).
verwacht nou niet dat die showgirls box zoveel geld waard gaat worden daarvoor zijn er veel te veel van gemaakt je kan hem beter gewoon open maken ipv wachten totdat er iemand 5 euro meer voor geeftquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef slindenau het volgende:
Dat kan ja. Je heb verzamelaars van goede films, en je hebt verzamelaars die naast goede films (en ook wat minder goede) ook voor de mooie boxen met kutfilms gaan
.
Is eigenlijk net zoiets als verzamelaars die wel of geen merchandise bij hun collectie verzamelen.
Maar nu zit ik wel met een dilemma...zal ik die grote box openmaken met het risico dat de keepcase binnenin niet gesealed is (en ik in de verleiding kan komen om die film stiekem even te gaan kijken).
Nu zitten al die leuke dingen als foto's, shotglaasjes, kaartendeck etc. gewoon in een verpakte doos, en die wil ik eigenlijk wel in mn handen gehad hebben...en minimaal op de gevoelige plaat vastleggen!
Want anders kan ik net zo goed een kartonnen doos van dezelfde afmetingen in mn kast zetten.
Kan iemand anders met Showgirls VIP me vertellen of de keepcase in de boxset gesealed is?
bij dvdpacific is ie nog verkgrijgbaar voor 25 dollarquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:38 schreef slindenau het volgende:
Hehe...ik was ook niet echt van plan om em te gaan verkopen. Maar ik zie er inderdaad nog zoveel op eBay dat het niet echt de moeite waard is om 'em in seal te laten zitten.
Hoewel ik 'em wel op dvd.nl voor 2x mijn aankoopbedrag weg heb zien gaan.
idd en dit topic is niet bedoeld om te lullenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef RuneRose het volgende:
Films zijn om te kijken, niet om in het plastic in je kast te laten staan.
lol, nee ik zat en zit nog steeds in hartje Den Haag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef RuneRose het volgende:
Ash, was jij niet toevallig gisteren in Zeeland? Ik had een klant, die verrekte veel op jouw leek, die DVD's verzamelde en er zo'n 900 had.![]()
OT:
X-men 1.5 2-Disc X-Treme Edition
X-Men 2 2-Disc S.E.
Heat 2-Disc S.E.
Guys and Dolls Limited Edition
Geen idee, nog nooit gezien. The Great Dictator wel en die vond ik zeker goed genoeg voor een aanschaf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef dvdfreak het volgende:
hoe is The kid?
Ik heb Modern Times en The Great Dictator
me tooquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef pascalheister het volgende:
bij de filmvalley, volgende maand wordt moeilijk om te kiezen
[afbeelding]
Klopt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Dè R3.
Deze heeft alleen geen streepjescode...kan dat kloppen?
Ondanks dat ik AvP matig vond ziet die box er retegaaf uit zeg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
(Ik gebruik je plaatje weer hoor KQ)
Is vanmiddag binnegekomen. Goeie God, wat een box!![]()
Alle Alien en Predator films (UE's) zitten er ook in.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik AvP matig vond ziet die box er retegaaf uit zeg.![]()
Wat een beest van een box eh? Die ALIEN/PREDATOR set. Meeste mensen denken dat het een AVP set is wat natuurlijk niet waar is al zit dat deel wel erbijquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef RuneRose het volgende:
Is vanmiddag binnegekomen. Goeie God, wat een box!![]()
niet alles hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, want ik heb toch 'Alleen maar idiote films'
![]()
met verzenden zijn ze idd snel, maar voordat t eenmaal veronden isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:52 schreef pascalheister het volgende:
verdomde snel dat cdwow, donderdag verzonden vandaag al binnen
[afbeelding]
Daar heb ik een vraagje over, zijn dat de 'echte' speelfilms (vanwege de geanimeerde cover)?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:55 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
6,99 EUR per stuk, 2e voor de halve prijs bij de FRS. Kon ze niet laten liggen.
nee, dit is een geanimeerde serie die ook op Cartoon Network was die direct na deel 2 van de 'echte' speelfilms zich afspeelt. Kort, maar onmisbaar voor echte SW-fans!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over, zijn dat de 'echte' speelfilms (vanwege de geanimeerde cover)?
Heb jij nu ook deel 1 en 3 van de Evil Dead Trilogy? Ik wel iigquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
R3 uiteraard.
Deze is nog van vorige week.
Wacht nog op een hoop dvd's maar er komt niks binnen
Vragen zijn er om gesteld te worden hoorquote:
Misschien toevallig op marktplaats gekocht?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:48 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Kan geen groter plaatje vinden.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:18 schreef pascalheister het volgende:
vandaag ontvangen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, bij de FRS in Belgie. ( Waar ik met mijn NL-personeelspas niet eens korting kreeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien toevallig op marktplaats gekocht?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, bij de FRS in Belgie. ( Waar ik met mijn NL-personeelspas niet eens korting kreeg.)
Nou, nou, als die DVD-freaks dat horenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef RuneRose het volgende:
in zo'n vreselijke steelbook.Maarja, het gaat om de film.
Als het een poepje van mevrouw Portman is moet ik die ook hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou, als die DVD-freaks dat horen. Voor hen is de verpakking alles, die zouden een dampend hoopje stront kopen mits bijhorend popje en LE op de verpakking
.
over Portman gesproken, waarmee is het allemaal begonnen?!:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Als het een poepje van mevrouw Portman is moet ik die ook hebben.
Of je koopt de 2 disc keepcase die binnenkort vast wel uit zal komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
in zo'n vreselijke steelbook.Maarja, het gaat om de film.
Zolang het een hoopje plastic poep is en de damp water is (die met een knopje aan/uit kan)...eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou, als die DVD-freaks dat horen. Voor hen is de verpakking alles, die zouden een dampend hoopje stront kopen mits bijhorend popje en LE op de verpakking
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Als het een poepje van mevrouw Portman is moet ik die ook hebben.
Owwwwwwwwww!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wrom loopt iedereen massaal die box kopen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom hij zo cheap is
waarom spreek je geen ABN??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wrom loopt iedereen massaal die box kopen?
Omdat de film nogal een populaire titel is en omdat hij cheap is en omdat er 2 cuts van de film opstaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef mrkanarie het volgende:
wrom loopt iedereen massaal die box kopen?
Heel fraai ja. En dan te bedenken dat een kaal steelbook met 2 discs ook al voor 20 euro wordt verkocht...quote:
Ik kan ontzettend van genieten van dit soort stompzinnige eenvoudige filmsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:05 schreef slindenau het volgende:
existenz (leuke naam trouwens), kan jij nu echt genieten van Attack Of The Killer Tomatoes? Ik heb de film opgezet...maar na een klein uurtje maar weer afgezet. Totale choas en vliegende tomaten met hetzelfde geluidssample keer op keer. Kon me echt niet boeien als ik eerlijk moet zijn.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kan ontzettend van genieten van dit soort stompzinnige eenvoudige films![]()
Hij was ook in de aanbiedingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het uiteindelijk om, of jij zelf van de film kan genieten.
Maar ik zou deze (of de sequels) nooit op dvd aanschaffen.
Dan is de verleiding meestal wel groter jaquote:
De digipacks? Zoja, doe je goedquote:
Nope, gewoon de simpele, functionele keepcase-uitvoeringen. Is mij goed genoeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef slindenau het volgende:
De digipacks? Zoja, doe je goed. Heb je ze nog voor een schappelijk prijsje kunnen vinden?
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
heb je hem alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Wat extraatjes zie profiler, maar geen HEARTS OF DARKNESSquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef Smots het volgende:
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?
yep, zaterdag ontvangenquote:
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef AntiChrist het volgende:
meegenomen uit de USA:
V for Vendetta met hologram voorkant en Comic
[afbeelding]
geen best buy gevonden in orlando of new yorkquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?
That's my movie...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de MM:
[afbeelding]
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
That's my movie...![]()
Hoewel de andere ook zeer goed is.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben benieuwd
heb een paar maanden geleden een stukje gezien op tv, maar nog nooit helemaal![]()
![]()
truequote:
Die is er al en seizoen 8 staat ook in "gewone uitvoering" gepland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk gevonden in de hoes die ik wilde hebben. Nu maar hopen dat ze de Marge (seizoen 7) oook nog normaal uitbrengen
Nog niet in Nederland zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die is er al en seizoen 8 staat ook in "gewone uitvoering" gepland.
[afbeelding]
[afbeelding]
wil je dat weten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel was je kwijt voor carnivale?
ja das waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders vraag ik het toch niet![]()
gok wel erg veel![]()
quote:
ja voor die series vind ik ¤ 35-40 ook duurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef slindenau het volgende:
Achja, als je het een leuke/goede serie vindt.
Zelf vind ik de 35-40 euro voor een seizoen Charmed of Gilmore Girls al te duur.
maar waarom niet gewoon bij play gekocht voor 29 pondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja voor die series vind ik ¤ 35-40 ook duur
Maar de HBO series zijn `t meer dan waard![]()
![]()
je weet toch dat ik die rare tic heb: heb `t eerste seizoen in R2NL, dan wil ik dat bij `t tweede seizoen ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar waarom niet gewoon bij play gekocht voor 29 pond
Tja die bonnen van cdwow werken niet meer he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:36 schreef Timo20 het volgende:
Al 2 dagen niemand gepost hier? geld op, mensen?
Hehe herkenbaar, toen die PJR bonnen 'op' waren kocht ik opeens veel minder bij de FRSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja die bonnen van cdwow werken niet meer he.![]()
hehe ja idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja die bonnen van cdwow werken niet meer he.![]()
De wereld heeft gewoon verder gedraait in die 2 weken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef sampoo het volgende:
Welke bonnen van cdwow werken niet? Ik heb 2 weken terug geloof ik nog met een "bon" besteld.
foto`s!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef RuneRose het volgende:
En m'n Fanny och Alexander Box CC en BRD trilogie CC zijn ook ontvangen.
Zal er morgenavond een paar maken met m'n webcammetje.quote:
Zit wel een DVD bij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zal er morgenavond een paar maken met m'n webcammetje.Wel mooie boxies!
![]()
Shogo, die peppers is geen DVD.![]()
topquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zal er morgenavond een paar maken met m'n webcammetje.Wel mooie boxies!
![]()
ik wacht op 2. Apocalypse Now Redux en Simpsons seizoen 7quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:59 schreef slindenau het volgende:
Hmm ik ook niet, maar volgende maand begint het studentenleven weer hè...dan heb ik mn geld hard nodig.
Hoewel er nog wel een dvd of 9 naar mijn verzonden zijn...maar die laten nogal lang op zich wachten.
Wou net vragen, stinkt ie net zo als deel 1 ?!?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef slindenau het volgende:
Op 8/8 verzonden, en nu eindelijk binnen (dat heb je met de goedkoopste verzendmethode):
Evil Dead 2: The Book Of The Dead 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik dacht niet dat dit boek me nog kon verbazen na de geur van deel 1...maar ik lag dubbel om Poke my eye and hear me scream.
Ik heb deel 1 niet zo lang geleden gezien...en ga vanavond of morgen 2 en 3 maar eens na elkaar kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef linebear het volgende:
[..]
Wou net vragen, stinkt ie net zo als deel 1 ?!?
Deel 2 pas ook gezien... vond hem erg leuk
wat schreeuwt ie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet zo lang geleden gezien...en ga vanavond of morgen 2 en 3 maar eens na elkaar kijken.
En hij rook inderdaad hetzelfde, dus dat verbaasde me niet meer...maar zon speakertje erin verstopt is wel weer grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |