Nope, gewoon de simpele, functionele keepcase-uitvoeringen. Is mij goed genoeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef slindenau het volgende:
De digipacks? Zoja, doe je goed. Heb je ze nog voor een schappelijk prijsje kunnen vinden?
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom hij zo cheap is
heb je hem alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom hij zo cheap is
Wat extraatjes zie profiler, maar geen HEARTS OF DARKNESSquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef Smots het volgende:
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?
yep, zaterdag ontvangenquote:
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef AntiChrist het volgende:
meegenomen uit de USA:
V for Vendetta met hologram voorkant en Comic
[afbeelding]
geen best buy gevonden in orlando of new yorkquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?
That's my movie...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de MM:
[afbeelding]
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
That's my movie...![]()
Hoewel de andere ook zeer goed is.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben benieuwd
heb een paar maanden geleden een stukje gezien op tv, maar nog nooit helemaal![]()
![]()
truequote:
Die is er al en seizoen 8 staat ook in "gewone uitvoering" gepland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk gevonden in de hoes die ik wilde hebben. Nu maar hopen dat ze de Marge (seizoen 7) oook nog normaal uitbrengen
Nog niet in Nederland zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die is er al en seizoen 8 staat ook in "gewone uitvoering" gepland.
[afbeelding]
[afbeelding]
wil je dat weten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel was je kwijt voor carnivale?
ja das waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders vraag ik het toch niet![]()
gok wel erg veel![]()
quote:
ja voor die series vind ik ¤ 35-40 ook duurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef slindenau het volgende:
Achja, als je het een leuke/goede serie vindt.
Zelf vind ik de 35-40 euro voor een seizoen Charmed of Gilmore Girls al te duur.
maar waarom niet gewoon bij play gekocht voor 29 pondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja voor die series vind ik ¤ 35-40 ook duur
Maar de HBO series zijn `t meer dan waard![]()
![]()
je weet toch dat ik die rare tic heb: heb `t eerste seizoen in R2NL, dan wil ik dat bij `t tweede seizoen ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar waarom niet gewoon bij play gekocht voor 29 pond
Tja die bonnen van cdwow werken niet meer he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:36 schreef Timo20 het volgende:
Al 2 dagen niemand gepost hier? geld op, mensen?
Hehe herkenbaar, toen die PJR bonnen 'op' waren kocht ik opeens veel minder bij de FRSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja die bonnen van cdwow werken niet meer he.![]()
hehe ja idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja die bonnen van cdwow werken niet meer he.![]()
De wereld heeft gewoon verder gedraait in die 2 weken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef sampoo het volgende:
Welke bonnen van cdwow werken niet? Ik heb 2 weken terug geloof ik nog met een "bon" besteld.
foto`s!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef RuneRose het volgende:
En m'n Fanny och Alexander Box CC en BRD trilogie CC zijn ook ontvangen.
Zal er morgenavond een paar maken met m'n webcammetje.quote:
Zit wel een DVD bij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zal er morgenavond een paar maken met m'n webcammetje.Wel mooie boxies!
![]()
Shogo, die peppers is geen DVD.![]()
topquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zal er morgenavond een paar maken met m'n webcammetje.Wel mooie boxies!
![]()
ik wacht op 2. Apocalypse Now Redux en Simpsons seizoen 7quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:59 schreef slindenau het volgende:
Hmm ik ook niet, maar volgende maand begint het studentenleven weer hè...dan heb ik mn geld hard nodig.
Hoewel er nog wel een dvd of 9 naar mijn verzonden zijn...maar die laten nogal lang op zich wachten.
Wou net vragen, stinkt ie net zo als deel 1 ?!?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef slindenau het volgende:
Op 8/8 verzonden, en nu eindelijk binnen (dat heb je met de goedkoopste verzendmethode):
Evil Dead 2: The Book Of The Dead 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik dacht niet dat dit boek me nog kon verbazen na de geur van deel 1...maar ik lag dubbel om Poke my eye and hear me scream.
Ik heb deel 1 niet zo lang geleden gezien...en ga vanavond of morgen 2 en 3 maar eens na elkaar kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef linebear het volgende:
[..]
Wou net vragen, stinkt ie net zo als deel 1 ?!?
Deel 2 pas ook gezien... vond hem erg leuk
wat schreeuwt ie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet zo lang geleden gezien...en ga vanavond of morgen 2 en 3 maar eens na elkaar kijken.
En hij rook inderdaad hetzelfde, dus dat verbaasde me niet meer...maar zon speakertje erin verstopt is wel weer grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |