Nope, gewoon de simpele, functionele keepcase-uitvoeringen. Is mij goed genoeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef slindenau het volgende:
De digipacks? Zoja, doe je goed. Heb je ze nog voor een schappelijk prijsje kunnen vinden?
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom hij zo cheap is
heb je hem alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom hij zo cheap is
Wat extraatjes zie profiler, maar geen HEARTS OF DARKNESSquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef Smots het volgende:
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?
yep, zaterdag ontvangenquote:
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef AntiChrist het volgende:
meegenomen uit de USA:
V for Vendetta met hologram voorkant en Comic
[afbeelding]
geen best buy gevonden in orlando of new yorkquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?
That's my movie...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de MM:
[afbeelding]
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
That's my movie...![]()
Hoewel de andere ook zeer goed is.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben benieuwd
heb een paar maanden geleden een stukje gezien op tv, maar nog nooit helemaal![]()
![]()
truequote:
Die is er al en seizoen 8 staat ook in "gewone uitvoering" gepland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk gevonden in de hoes die ik wilde hebben. Nu maar hopen dat ze de Marge (seizoen 7) oook nog normaal uitbrengen
Nog niet in Nederland zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die is er al en seizoen 8 staat ook in "gewone uitvoering" gepland.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |