wrom loopt iedereen massaal die box kopen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom hij zo cheap is
waarom spreek je geen ABN??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wrom loopt iedereen massaal die box kopen?
Omdat de film nogal een populaire titel is en omdat hij cheap is en omdat er 2 cuts van de film opstaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef mrkanarie het volgende:
wrom loopt iedereen massaal die box kopen?
Heel fraai ja. En dan te bedenken dat een kaal steelbook met 2 discs ook al voor 20 euro wordt verkocht...quote:
Ik kan ontzettend van genieten van dit soort stompzinnige eenvoudige filmsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:05 schreef slindenau het volgende:
existenz (leuke naam trouwens), kan jij nu echt genieten van Attack Of The Killer Tomatoes? Ik heb de film opgezet...maar na een klein uurtje maar weer afgezet. Totale choas en vliegende tomaten met hetzelfde geluidssample keer op keer. Kon me echt niet boeien als ik eerlijk moet zijn.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kan ontzettend van genieten van dit soort stompzinnige eenvoudige films![]()
Hij was ook in de aanbiedingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het uiteindelijk om, of jij zelf van de film kan genieten.
Maar ik zou deze (of de sequels) nooit op dvd aanschaffen.
Dan is de verleiding meestal wel groter jaquote:
De digipacks? Zoja, doe je goedquote:
Nope, gewoon de simpele, functionele keepcase-uitvoeringen. Is mij goed genoeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef slindenau het volgende:
De digipacks? Zoja, doe je goed. Heb je ze nog voor een schappelijk prijsje kunnen vinden?
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
heb je hem alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef kinky_queen het volgende:
Valt vies tegen
![]()
[afbeelding]
Wat extraatjes zie profiler, maar geen HEARTS OF DARKNESSquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef Smots het volgende:
wat heeft deze meer dan de normale versie van Paramount en de redux-editie van a-film?
yep, zaterdag ontvangenquote:
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef AntiChrist het volgende:
meegenomen uit de USA:
V for Vendetta met hologram voorkant en Comic
[afbeelding]
geen best buy gevonden in orlando of new yorkquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je de Best Buy niet mee kunnen meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |