Geen idee, nog nooit gezien. The Great Dictator wel en die vond ik zeker goed genoeg voor een aanschaf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:10 schreef dvdfreak het volgende:
hoe is The kid?
Ik heb Modern Times en The Great Dictator
me tooquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef pascalheister het volgende:
bij de filmvalley, volgende maand wordt moeilijk om te kiezen
[afbeelding]
Klopt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Dè R3.
Deze heeft alleen geen streepjescode...kan dat kloppen?
Ondanks dat ik AvP matig vond ziet die box er retegaaf uit zeg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
(Ik gebruik je plaatje weer hoor KQ)
Is vanmiddag binnegekomen. Goeie God, wat een box!![]()
Alle Alien en Predator films (UE's) zitten er ook in.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik AvP matig vond ziet die box er retegaaf uit zeg.![]()
Wat een beest van een box eh? Die ALIEN/PREDATOR set. Meeste mensen denken dat het een AVP set is wat natuurlijk niet waar is al zit dat deel wel erbijquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef RuneRose het volgende:
Is vanmiddag binnegekomen. Goeie God, wat een box!![]()
niet alles hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, want ik heb toch 'Alleen maar idiote films'
![]()
met verzenden zijn ze idd snel, maar voordat t eenmaal veronden isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:52 schreef pascalheister het volgende:
verdomde snel dat cdwow, donderdag verzonden vandaag al binnen
[afbeelding]
Daar heb ik een vraagje over, zijn dat de 'echte' speelfilms (vanwege de geanimeerde cover)?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:55 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
6,99 EUR per stuk, 2e voor de halve prijs bij de FRS. Kon ze niet laten liggen.
nee, dit is een geanimeerde serie die ook op Cartoon Network was die direct na deel 2 van de 'echte' speelfilms zich afspeelt. Kort, maar onmisbaar voor echte SW-fans!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over, zijn dat de 'echte' speelfilms (vanwege de geanimeerde cover)?
Heb jij nu ook deel 1 en 3 van de Evil Dead Trilogy? Ik wel iigquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
R3 uiteraard.
Deze is nog van vorige week.
Wacht nog op een hoop dvd's maar er komt niks binnen
Vragen zijn er om gesteld te worden hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |