SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat fotorolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe was deze serie eigenlijk ook alweer aan kimigne gerelateerd?
Ja? Verder....?quote:
Geen inspiratie voor de titel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef Qunix het volgende:
Ja? Verder....?
School Rumble is oke, al een paar keer moeten lachen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
zo maar eindelijk eens beginnen aan school rumble
--edit--
eerst ouran high school host club 13 kijken..
zijn ze geeindgd ofzo dat er nu een batch torrent is????
Jup idd, tis een schatje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
SaintOfKillers is best behulpzaam, niet?
Woei ik ga eens kijken in de winkel... wacht dit is nog de oude niet? even in map kijkt. Demmit das dus die van vorige weekquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
--edit--
neh 13 was meer filler (had weinig met verhaal zelf te maken)quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
--edit--
had al een post gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup idd, tis een schatje.![]()
Stiekem is het gewoon een omslachtige manier om hem een tvp te laten zetten.
@koffie gast![]()
Dat was geen filler dat was een orginele aparte afleveringquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef koffiegast het volgende:
neh 13 was meer filler (had weinig met verhaal zelf te maken)
maar wel een leuke.
nou nou, vond het meer filler gehalte in de zin van het 'paartje' kwam niet echt serieus tot pas imho :pquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat was geen filler dat was een orginele aparte aflevering
inclusief, waarom lijken die prins en haar vader eigenlijk opelkaar?
En je ziet hoe ze inelkaar zit, en dat ze veel tranen heeft gelaten. Wie waren trouwens die krokodillen?.
Neeej definitely geen filler
tot pas komen? paartje? je bedoelt te weinig liefdes ontwikkeling dat waren veel van de vorige episodes ook. Deze was wel veel leuker als die andere "fillers"quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nou nou, vond het meer filler gehalte in de zin van het 'paartje' kwam niet echt serieus tot pas imho :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" Geen inspiratie voor de titel? " was m'n stiekeme tvp...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup idd, tis een schatje.![]()
Stiekem is het gewoon een omslachtige manier om hem een tvp te laten zetten.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tot pas komen? paartje? je bedoelt te weinig liefdes ontwikkeling dat waren veel van de vorige episodes ook. Deze was wel veel leuker als die andere "fillers"
Ouran high school host club: dingetjes die erin gebeuren:vandaar dat ik hem juist wat filler achtig vond, het gaf terugblikken van voorgaande afleveringen en wie ze nou daadwerkelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tot pas komen? paartje? je bedoelt te weinig liefdes ontwikkeling dat waren veel van de vorige episodes ook. Deze was wel veel leuker als die andere "fillers"
Ouran high school host club: dingetjes die erin gebeuren:d'r eerste zoen? welke ep?? (kan et me zo snel nie herrinneren anemlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
was een aflevering met een kikker ofzo denk ik...iig de verkeerde persoon zo gezegdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
d'r eerste zoen? welke ep?? (kan et me zo snel nie herrinneren anemlijk)
Maar geef toe de setting was leuk en twas geen naruto achtige goh ik gooi even 5minuten herhaling van scenes die we al gezien hebben erdoorheen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vandaar dat ik hem juist wat filler achtig vond, het gaf terugblikken van voorgaande afleveringen en wie ze nou daadwerkelijk is.
ja idd was met dat galabalquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Maar geef toe de setting was leuk en twas geen naruto achtige goh ik gooi even 5minuten herhaling van scenes die we al gezien hebben erdoorheen.
Mooi fris nieuw beeld materiaal waarin oude dingen in een nieuw jasje worden gestoken om je helder en verkapt een beeld te laten geven waar we nu ongeveer zitten.
Nee ik vind het geen filler puh
@schol. euh die ene aflevering met het galabal. meer kan ik er ook niet van maken herinneren is iets anders als het ep nummer herinneren
je zou haast denken dat ze het hebben gedaan om ons te pestenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n toffe serie... jammer dat het maar 6 eps zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je zou haast denken dat ze het hebben gedaan om ons te pesten![]()
geweldige humor van de bovenste plankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is er zo leuk aan Goldenboy dan?
quote:
idd, tegenvallertjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:
De eerste ep van Honey & Clover II kan je wel laten schieten als je recent season 1 hebt gezien.
Herhaling tot en met![]()
Enige echte toffe was dat met het etenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mooie wikipagina trouwens!![]()
Had hem nog niet gezien.
nou ik ben benieuwd, klinkt leuk iig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef mschol het volgende:
heb nu zelf het plan opgevat om een mini site je te maken met titels die ik gezien heb (inclusief fansubbing groep) score en een beschrijving van de serie
kan ik tenminste wat nuttigs doen met me gewonnen webhost
anidb is idd erg goed maar mist net een aantal opties.. vandaar dat ik em zelf wil bouwen (en gelijk een leuk php script erbijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nou ik ben benieuwd, klinkt leuk iig.![]()
ik zat eerst in notepad bij te houden welke series ik had gezien, nog wilde kijken en nog moest dl'enpaar weken terug heb ik me maar geregistreerd bij anidb en daar een lijst gemaakt.
daar kun je eenvoudig bijhouden welke series je hebt, waar je ze hebt staan, welke episodes je gezien hebt en van welke fansub, wat je eindcijfer is voor een serie en je kan een wishlist maken.
dit is zo superhandig, want je kunt aanvinken of je notifies wilt krijgen van bepaalde series. als je dan na een paar dagen (weken vakantie) weer eens je pc aanzet en je gaat naar die site, dan geven ze meteen aan van welke series er nieuwe eps zijn van de fansub die jij hebt. scheelt weer een hoop zoekwerk op de bekende sites om te zien of je niet een ep hebt gemist![]()
mensen die toch zomervakantie hebben zouden eens kunnen kijken. ff een uurtje of 2 series en episodes toevoegen en ondertussen kawaiiradio luisteren en klaar is kees.
je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef koffiegast het volgende:
best grappig dat me vorige afbeelding nog altijd bij almost staat en mensen die ik later bij heb zien komen als in fame zie staanmaja boeie
dat geheugen heb ik ook en werkt ook prima maar tis in mijn geval gewoon een leuk php projectje + gebruikmaken van me gewonnen wehost.. (en na een flinke tijd ben ik wel kwijt welke fansub ik ooit heb gekekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:16 schreef Zeurberus het volgende:
Even voor iedereen die zonodig een lijstje bij moet houden, ik heb zoiets dat heet geheugen, daar staat ook in opgeslagen wat ik gezien heb en wat niet (eerlijk toegegeven in het weekend werkt die 'db' iets minder dan normaal maar doordeweeks doet ie et prima)
watvoor videokaart?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:16 schreef Zeurberus het volgende:
Even voor iedereen die zonodig een lijstje bij moet houden, ik heb zoiets dat heet geheugen, daar staat ook in opgeslagen wat ik gezien heb en wat niet (eerlijk toegegeven in het weekend werkt die 'db' iets minder dan normaal maar doordeweeks doet ie et prima)
Ik heb eindelijk mijn uitgeleende videokaart terug dus ik kan weer anime kijken op mijn tv (iets relaxter dan pc) dus binnenkort ben ik weer up to date met alle series.
2-3 weken achterstand is niet relax![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:01 schreef outcast_within het volgende:
Ja ja ja mensen binnenkort jubileum deel ^_^
je weet wat dat betekent voor de almost otaku's zonder cupmaat
Dat klinkt handig, en ik ben dus ook zomervakantie aan het houden.. ongeveer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[anidb]
Nah, succes ermee...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef SureZal het volgende:
Jaa idd jubileum, lijkt me leuk om ff een lijstje (ja een lijstje) te maken van hoe lang iedereen op het anime topic zit
ik minimaal vanaf deel 14quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nah, succes ermee...
Ik draai (als ik het goed heb) sinds deel 5 mee...
tvp
Da's best nog wel veel werk... Uitvinden wanneer mensen zijn begonnen in deze topicreeks is niet zo'n probleem, maar wel om uit te vinden wie er allemaal in deze reeks gepost heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef SureZal het volgende:
Jaa idd jubileum, lijkt me leuk om ff een lijstje (ja een lijstje) te maken van hoe lang iedereen op het anime topic zit
eentje van voor de supermarkt oorlog, GF 2 ofzoquote:
Ik heb hem net ook maar even gekeken en dit is wel echt de slechtste filler die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef koffiegast het volgende:
Naruto 192 gekeken... ik moest zo hard lachen van die regenboog dat me moeder van 2 beneden belde of er iets ergs was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben verder kijken..kolere
lol gevechten ook 'gejapaniseerd' en dan ... wapens als bellenblazer, jojo en een moker
het verhaal is enigszins veranderd en het is wat meer humoristisch bedoelt dan 'per ongeluk grappig' zoals het ouwe naar me idee. Het doet veel denken aan zoiets als pokemon, maar het is nog een beetje gehyperd. Zeg maar veel kleurrijker/uitbundiger enzo. Vind sommige muziek ook wel ff leuk om te luisteren, tis niet zo op de achtergrond zeg maar. Wel een serie die ik ga volgen denk ik
[ Bericht 11% gewijzigd door koffiegast op 08-07-2006 19:19:32 ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:02 schreef koffiegast het volgende:
zojuist powerpuff (die njieuwe) aant kijken, het begin gaf echt van...dits gewoon 'gejapaniseerd' zeg maar. Vond het wel droog dat ze soort van hijgen als ze hun 'oproep' krijgen..
maar dan ... mojo jojo's plan...klinkt veel belovendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben verder kijken..kolere
lol gevechten ook 'gejapaniseerd' en dan ... wapens als bellenblazer, jojo en een moker![]()
![]()
![]()
Toen ik er kwam begon het slowchat gedonder ^_^quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's best nog wel veel werk... Uitvinden wanneer mensen zijn begonnen in deze topicreeks is niet zo'n probleem, maar wel om uit te vinden wie er allemaal in deze reeks gepost heeft.
Ik was reeds aanwezig in enkele van de voorlopers van het grote Anime/Manga-topic...
qua dvd's denk ik dat je mschol raad moet vragen. Ik denk dat het met regio's te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb wat problemen met Ouran High School.. als ik de DVD via de DVD-speler wil bekijken kan ik de ondertiteling niet lezen (die is dan half, ook als ik beeldinstellingen aanpas) en op mijn laptop komt geluid en beeld niet overeen![]()
Ik vond de live action minder goed dan de anime... de acteurs zijn niet al te best.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Toen ik er kwam begon het slowchat gedonder ^_^
edit: trouwens is ouran 14 nog niet uit?!?
gto is anime toch? waarom vind ik enkel een live action link ? edit laat maar zal wel gelicenced zijn. Heb em al gevonden in een standaard winkel.
Hoe is de liveaction eigenlijk van gto?
gto is inderdaad gelicenced, jahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Toen ik er kwam begon het slowchat gedonder ^_^
edit: trouwens is ouran 14 nog niet uit?!?
gto is anime toch? waarom vind ik enkel een live action link ? edit laat maar zal wel gelicenced zijn. Heb em al gevonden in een standaard winkel.
Hoe is de liveaction eigenlijk van gto?
ik zou et in iedergeval niet geweten hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
qua dvd's denk ik dat je mschol raad moet vragen. Ik denk dat het met regio's te maken heeft.
Als je gewoon van internet hebt of als bestand op je pc zou je VLC media player moeten nemen (werkt bij mij voor alles)
RAW zeker??quote:
Goldenboy ben ik nu bij episode 3quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:28 schreef blessed19 het volgende:
die powerpuff girls... tsja, het is een kinderserie in japan, dat zegt voo rmij al voldoende
trouwens, de mensen die goldenboy hebben gezien, hebben jullie ook GTO (great teacher onizuka) gekeken? dat is namelijk ook echt een geniale humoristische serie die je telkens anders laat denken.
GTOquote:Op zondag 9 juli 2006 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goldenboy ben ik nu bij episode 3.
GTO niet gekeken, misschien nog wel van plan.
lezenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 10:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
lezen
great teacher onizuka. is ongeveer dezelfde stijl, maar ik vond hem echt vele malen toffer!
heeft trouwen 48 afleveringen
jaa hijs idd wel aardig , en aangezien ikzelf absoluut nie kan designen / zeer matig css'sen komt het mooi uitquote:
samenvattings aflevering van het eerste seizoenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef RipCore het volgende:
Hoi, ik ben terug van vakantie en ik zie zojuist dat HONEY & CLOVER II epi 1 uit is.
Welcome backquote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef RipCore het volgende:
Hoi, ik ben terug van vakantie en ik zie zojuist dat HONEY & CLOVER II epi 1 uit is.
Ja dat wel ja, dat stukje nadat ie terugkomt van z'n 'journey of self realization' en z'n liefdesverklaring is nieuw.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef RipCore het volgende:
Ik geloof dat het halen van zijn rijbewijs wel nieuw is. Toch?
*begint dlen van tokkoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Qunix het volgende:
Weer tieten in TOKKO !!!!
Dit maal van een ander wijf
keb ook via internet downen alleen de spaanse subbed versie kunnen vinden (naast dat van youtube gewoon eerst gezien te hebben..)quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef Maraca het volgende:
Ik moet zeggen dat het zoeken naar "webwinkels" moeilijker is dan ik dacht.. kan bijv. Goldenboy nergens vinden![]()
DragonballZquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet of dit er onder valt, maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met het kijken van Dragonball Z.Het is toch wel leuk om Picollo, King Kai, Goku en de anderen weer in actie te zien.
35quote:Summarized purpose for ban:
In this episode, the female characters all enter a beauty contest. Team Rocket also enters, with James donning an inflatable suit with huge, exaggerated breasts. As one scene of the episode was about James showing off his artificial cleavage for humorous effect, this scene had to be deleted for English-language release. Even given the edits, the episode was only shown once more after its premiere before being taken out of the normal rotation
38quote:Summarized purpose for ban:
This episode was the first in the series to be banned after going through the dubbing process. At several points in this episode, guns are pointed at people threateningly, and warning shots are fired. And when Team Rocket was holding the Safari Zone Warden hostage and he wasn't cooperating, James said that he was pissing him off. Also at one point, Jessie flips up her skirt to interrogate the Safari Warden. Another major purpose is when Meowth appears in a scene dressed with a Hitler-like mustache. Due to the sensitivity of the American public to guns in children's shows (particularly the image of a child (Ash) being threatened with a gun), this episode was never aired for American circulation.
252quote:Summarized purpose for ban:
About 20 minutes into the episode there was a scene where Pikachu stops some rockets with his Thunderbolt attack, resulting in a huge explosion that flashed red and blue lights. Although there were similar parts in the episode with red and blue flashes, this scene was extremely intense, with blinks at a rate of about 12 Hz for approximately 4 seconds in almost full screen, and then for 2 seconds outright fullscreen. At this point, viewers started to complain of blurred vision, headaches, dizziness and nausea, actual cases of the motif of harmful sensation. A few people even had seizures, blindness, convulsions and lost consciousness. Japan's Fire Defense Agency reported that a total of 685 children were taken to hospitals by ambulances. Although many children recovered during the ambulance trip, more than 150 of them were admitted to hospitals. Only two people stayed in the hospital for over 2 weeks.
ik weet niet hoe erg ep 38 is maar ik mag wel uitkijkenquote:Summarized purpose for ban:
While most of the banned episodes were part of the original Pokémon series set in Kanto, "The Ice Cave" is unusual in that it was the first banned episode in four seasons, the episode taking place in late Johto. For a while, many fans wondered why this episode was banned. Some thought it could be that the main plot of the show, Brock catching a cold, could have been a reference to the SARS epidemic and may have been the reason why this episode was skipped. This is not the case, however, like “Holiday Hi-Jynx”, the real reason why this episode was banned was due to the controversial appearance of Jynx. But since she plays a major role in this episode, 4Kids had decided to skip it.
als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen zienquote:
Ik keek het vroeger wel op tv, om half 7 , en 's avonds DBZquote:Op maandag 10 juli 2006 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen ziencall me crayz
gohan tijdens de cell saga was dat volgens mij (waarie net die meid leerde kennen)quote:
En de frieza saga die 5 keer per maand herhaald werdtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gohan tijdens de cell saga was dat volgens mij (waarie net die meid leerde kennen)
die vond ik wel tof.. vroeger, ook tentijde van me pokemon periode![]()
maar beide zijn et series die ik wel verder wil zien...
"I will destroy this planet in 5 minutes!!"quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
En de frieza saga die 5 keer per maand herhaald werdt![]()
idd..quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Intronic het volgende:
Trouwens, die games op de gameboy waren wel verslavend![]()
Maar wtf.. 400 episodes![]()
ik had rmmetjes toedertijd...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
En de frieza saga die 5 keer per maand herhaald werdt![]()
Had ook alle eps van dbz, dvd rips![]()
je hebt iets met loveromance/schoolgirls en ecchi he?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gohan tijdens de cell saga was dat volgens mij (waarie net die meid leerde kennen)
die vond ik wel tof.. vroeger, ook tentijde van me pokemon periode![]()
maar beide zijn et series die ik wel verder wil zien...
Zo weer es ff spelen op de emuquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
idd..
gameboy emulator heeft hier heel erg z'n best gedaan...
episode list
8 seizoenen
is et zo duidelijk ??quote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef koffiegast het volgende:
je hebt iets met loveromance/schoolgirls en ecchi he?
geeft niet hoor ik ook
naja kijk ook andere genres
2 weken laterquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
"I will destroy this planet in 5 minutes!!"
Twee weken later
"You have 3 minutes left!"
![]()
jaa man digiminquote:
we hebben binnenkort een stem topicquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet of dit er onder valt, maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met het kijken van Dragonball Z.Het is toch wel leuk om Picollo, King Kai, Goku en de anderen weer in actie te zien.
Niet liegen, je geilt er nog steeds opquote:Op maandag 10 juli 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jaa man digimin![]()
(ook weer ten tijde van pokemon , shit man vroeger vond ik die series helemaal de bom
![]()
...)
je kan wel ver gaan he..quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet liegen, je geilt er nog steeds op![]()
oldschoolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:18 schreef zquing het volgende:
hej pokemon is cool oldskool![]()
weet iemand nog een goede serie die een beetje op last exile lijkt?
Snap ik wel jongenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan wel ver gaan he..
Ze zijn best aardig om naar te kijken maar helemaal mega top cool vind et absoluut niet meer
(dan vind ik Elfen lied, GSG, Mai Otome/Hime, Karin toch stukken beter)
was al uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
Demashita! Power Puff Girls Z - 01 TV-Nihon
Nieuwe Power Puff Girls ep 1 is uit... Gaan we ff downen
Pokemon en Dragonball is oldskool
quote:Maar dit verhaal is ook een eerbetoon aan het bijzondere meisje dat Anneke was. Anneke was 'kawaii'. Het Japanse woord betekent schattig, klein, liefelijk. Op internet noemde ze zichzelf niet voor niets Your Kawaiiness. De Japanse tekenkunst van manga en anime waren haar lust en haar leven. Ze tekende ook zelf: vooral vrouwen, met een licht erotische uitstraling. Anneke was talentvol en had een mooi leven voor zich. Totdat iemand er een eind aan maakte.
De nieuwe Power Puff Girls is tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
Demashita! Power Puff Girls Z - 01 TV-Nihon
Nieuwe Power Puff Girls ep 1 is uit... Gaan we ff downen
Pokemon en Dragonball is oldskool
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Had laatst voor de grap nog één op de tv gekeken, lag helemaal dubbel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen ziencall me crazy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand een 'winkel' voor die OP, ED en die 2 liedjes die ze spelen in ep 11 (ofzo) ?
Waar is je fotoboek?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand een 'winkel' voor die OP, ED en die 2 liedjes die ze spelen in ep 11 (ofzo) ?
Wow, ik ken haar niet, maar het is toch best droevig. Hopelijk wordt de dader inderdaad nog gepakt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:40 schreef Sh0g het volgende:
Mag ik even jullie serieuze aandacht voor het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naar Utrecht en een paar jongeren deelden Revu tijdschriften uit met het verzoek aan de reizigers om vanaf blz. 40 te lezen. Ze vroegen hiermee aandacht voor de onopgeloste moord op Anneke van der Stap, die precies 1 jaar geleden diezelfde trein zou hebben genomen op de laatste dag dat ze levend werd gezien.
Nu vragen jullie je misschien af, er zijn toch wel meer onopgeloste moordzaken? Wat maakt deze zo speciaal om in DIT topic te posten? Nou het betreft hier de moord op een die-hard manga/anime fan, iemand die net zo goed in deze topicreeksen had kunnen posten (en misschien ooit heeft gedaan?). Ze heeft zelfs met haar doujinshi (zelfgetekende manga) op Animecon 2005 gestaan, 2 maanden voor ze werd vermoord. Dat betekent dat misschien een enkeling van jullie die daar is geweest, haar zou kunnen herkennen.
Ik heb het artikel gescand, 5 kantjes, gesaved als PDF bestandje. Download het en lees het (of koop het blad in de winkel) en sta er een moment bij stil.
Een quote uit het verhaal:
[..]
[afbeelding]
R.I.P.
Hopelijk wordt de dader alsnog gepakt.![]()
Download HIER het PDFje met het artikel.
(Misschien was dit bij sommigen van jullie al bekend via andere animeforums, maar ik dacht dat het wel goed zou zijn om het hier ook te posten.)
Maak je daar ook een nieuw topic over of gaat het door in het oude verkiezing topic?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
In verband met de voorbereidingen voor de verkiezing, zou het fijn zijn als jullie even deze poll willen invullen...
Zodra de verkiezingen beginnen (bij het openen van deeltje 25) maak ik er een nieuw topic voor aan en laat het huidige topic door een modje sluiten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maak je daar ook een nieuw topic over of gaat het door in het oude verkiezing topic?
Vorige keer was het volgens mij de duur van het jubileumtopic, maar omdat de topics nogal hard gaan, lijkt het me beter om twee weken te nemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:37 schreef Sh0g het volgende:
en dat verkiezingstopic is alleen bestemd voor het doorgeven van votes hè? dat het niet binnen 2 dagen dichtgechat is ofzo. donderdag t/m dinsdag ben ik weg (love parade ahoy) en ik heb zo'n idee dat het topic in dat weekend geopend gaat worden. kunnen we 1 week de tijd krijgen om votes te submitten ofzo? of 2...![]()
Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef RipCore het volgende:
Ik kan praktisch alles vinden wat ik zoek binnen 2 minuten op 3 verschillende websites.
Ik stond ermee in de handen bij de mediamarktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?![]()
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik stond ermee in de handen bij de mediamarkt(echt waar, het is ongelofelijk wat die lui verkopen). Ik kon alleen de tweede DVD niet vinden. Maar misschien wordt dit wel de eerste serie die ik origineel aanschaf. Met NL subs kan ik dan ook nog mijn pa laten kijken hehehe.
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef SureZal het volgende:
als je het dan ook nog ff zou willen doen dan zou het helemaal mooi zijn voor Maraca denk ik
vermeld gewoon ff de fansub
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef RipCore het volgende:
zx
quote:
Ja, leg je de link?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?![]()
22 euroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nl
Hoe duur was de eerste bij Media Markt?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Maraca het volgende:
Whaha.. oeps![]()
Je wist toch dat ik maar zat te geinen.. toch? .. toch?![]()
![]()
Bij bol.com is deel 1 16,99 excl. 1,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
22 euromisschien bestel ik het wel bij rodisc.
![]()
Oooh .. whoops.. ik dat dat je met zx "sucks" bedoeldequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
voor goldenboy? mail es ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
gaat het nog een beetje over animé, stelletje slowchatsletten?
Mocht niet van mike. (daarom heb ik het meld nieuwe episode anime topic aangemaakt aangezien niemand anders behalve anime'ers dat interessant zou vinden, en dat dat langzaam maar zeker tot s.c topic zou kunnen worden getransformeerd, maar ssst niet verder vertellen)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
mwuhaa vind et wel mee vallen, in GCSC gaan er op een druk dagje 10 volquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Sh0g het volgende:
ik heb Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora nu ook gezien. die schiet me daar ff mijn persoonlijke top 3 in wat het drama-genre betreft. damn! een toppertje.![]()
Nu FLCL, en morgen wat films.
Heb je hem ook weer..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stap![]()
Een vader figuur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem ook weer..
En heb van betrouwbare bronnen vernomen dat zoekzoek toch zeker meer in je ziet
dan alleen een slowchatmaatje.![]()
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Een vader figuur?
ontopic:
Inhaalraces zijn een bitch, ik moet nu per serie die ik kijk uitzoeken waar ik gebleven was en wat ik allemaal nog moet binnenhalen er voorZoveel tijd en moeite
Daarbij ga je ook nog series rushen 'omdat je er maar vanaf wilt zijn'
ik heb zelf altijd dat wanneer ik moe ben dat ik, i.p.v. stop dat ik gewoon doorga (en dus het hele verhaal missenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.
Een hartsvriendin waarmee je kan huilen, lachen en praten natuurlijk.![]()
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, Naruto en Bleach staan aan, dan kan ik zonder aandacht what so ever de fillers kijkenDan heb ik het ergste wel gehad geloof ik
Ja, maar dan heb ik dat tenminste maar gehad zeg maar, het is compleet nutteloos maar toch 'moet' ik het kijken. Ik kan er niet tegen als ik iets mis in een serie of film.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.
quote:
Ga jij eens heel snel Ghost in the Shell Stand Alone Complex 1st & 2nd GIG kijken. Ben je wel paar dagen mee zoet dan in jouw geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als de ondertiteling te snel is, ik moet die ondertiteling volledig gelezen hebben, want anders mis ik misschien iets belangrijks
flcl is een pain in the ass wat dat betreft: er gebeurt zoveel en er wordt zoveel gezegd dat met een regeltje bovenaan nader verklaart moet worden, maar het slaat allemaal nergens op
![]()
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genresquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
@Zeurberus dat van jou is best triest. Wat maken die 2 minuten nou uit? Meestal is het begin toch om de personages te leren kennen.Sorry.
zeg dan gewoon alternatieve filmsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genres
Manga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef blessed19 het volgende:
zometeen maar eens een lekkere watermeloen verorberen en buiten zitten met een leesboek
leesboek, ouwe!quote:
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
de serie die er imo echt op lijkt is GTO. (great teacher onizuka)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
Het is een prequel van de film, volgens mij... Dat verklaart het wellicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
zeker goedkoopste voor de helft v/d prijs?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
Vandaag Spirited Away gekocht.. was een aanbieding van Free Record Shop (2 halen = 2e helft v/d prijs)![]()
Daar ga ik wel van uit.. maar beide films waren 9,99 dusquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het eigenlijk wel leuk deze wending, eindelijk is Saya dan volledig "ontwaakt"
En Jordy het is geen prequel, want de film speelt zich tijdens de vietnam oorlog af en daar zie je in de loop van de serie genoeg flashbacks van.
Allang binnen, alleen heb ik nog te veel om te kijken dus misschien morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Qunix het volgende:
Blood+ 35 is gepost door Shinsen, ik down hem nu dus zal zo kijken.
wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb Chobits afgekeken [alleen de recaps blijven nog over] maar ik snap nog heel veel dingen niet, maak later even een spoiler.. wie heeft dit ook gehad? Vind het wel jammer, want het is opzich een mooie serie.![]()
die sprak mij ook wel aan. Anime-Himitsu had de eerste 4 eps al uitgebracht trouwens, dus je kan al gaan kijken. Ik spaar 'em op en kijk 'em later.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef mschol het volgende:
http://www.animenfo.com/animetitle,3536,klrmly,inukami_.html
ziet er wel aardig uit, mendori is nu druk bezig em te translaten/editten/timen etc
FMP Fumoffu is alleen echt leuk als je eerst Full Metal Panic gezien hebt, die qua humor naar mijns inziens niet onder doet aan Fumoffu...en als je dan toch bezig bent met de FMP reeks dan kan je ook wel gelijk Full Metal Panic: The Second Raid (FMP:TSR) er achter aan gooien (trust me dat wil je toch wel na de eerste seriequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaargesubbed door KAA), Full Metal Panic Fumoffu is ook erg leuk.
(zelfde subber)
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij nog wel een paar dingen.. heb er niet veel van begrepen helaas.![]()
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:Dan moet je AIR gaan kijken. Daar snap ik nu geen FOK vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.![]()
ChobitsChobitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle antwoorden zijn gemaakt na zo'n 2-3 maanden ik chobits heb gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen zijn nu wel wat duidelijker gelukkig.Sommige dingen wist ik gewoon niet zeker en kon je op meerdere manieren uitleggen, bedankt hiervoor.
Wel grappig toch dat Koffiegast en Jordy verschillende verklaringen voor dingen hebben. Daarom vroeg ik het dus ook, omdat veel mensen dingen ander beleefd hebben.Misschien zit er ook verschil in dat ik hem Engels gesproken heb bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest even al mijn gedachten eruit laten.. anders blijft het maar in je hoofd rondspoken.
En sorry voor al die spoilers.Lijkt me behoorlijk irritand als je ze niet kan lezen, omdat je de serie nog niet kent.
[ Bericht 13% gewijzigd door -Strawberry- op 13-07-2006 15:09:36 ]
wat? ik heb hem helemaal gezien..al tijd geledenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast heeft nog niet de hele serie gezien... Daarom hebben wij er verschillende meningen over...
Whahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie trouwens na het kijken van zoveel anime bepaalde trekjes overgenomen? Niet echt overdreven zoals achterover vallen.. maar bijvoorbeeld lachen met je ogen dicht, achter je hoofd krabben als je iets niet weet en zenuwachtig lachen, wachten op dat druppeltje als je een domme opmerking hoort.. of niet snappen dat mensen niet doorhebben dat je boos bent want je hebt toch echt donderwolkjes boven je![]()
kijk ik vind anime best leuk, maar als je dit gaat overkomen is het misschien tijd op een psychiater te bezoeken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie trouwens na het kijken van zoveel anime bepaalde trekjes overgenomen? Niet echt overdreven zoals achterover vallen.. maar bijvoorbeeld lachen met je ogen dicht, achter je hoofd krabben als je iets niet weet en zenuwachtig lachen, wachten op dat druppeltje als je een domme opmerking hoort.. of niet snappen dat mensen niet doorhebben dat je boos bent want je hebt toch echt donderwolkjes boven je![]()
Soms tegen ThaBrain via Skype wil ik wel "baka" zeggen.. Maar meer ook nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef Zeurberus het volgende:
ik antwoord wel eens met nani als ik iets niet gehoord heb ofzo![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Soms tegen ThaBrain via Skype wil ik wel "baka" zeggen.. Maar meer ook niet
Ahhhhhh...quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand![]()
Nep anime fans
Ik word nu nog gillend wakker daardoorquote:
Manga is een bedrijf dat in het verleden veel anime uitbracht in europa, vandaar dat het onder dat kopje staat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:34 schreef Maraca het volgende:
Ik was laatst bij Van Leest en ik zocht anime DVD's.. die genre hadden ze nietkom ik uiteindelijk bij de M.. staan ze onder "Manga"
![]()
![]()
Kawaii wilt er hier ook wel eens uitrollenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zeg ook wel eens baka ofzo.![]()
Vanmiddag de Aniway gekocht, had hem nog nooit gelezen eerlijk gezegd. Best een leuk blad.
En ik ben trouwens nu even helemaal aan Fruits Basket verslaafd, echt een geweldige serie.![]()
Alleen ben ik al bij ep 21 helaas.
Ik heb hem vorige maand ergens afgekeken... maar jouw antwoorden op de vragen deden dat nogal vermoeden, eigenlijk...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wat? ik heb hem helemaal gezien..al tijd geleden![]()
volgensmij jij nog langer![]()
Waarschijnlijk omdat het Itadakimasu isquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand![]()
Nep anime fans
volgensmij hadden mijn antwoord meer dieptequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige maand ergens afgekeken... maar jouw antwoorden op de vragen deden dat nogal vermoeden, eigenlijk...
so truequote:High school girls are Japans' No1 Brand
Is High School Girls nou afgelopen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef mschol het volgende:
net eindelijk, sinds lange tijd, weer wat anime gekeken
high school girls al gekeken
bij alle drie (10,11,12) lag ik weer dubbel van het lachen,
erg leuke serie...
die opmerking in de laatste ep:
[..]
so true
volgens de intro welquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Is High School Girls nou afgelopen?![]()
Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Is High School Girls nou afgelopen?![]()
Ja das waar. En waarschijnlijk kijk ik morgen Fruits Basket ook af, heb ik nog een serie erbijquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:Ik heb zelf de manga gelezen, daar wordt het verhaal beter verteld. Bijna alles waar jij nu vraagtekens bij zet, wordt daar goed behandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Nep anime fans
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten.Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.
Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar.Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.![]()
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.![]()
Zelf dan nog ziet het er bijzonder ongewoon uit. Of zelf erg onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
gewoon een genummerd lijstje met clickable namen (die dan naar de profiel pagina gaan)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...
Jup mijn beschrijving was iemand die een keer gepost had. niet echt de moeite om bij naam te noemen.quote:
Persoonlijk vind ik. If it ain't broke, don't fix it.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.![]()
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!
toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.![]()
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.![]()
Namen? Ik hou wel van zulke anime'squote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.
Zeg maar wat je ervan vind![]()
[afbeelding]
Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
Er staat nu Fak Animequote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.
Zeg maar wat je ervan vind![]()
[afbeelding]
Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
welk stukje doel je precies opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef koffiegast het volgende:
high school girls 12... heb ik ooit zoiets fouts gezien? als je dood kon gaan van lachen dan was ik zojuist doodgegaan..kolere...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist![]()
ahhhh...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
onee sorry jordy-b dat is je bijnaam
@shol zie s.c. edit
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welk stukje doel je precies opDat stukje dat in de spoiler staat was erg fout jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welk stukje doel je precies opdat ze iets speciaals ging doen toen iedereen keek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist
ik kreeg helemaal keelpijn en draaide 3x in me stoel rond bij wijze van spreken
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat ze iets speciaals ging doen toen iedereen keek..
ik kreeg helemaal keelpijn en draaide 3x in me stoel rond bij wijze van spreken
Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef mschol het volgende:
ik kijk veel anime maar al het andere (con's, jpop /jRock luister ik waarschijnlijk niet echt naar)
maar aangezien ik niet weet wat et is kan ik er niet over orodelen![]()
en japanse dingen:
ik heb mezelf betrapt op mezelf Baka te noemen als ik iets verkeerd deed
jaa ik kan me idd het geluidje wel voor de geest halen, geen idee welke animequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...
Ik zal het even op drama/romance houden want ik neem aan dat je vooral dat wil zien?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Namen? Ik hou wel van zulke anime's![]()
ik nie hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
. Af en toe iets anders is alleen maar beter want steeds hetzelfde genre word je ook snel moe van. Tenminste, ik wel daarom kijk ik ook zo'n beetje alle genres.
Dankje! Hier heb ik zeker wat aan.quote:
same, ook al mag er ook wel tenjou tenge/naruto enzo tusse zittequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik nie hoor
doe mij maar love/romance/ecchi/school life comedy's
en ik vermaak me wel
mja soms hier ook wel, gundam wing vond ik ook wel aardig (die valt toch onder mecha?)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
same, ook al mag er ook wel tenjou tenge/naruto enzo tusse zitte
Zal je vaker tegenkomen... Heb nu 4 gezien warvan 1 in 1 aflevering een einde was (eigenlijkl niet). En de andere series ineens stoptsquote:
Zelfs in de OVA's is er geen einde.. Sterker nog.. De volgende dag zou de wedstrijd plaatsvindenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
Van Naruto wist ik wel dat het een lange serie zou worden, dus daar heb ik alleen de eerste aflevering van gezien en vervolgens besloten dat ik het niet de moeite vond... Maar van Tenjou Tenge had ik toch wel gedacht dat de serie fatsoenlijk zou worden afgesloten...
Hehe ik wil niet weten hoe jij denkt als jij eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |