SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat fotorolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe was deze serie eigenlijk ook alweer aan kimigne gerelateerd?
Ja? Verder....?quote:
Geen inspiratie voor de titel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef Qunix het volgende:
Ja? Verder....?
School Rumble is oke, al een paar keer moeten lachen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
zo maar eindelijk eens beginnen aan school rumble
--edit--
eerst ouran high school host club 13 kijken..
zijn ze geeindgd ofzo dat er nu een batch torrent is????
Jup idd, tis een schatje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
SaintOfKillers is best behulpzaam, niet?
Woei ik ga eens kijken in de winkel... wacht dit is nog de oude niet? even in map kijkt. Demmit das dus die van vorige weekquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
--edit--
neh 13 was meer filler (had weinig met verhaal zelf te maken)quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
--edit--
had al een post gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup idd, tis een schatje.![]()
Stiekem is het gewoon een omslachtige manier om hem een tvp te laten zetten.
@koffie gast![]()
Dat was geen filler dat was een orginele aparte afleveringquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef koffiegast het volgende:
neh 13 was meer filler (had weinig met verhaal zelf te maken)
maar wel een leuke.
nou nou, vond het meer filler gehalte in de zin van het 'paartje' kwam niet echt serieus tot pas imho :pquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat was geen filler dat was een orginele aparte aflevering
inclusief, waarom lijken die prins en haar vader eigenlijk opelkaar?
En je ziet hoe ze inelkaar zit, en dat ze veel tranen heeft gelaten. Wie waren trouwens die krokodillen?.
Neeej definitely geen filler
tot pas komen? paartje? je bedoelt te weinig liefdes ontwikkeling dat waren veel van de vorige episodes ook. Deze was wel veel leuker als die andere "fillers"quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nou nou, vond het meer filler gehalte in de zin van het 'paartje' kwam niet echt serieus tot pas imho :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" Geen inspiratie voor de titel? " was m'n stiekeme tvp...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup idd, tis een schatje.![]()
Stiekem is het gewoon een omslachtige manier om hem een tvp te laten zetten.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tot pas komen? paartje? je bedoelt te weinig liefdes ontwikkeling dat waren veel van de vorige episodes ook. Deze was wel veel leuker als die andere "fillers"
Ouran high school host club: dingetjes die erin gebeuren:vandaar dat ik hem juist wat filler achtig vond, het gaf terugblikken van voorgaande afleveringen en wie ze nou daadwerkelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tot pas komen? paartje? je bedoelt te weinig liefdes ontwikkeling dat waren veel van de vorige episodes ook. Deze was wel veel leuker als die andere "fillers"
Ouran high school host club: dingetjes die erin gebeuren:d'r eerste zoen? welke ep?? (kan et me zo snel nie herrinneren anemlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
was een aflevering met een kikker ofzo denk ik...iig de verkeerde persoon zo gezegdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
d'r eerste zoen? welke ep?? (kan et me zo snel nie herrinneren anemlijk)
Maar geef toe de setting was leuk en twas geen naruto achtige goh ik gooi even 5minuten herhaling van scenes die we al gezien hebben erdoorheen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vandaar dat ik hem juist wat filler achtig vond, het gaf terugblikken van voorgaande afleveringen en wie ze nou daadwerkelijk is.
ja idd was met dat galabalquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Maar geef toe de setting was leuk en twas geen naruto achtige goh ik gooi even 5minuten herhaling van scenes die we al gezien hebben erdoorheen.
Mooi fris nieuw beeld materiaal waarin oude dingen in een nieuw jasje worden gestoken om je helder en verkapt een beeld te laten geven waar we nu ongeveer zitten.
Nee ik vind het geen filler puh
@schol. euh die ene aflevering met het galabal. meer kan ik er ook niet van maken herinneren is iets anders als het ep nummer herinneren
je zou haast denken dat ze het hebben gedaan om ons te pestenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n toffe serie... jammer dat het maar 6 eps zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je zou haast denken dat ze het hebben gedaan om ons te pesten![]()
geweldige humor van de bovenste plankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is er zo leuk aan Goldenboy dan?
quote:
idd, tegenvallertjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:
De eerste ep van Honey & Clover II kan je wel laten schieten als je recent season 1 hebt gezien.
Herhaling tot en met![]()
Enige echte toffe was dat met het etenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mooie wikipagina trouwens!![]()
Had hem nog niet gezien.
nou ik ben benieuwd, klinkt leuk iig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef mschol het volgende:
heb nu zelf het plan opgevat om een mini site je te maken met titels die ik gezien heb (inclusief fansubbing groep) score en een beschrijving van de serie
kan ik tenminste wat nuttigs doen met me gewonnen webhost
anidb is idd erg goed maar mist net een aantal opties.. vandaar dat ik em zelf wil bouwen (en gelijk een leuk php script erbijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nou ik ben benieuwd, klinkt leuk iig.![]()
ik zat eerst in notepad bij te houden welke series ik had gezien, nog wilde kijken en nog moest dl'enpaar weken terug heb ik me maar geregistreerd bij anidb en daar een lijst gemaakt.
daar kun je eenvoudig bijhouden welke series je hebt, waar je ze hebt staan, welke episodes je gezien hebt en van welke fansub, wat je eindcijfer is voor een serie en je kan een wishlist maken.
dit is zo superhandig, want je kunt aanvinken of je notifies wilt krijgen van bepaalde series. als je dan na een paar dagen (weken vakantie) weer eens je pc aanzet en je gaat naar die site, dan geven ze meteen aan van welke series er nieuwe eps zijn van de fansub die jij hebt. scheelt weer een hoop zoekwerk op de bekende sites om te zien of je niet een ep hebt gemist![]()
mensen die toch zomervakantie hebben zouden eens kunnen kijken. ff een uurtje of 2 series en episodes toevoegen en ondertussen kawaiiradio luisteren en klaar is kees.
je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef koffiegast het volgende:
best grappig dat me vorige afbeelding nog altijd bij almost staat en mensen die ik later bij heb zien komen als in fame zie staanmaja boeie
dat geheugen heb ik ook en werkt ook prima maar tis in mijn geval gewoon een leuk php projectje + gebruikmaken van me gewonnen wehost.. (en na een flinke tijd ben ik wel kwijt welke fansub ik ooit heb gekekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:16 schreef Zeurberus het volgende:
Even voor iedereen die zonodig een lijstje bij moet houden, ik heb zoiets dat heet geheugen, daar staat ook in opgeslagen wat ik gezien heb en wat niet (eerlijk toegegeven in het weekend werkt die 'db' iets minder dan normaal maar doordeweeks doet ie et prima)
watvoor videokaart?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:16 schreef Zeurberus het volgende:
Even voor iedereen die zonodig een lijstje bij moet houden, ik heb zoiets dat heet geheugen, daar staat ook in opgeslagen wat ik gezien heb en wat niet (eerlijk toegegeven in het weekend werkt die 'db' iets minder dan normaal maar doordeweeks doet ie et prima)
Ik heb eindelijk mijn uitgeleende videokaart terug dus ik kan weer anime kijken op mijn tv (iets relaxter dan pc) dus binnenkort ben ik weer up to date met alle series.
2-3 weken achterstand is niet relax![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:01 schreef outcast_within het volgende:
Ja ja ja mensen binnenkort jubileum deel ^_^
je weet wat dat betekent voor de almost otaku's zonder cupmaat
Dat klinkt handig, en ik ben dus ook zomervakantie aan het houden.. ongeveer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[anidb]
Nah, succes ermee...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef SureZal het volgende:
Jaa idd jubileum, lijkt me leuk om ff een lijstje (ja een lijstje) te maken van hoe lang iedereen op het anime topic zit
ik minimaal vanaf deel 14quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nah, succes ermee...
Ik draai (als ik het goed heb) sinds deel 5 mee...
tvp
Da's best nog wel veel werk... Uitvinden wanneer mensen zijn begonnen in deze topicreeks is niet zo'n probleem, maar wel om uit te vinden wie er allemaal in deze reeks gepost heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef SureZal het volgende:
Jaa idd jubileum, lijkt me leuk om ff een lijstje (ja een lijstje) te maken van hoe lang iedereen op het anime topic zit
eentje van voor de supermarkt oorlog, GF 2 ofzoquote:
Ik heb hem net ook maar even gekeken en dit is wel echt de slechtste filler die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef koffiegast het volgende:
Naruto 192 gekeken... ik moest zo hard lachen van die regenboog dat me moeder van 2 beneden belde of er iets ergs was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben verder kijken..kolere
lol gevechten ook 'gejapaniseerd' en dan ... wapens als bellenblazer, jojo en een moker
het verhaal is enigszins veranderd en het is wat meer humoristisch bedoelt dan 'per ongeluk grappig' zoals het ouwe naar me idee. Het doet veel denken aan zoiets als pokemon, maar het is nog een beetje gehyperd. Zeg maar veel kleurrijker/uitbundiger enzo. Vind sommige muziek ook wel ff leuk om te luisteren, tis niet zo op de achtergrond zeg maar. Wel een serie die ik ga volgen denk ik
[ Bericht 11% gewijzigd door koffiegast op 08-07-2006 19:19:32 ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:02 schreef koffiegast het volgende:
zojuist powerpuff (die njieuwe) aant kijken, het begin gaf echt van...dits gewoon 'gejapaniseerd' zeg maar. Vond het wel droog dat ze soort van hijgen als ze hun 'oproep' krijgen..
maar dan ... mojo jojo's plan...klinkt veel belovendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben verder kijken..kolere
lol gevechten ook 'gejapaniseerd' en dan ... wapens als bellenblazer, jojo en een moker![]()
![]()
![]()
Toen ik er kwam begon het slowchat gedonder ^_^quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's best nog wel veel werk... Uitvinden wanneer mensen zijn begonnen in deze topicreeks is niet zo'n probleem, maar wel om uit te vinden wie er allemaal in deze reeks gepost heeft.
Ik was reeds aanwezig in enkele van de voorlopers van het grote Anime/Manga-topic...
qua dvd's denk ik dat je mschol raad moet vragen. Ik denk dat het met regio's te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb wat problemen met Ouran High School.. als ik de DVD via de DVD-speler wil bekijken kan ik de ondertiteling niet lezen (die is dan half, ook als ik beeldinstellingen aanpas) en op mijn laptop komt geluid en beeld niet overeen![]()
Ik vond de live action minder goed dan de anime... de acteurs zijn niet al te best.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Toen ik er kwam begon het slowchat gedonder ^_^
edit: trouwens is ouran 14 nog niet uit?!?
gto is anime toch? waarom vind ik enkel een live action link ? edit laat maar zal wel gelicenced zijn. Heb em al gevonden in een standaard winkel.
Hoe is de liveaction eigenlijk van gto?
gto is inderdaad gelicenced, jahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Toen ik er kwam begon het slowchat gedonder ^_^
edit: trouwens is ouran 14 nog niet uit?!?
gto is anime toch? waarom vind ik enkel een live action link ? edit laat maar zal wel gelicenced zijn. Heb em al gevonden in een standaard winkel.
Hoe is de liveaction eigenlijk van gto?
ik zou et in iedergeval niet geweten hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
qua dvd's denk ik dat je mschol raad moet vragen. Ik denk dat het met regio's te maken heeft.
Als je gewoon van internet hebt of als bestand op je pc zou je VLC media player moeten nemen (werkt bij mij voor alles)
RAW zeker??quote:
Goldenboy ben ik nu bij episode 3quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:28 schreef blessed19 het volgende:
die powerpuff girls... tsja, het is een kinderserie in japan, dat zegt voo rmij al voldoende
trouwens, de mensen die goldenboy hebben gezien, hebben jullie ook GTO (great teacher onizuka) gekeken? dat is namelijk ook echt een geniale humoristische serie die je telkens anders laat denken.
GTOquote:Op zondag 9 juli 2006 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goldenboy ben ik nu bij episode 3.
GTO niet gekeken, misschien nog wel van plan.
lezenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 10:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
lezen
great teacher onizuka. is ongeveer dezelfde stijl, maar ik vond hem echt vele malen toffer!
heeft trouwen 48 afleveringen
jaa hijs idd wel aardig , en aangezien ikzelf absoluut nie kan designen / zeer matig css'sen komt het mooi uitquote:
samenvattings aflevering van het eerste seizoenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef RipCore het volgende:
Hoi, ik ben terug van vakantie en ik zie zojuist dat HONEY & CLOVER II epi 1 uit is.
Welcome backquote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef RipCore het volgende:
Hoi, ik ben terug van vakantie en ik zie zojuist dat HONEY & CLOVER II epi 1 uit is.
Ja dat wel ja, dat stukje nadat ie terugkomt van z'n 'journey of self realization' en z'n liefdesverklaring is nieuw.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef RipCore het volgende:
Ik geloof dat het halen van zijn rijbewijs wel nieuw is. Toch?
*begint dlen van tokkoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:09 schreef Qunix het volgende:
Weer tieten in TOKKO !!!!
Dit maal van een ander wijf
keb ook via internet downen alleen de spaanse subbed versie kunnen vinden (naast dat van youtube gewoon eerst gezien te hebben..)quote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef Maraca het volgende:
Ik moet zeggen dat het zoeken naar "webwinkels" moeilijker is dan ik dacht.. kan bijv. Goldenboy nergens vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |