je zou haast denken dat ze het hebben gedaan om ons te pestenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n toffe serie... jammer dat het maar 6 eps zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je zou haast denken dat ze het hebben gedaan om ons te pesten![]()
geweldige humor van de bovenste plankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is er zo leuk aan Goldenboy dan?
quote:
idd, tegenvallertjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:
De eerste ep van Honey & Clover II kan je wel laten schieten als je recent season 1 hebt gezien.
Herhaling tot en met![]()
Enige echte toffe was dat met het etenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mooie wikipagina trouwens!![]()
Had hem nog niet gezien.
nou ik ben benieuwd, klinkt leuk iig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef mschol het volgende:
heb nu zelf het plan opgevat om een mini site je te maken met titels die ik gezien heb (inclusief fansubbing groep) score en een beschrijving van de serie
kan ik tenminste wat nuttigs doen met me gewonnen webhost
anidb is idd erg goed maar mist net een aantal opties.. vandaar dat ik em zelf wil bouwen (en gelijk een leuk php script erbijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nou ik ben benieuwd, klinkt leuk iig.![]()
ik zat eerst in notepad bij te houden welke series ik had gezien, nog wilde kijken en nog moest dl'enpaar weken terug heb ik me maar geregistreerd bij anidb en daar een lijst gemaakt.
daar kun je eenvoudig bijhouden welke series je hebt, waar je ze hebt staan, welke episodes je gezien hebt en van welke fansub, wat je eindcijfer is voor een serie en je kan een wishlist maken.
dit is zo superhandig, want je kunt aanvinken of je notifies wilt krijgen van bepaalde series. als je dan na een paar dagen (weken vakantie) weer eens je pc aanzet en je gaat naar die site, dan geven ze meteen aan van welke series er nieuwe eps zijn van de fansub die jij hebt. scheelt weer een hoop zoekwerk op de bekende sites om te zien of je niet een ep hebt gemist![]()
mensen die toch zomervakantie hebben zouden eens kunnen kijken. ff een uurtje of 2 series en episodes toevoegen en ondertussen kawaiiradio luisteren en klaar is kees.
je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef koffiegast het volgende:
best grappig dat me vorige afbeelding nog altijd bij almost staat en mensen die ik later bij heb zien komen als in fame zie staanmaja boeie
dat geheugen heb ik ook en werkt ook prima maar tis in mijn geval gewoon een leuk php projectje + gebruikmaken van me gewonnen wehost.. (en na een flinke tijd ben ik wel kwijt welke fansub ik ooit heb gekekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:16 schreef Zeurberus het volgende:
Even voor iedereen die zonodig een lijstje bij moet houden, ik heb zoiets dat heet geheugen, daar staat ook in opgeslagen wat ik gezien heb en wat niet (eerlijk toegegeven in het weekend werkt die 'db' iets minder dan normaal maar doordeweeks doet ie et prima)
watvoor videokaart?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:16 schreef Zeurberus het volgende:
Even voor iedereen die zonodig een lijstje bij moet houden, ik heb zoiets dat heet geheugen, daar staat ook in opgeslagen wat ik gezien heb en wat niet (eerlijk toegegeven in het weekend werkt die 'db' iets minder dan normaal maar doordeweeks doet ie et prima)
Ik heb eindelijk mijn uitgeleende videokaart terug dus ik kan weer anime kijken op mijn tv (iets relaxter dan pc) dus binnenkort ben ik weer up to date met alle series.
2-3 weken achterstand is niet relax![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:01 schreef outcast_within het volgende:
Ja ja ja mensen binnenkort jubileum deel ^_^
je weet wat dat betekent voor de almost otaku's zonder cupmaat
Dat klinkt handig, en ik ben dus ook zomervakantie aan het houden.. ongeveer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Sh0g het volgende:
[anidb]
Nah, succes ermee...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef SureZal het volgende:
Jaa idd jubileum, lijkt me leuk om ff een lijstje (ja een lijstje) te maken van hoe lang iedereen op het anime topic zit
ik minimaal vanaf deel 14quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nah, succes ermee...
Ik draai (als ik het goed heb) sinds deel 5 mee...
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |