nouja, van een interresante discussie was ondertussen toch geen sprake meer, er werd ook wel aardig op de man gespeeld af en toequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom eigenlijk ineens op slotVegetariër worden
Ban's worden niet op het forum besproken. Voor vragen over Ban's kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef MrBean het volgende:
Beste mensen. Ik ben 28 mei geband in dit subforum, voor een week, maar ik heb écht geen idee wat ik misdaan heb ...
altijd al geweest...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sinds wanneer zijn kotssmiley's verboden? Wat een belachelijk edit
Topics gaan opgeschoond worden. Kotssmilies horen gewoon niet in CULquote:Op zondag 11 juni 2006 21:38 schreef Bluezz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/137441
Kan deze klier hierboven even wieberen?
Zal die andere wel verwijderenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Bluezz het volgende:
In de FAQ staat nu iets over TVP's.
maar ook hier : Even over TVP's!
Is dat niet wat dubbel
Dank jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik het gigagaaf vind dat je blijft Martijn
Ben ook erg blij met Isabeau erbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Nouja, en Isabeau weet al wel hoeblij ik met haar ben
Ja wel lezen in de FAQquote:Op maandag 26 juni 2006 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de faq staat niet dat dat niet mag.
oh ja ik zie tquote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja wel lezen in de FAQ![]()
Verder reactie graag in Foodback CUL
Bureaucratiequote:Op maandag 26 juni 2006 23:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Ieder Sub forum heeft ook nog een aparte FAQ
Zijn gewoon wat subforum specifieke zaken die daarin staanquote:
Zal even een handje helpenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo te zien was er al gevraagd om een merge, maar dat ging niet, dus is er 1 nu deel 3 en de ander deel 2 die nog even vol moet
Voor Duitsland bezoekers is die er al Bei uns ist alles besser!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef tonks het volgende:
Kan ik hier een topic openen voor mensen die bij de grens wonen en wat ze daar dan voor lekkers halen? Of moet dat in GC/TRV/STA
Ben benieuwd naar je kickquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:29 schreef tonks het volgende:
O nee, ik woon bij duitsland dus dan kan ik daarheen
top!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
done.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
geeft niet, maar niet weer doen hé [afbeelding]
Kotssmilies zoals gezegd werdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lekkerste kauwgom ooit
Ik vraag het me nogsteeds af?.
Die regels is er omdat smaken verschillen en daar hoeft dan niet gelijk metquote:
En als ik dan echt bijna over m'n nek ging door die smerige Benbits kauwgom?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die regels is er omdat smaken verschillen en daar hoeft dan niet gelijk metopgereageerd te worden
En als je van de trap valt zeg je zeker ook iets als 'Verhip, maakte ik me daar toch ene misstap!'quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zeg je zoals een beschaafd mens dat betaamd dat je over de tong bent gegaan van kauwgom van merk Benbits.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zeg je zoals een beschaafd mens dat betaamd dat je over de tong bent gegaan van kauwgom van merk Benbits.
Heb je ook nog iets zinnigs te melden?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets zinnigs te melden?
Hou dan op met flauw doen en reageer dan niet meerquote:
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hou dan op met flauw doen en reageer dan niet meer
dan doe ik het wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hou dan op met flauw doen en reageer dan niet meer
Ik vind het een vrij absurde huilie-regel eigenlijk.quote:Kotssmilies
Kotssmilies zijn not done in CUL je kunt gewoon zeggen dat vind ik niet lekker maar kosten doen we hier in CUL niet.
Kotssmilies zullen dan ook verwijderd worden.
ja houd je vooral aan kille regeltjes en voel vooral niet áán waar een topic het best tot zijn recht komt, daar ben je mod voor tenslotte, hčquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je de FAQ leest wist je dat de pan in CUL op het verkeerde pitje stond.
Het burgermansfatsoen spuit jou ook werkelijk uit de oren hč?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Martijn_77 het volgende:
En slechte recensies van restaurants zijn hier wel op zijn plaats mits ze op een behoorlijke manier geschreven zijn zonder krachttermen zie bijvoorbeeld Buffetrestaurant De Hel
oi, dat mag nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
ordinaire tvp
Dan pas je de TT aanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je naar de OP van dat topic kijkt kun je er niet uit halen dat het puur over CUL gaat zou dus ook over algemen zaken kunnen gaan en dan is hij in KLB beter op zijn plaats.
En slechte recensies van restaurants zijn hier wel op zijn plaats mits ze op een behoorlijke manier geschreven zijn zonder krachttermen zie bijvoorbeeld Buffetrestaurant De Hel
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Na, overleg achter de schermen er is besloten om de gewraakte kotssmilies regel af te schaffen.
Als gevolg van deze aanpassing is [CUL] Waar moet jij van kotsen? ook weer terug in CUL na een opruim slotquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Na, overleg achter de schermen er is besloten om de gewraakte kotssmilies regel af te schaffen.
Wij gaan er vanuit dat de users wel weten wanneer ze hem wel en niet kunnen gebruiken. Overmatig kotssmilies gebruik zal net als ander overmatig smilies gebruik wel gedit worden.
ah , net mijn reactie gekruist.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Wij gaan er vanuit dat de users wel weten wanneer ze hem wel en niet kunnen gebruiken. Overmatig kotssmilies gebruik zal net als ander overmatig smilies gebruik wel gedit worden.
In overleg is altijd alles mogelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik nou top, een mod die durft terug te komen van zijn besluit.
Dat is wel zo, maar in de praktijk vinden mensen het vaak lastig om terug te komen van een enmaal genomen besluit, zeker als dat besluit controversieel is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In overleg is altijd alles mogelijk.![]()
Overleg en weer en wederhoor moet altijd mogelijk zijn toch![]()
Chick on a mission and she scored.quote:Koude koffie..
Oploskoffie..
Koffie met smaakjes..
Slappe koffie..
Ze motten eens kappen met die zogenaamde opleukmeuk die helegaar niet leuk opleukt.
Als het goed is kan je dat nu zelf weer. Wil je dat even uitproberen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef MUUS het volgende:
Tof, mag dan deze post van mij weer aangepast worden zoals het er stond?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het goed is kan je dat nu zelf weer. Wil je dat even uitproberen?
Veel te laatquote:
Door dat jullie erg lang door gegaan zijn met erg flauwe en stijlloze opmerkingen heb ik eigenlijk geen zin meer om daar te reagerenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Martijn?
Hoe vond je ons librije verslag, en waarom kom je daar niet even iets posten
Beetje flauw van je om je zo te laten kennen.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Door dat jullie erg lang door gegaan zijn met erg flauwe en stijlloze opmerkingen heb ik eigenlijk geen zin meer om daar te reageren
Jullie hebben je in deze ook laten kennen. Maar deze discussie voer ik liever niet via de Foodback. Mijn mail en MSN zijn ook bij jullie bekendquote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Beetje flauw van je om je zo te laten kennen.
Ik lurk ook wel meequote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
In het verslagtopic kan je toch normaal reageren?
Ook als mod die verder bijna te vinden is in elk ander CUL-topic?
Heeft Conflict intussen al niet genoeg fora dood-gemod?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:47 schreef MUUS het volgende:
Hoi.
Wanneer wordt Conflict mod van CUL? Hij heeft zojuist iemand van de hongerdood gered en eigenlijk is klussen zo'n beetje hetzelfde als koken.
Dus ik vind dat hij wel mod moet worden van CUL. Eigenlijk. Best wel. Ja, dat vind ik.
Groetjes + xxx-jes,
MUUS
Maar maar maar maar... hij was geweldig. Hij heeft een jonge knul gered, echt!quote:Op zondag 16 juli 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Conflict intussen al niet genoeg fora dood-gemod?
Oh ik snap het: je wilt CUL ook opheffen laten?![]()
Je zit me stiekem te verleiden on K&W weer in mij AT op te nemen?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:32 schreef MUUS het volgende:
Maar maar maar maar... hij was geweldig. Hij heeft een jonge knul gered, echt!
Echt zo van: "Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, het is Confliiiiiiiiiiiict!"
Ik stond er versteld van en dat meen ik..
Dat is al heel lang policy hoor post met alleen maar een smilie verwijderenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Troel het volgende:
Geitenkaas, wat doen we ermee ?
maaltijdsalade met geitenkaas
Geitenkaas in oven voor salade
nee het ging mij om lekkere gerechtjes ermeequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Troel het volgende:
Maakt niet uit
Er is ook een onzintopic voor geitenkaas liefhebbers, mocht je nog interesse hebben
oh dat zal zeker, maar wij hebben geen bbq. (ben niet zo dol op bbq-en)quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:28 schreef Troel het volgende:
Geitenkaas op de barbecue schijnt ook erg lekker te zijn. Courgette en dan geitenkaas erop.
oh ja hoor, ik ben helemaal geen moeilijke eter. (bbq-en is ook prima heb alleen iets te veel ervaring met te gegaard vlees of juist nog niet gegaard om het nog heel erg lekker te vinden.. (jeugdtrauma'squote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
GrillpanGrill in de combi-magnetron? Nouja, je vindt vast wel iets lekker!
Ja, als er al een topic is dan is dat voldoende er hoeven geen 10 topics over hetzelfde onderwerp te zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef edn het volgende:
nou ja zeg, mag ik er niet eens nog een openen. waar slaat dit op? ben ik hier net nieuw, word ik er gelijk uit gegooid.
Dat krijg je ook met een topic hoor als je maar zorgt dat er regelmatig op nieuw in gepost wordt en dan bedoel ik niet van die noodloze topic kicks want die worden verwijderdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef edn het volgende:
nee hoeft niet, maar krijg ik misschien wel meer andere mensen die kunnen reageren.
maar bedankt
Jawel, weer zo'n stiekeme golfer-sneer. Diep in de nacht, goed verborgen. Ouwe giftige haatdragende snake ben je ook he...quote:Op zondag 16 juli 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Heeft Conflict intussen al niet genoeg fora dood-gemod?
Oh ik snap het: je wilt CUL ook opheffen laten?![]()
En jij bentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef Myrna het volgende:
Jawel, weer zo'n stiekeme golfer-sneer. Diep in de nacht, goed verborgen. Ouwe giftige haatdragende snake ben je ook he...
Myrna. Maar in hoeverre is dat relevant mbt de inhoudelijke juistheid van wat ik zei?quote:
Ik ben blij dat ze hem hier eindelijk kwijt zijn als moderator.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een ex-mod, Myrna. Dat hoort bij die statusTraditie hč.
Verder valt golfer wel mee hoor.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:08 schreef Myrna het volgende:
Ik ben blij dat ze hem hier eindelijk kwijt zijn als moderator.
Het is wel een beetje vroeg voor zo'n topic maar het was niet de bedoeling om hem op slot te duwen had alleen die opmerking willen zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Jah,waarom moet dat topic dicht? is toch niks mis mee?
Als je mij nu even de kans geeft om het te herstelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Te leuk denk ik, en een Cul mod moet ook eens een keer zijn of haar stempel zetten. Er moet wel paal en perk worden getoond.
Da's tofquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vroeg voor zo'n topic maar het was niet de bedoeling om hem op slot te duwen had alleen die opmerking willen zetten.![]()
Heb denk ik verkeerde toets gedrukt.![]()
Zal hem wel weer open gooien![]()
[..]
Als je mij nu even de kans geeft om het te herstelen.
Mod's zijn ook maar mensen en die maken wel eens fouten
Tuurlijk als ik iets fout gedaan heb herstel ik dat ook alleen dat had ook even normaal gevraagd kunnen worden ipv gelijk al dat geklaag hier.quote:
Dat krijg je met dit weer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik iets fout gedaan heb herstel ik dat ook alleen dat had ook even normaal gevraagd kunnen worden ipv gelijk al dat geklaag hier.![]()
Was wel met enig cinisme bedoeld alleen als ik hem op slot gooi zet ik er meestal iets van slotje bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Het leek net een sluitpost hoor martijn
Werken zal je![]()
alleen de gene die het hardste zat te ropen hoor je nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef fotoloog het volgende:
Dat krijg je met dit weer!
We schuiven alles af op het weer.....wel zo makkelijk![]()
Nee, kerstkransjes bakken denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
alleen de gene die het hardste zat te ropen hoor je nu niet meer.Is zeker afkoelen
![]()
quote:
waarom heb je daarna de OP gewijzigd?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef owlet het volgende:
mag deze Kreeftenfeest IKEA misschien weer dicht, ik opende hem het even te snel, twee minuten later had ik het antwoord gevonden...
Dan had ze dat ook best aan iemand kunnen melden, aangezien ze blijkbaar ook niet op sms'jes reageert (van een andere bron gehoord) en in diverse topics waar de normaal vrij vaak meepost komt ze ook al een aantal dagen niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Vakantie?
Zal achter de scherm ook even informerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft hier iemand misschien een idee waar Isabeau is? Want ze wordt op verschillende plekken gemist.
Dat ze nu op vakantie is, of de vorige keer dat ze op vakantie was?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Vakantie had ze gemeld.
Meld het even als je antwoord krijgtquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
Goed om te horenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:44 schreef Troel het volgende:
Dankjewel ^-^quote:
Wat Troel zegtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Troel het volgende:
Mwah, je had ook gewoon kunnen vragen wat voor een soort vlees erin verwerkt zit, of het wellicht afval vlees is ofzo, in plaats van meteen de huisdieren te noemen.
Voortaan maar in F&F openen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Troel het volgende:
Mwah, je had ook gewoon kunnen vragen wat voor een soort vlees erin verwerkt zit, of het wellicht afval vlees is ofzo, in plaats van meteen de huisdieren te noemen.
Ja, maar dat houdt niet in dat je die toon al gelijk in je OP moet zetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef rebel6 het volgende:
Ok, het is niet zo'n smakelijk idee, maar als je dat topic opent weet je dat je zo'n opmerking kunt verwachten.
Er is geen taboe onderwerp maar jij begint zelf gelijk met vooroordelen te strooien in je OPquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef rebel6 het volgende:
Nou kennelijk zijn er zelfs op Fok! nog taboe-onderwerpen.
Dan had je je OP anders in moeten stekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef rebel6 het volgende:
Maar hou het topic lekker gesloten als je Fok!kers met een Aziatische achtergrond niet de kans wilt geven om die vooroordelen van mij (en andere domme mensen) uit de wereld te helpen..![]()
Niet als je dan een complete OP moet verbouwen en de rest van het topic moet leeg editten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Editten, zelf meeposten en sturen behoort niet meer tot de opties tegenwoordig martijn?
Als TS een nieuw topic opent wat OP heeft die minder generaliserend en doorspekt met vooroordelen is zal ik de laatste zijn die hem dichtgooitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Niet helemaal mee eens, zeker niet als je de TS haar uitleg ziet na maryckes post.
Maar goed jouw call.
Sjonge, je doet voorkomen alsof die OP rechtstreeks van Stormfront kwam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Als TS een nieuw topic opent wat OP heeft die minder generaliserend en doorspekt met vooroordelen is zal ik de laatste zijn die hem dichtgooit![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
Welkom terug Isabeau!
Hopelijk gaat CUL nu weer wat leven ingeschopt worden door een mod i.p.v. rondjes zinloze kicks in topics met domme vragen.
Alweer zo'n goede inhoudelijke post.quote:
Gracias!quote:
Thx.quote:
Volgens mij andersom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vraag het hier maar even, om er nou een compleet topic over te openen
Hoe zit het ook alweer met het peper- en zoutstel? 1 gaatje is peper, 3 gaatjes is zout? Of was het nou toch andersom?
Gevulde eieren die?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:07 schreef het-is-mij het volgende:
Als het goed is, is er een topic over gevulde eieren, waarom kan ik deze niet vinden?
Lijkt er wel opquote:
Zal ze een keer waarschuwen en dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef editor2 het volgende:
ff zorgdragen dat de heidi's reactie en die van Triangeljosti en ChOas ff ge-editted worden aangezien ze weer met dat spy gezeur begint waar niemand op zit te wachten en ik niets van doen hebt.![]()
"Huilie" was NOG meer on-topic geweestquote:
Banaanvragen zijn niet aan users om te doen en als hij erg off topic gaat zullen we er zeker iets aan doen. Maar het is niet aan jou te bepalen wie een ban moet krijgen en wie niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef editor2 het volgende:
Dank voor je moeite maar je hebt een volharder die alleen maar terugkomt om weer offtopic te gaan... Mischien goed voor een rustpauze alsie toch niet normaal kan meedoen?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef editor2 het volgende:
Dank voor je moeite maar je hebt een volharder die alleen maar terugkomt om weer offtopic te gaan... Mischien goed voor een rustpauze alsie toch niet normaal kan meedoen?
haha ok! Ga ik daar weer verder (lezen)!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb hem weer open geduwd Hoe ontbijt jij?
Maar wel met een kleine toelichting er bij. wordt het een opsom topic over wat we eten dan gaat ie als nog dicht
goedzo!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb hem weer open geduwd Hoe ontbijt jij?
Maar wel met een kleine toelichting er bij. wordt het een opsom topic over wat we eten dan gaat ie als nog dicht
Dacht alquote:
Anders had ik wel wat gezegd geedit hoorquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
''k heb nog beter nieuws voor je
Mij zie je zowiezo niet meer terug in CUL.
quote:
Jammer dat je op deze manier weggaat Editor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
''k heb nog beter nieuws voor je n.a.v. je gedrag middels die aangenaaid ban.
Mij zie je zowiezo niet meer terug in CUL. Schijnbaar blijft het leuker voor sommige
liegviolen zonder enige vorm van hard bewijs door te etteren laat staan dat het bijdraagt tot
een verbetering van het niveau waar CUL zich al tijden in bevindt.
Het is hier geen profesioneel forum en elke input is welkom het is juist leuk om te zien en te lezen wat andere eten / gekookt hebben. Het hoeft niet altijd perfect gestyled etc te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
Recensies die langdradig en amateuristisch zijn en foto's waar het huilen je nader dan het
lachen staat.
Veel plezierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
Kortom ik ga de komende tijd eens wat nuttigers doen en e.e.a onderzoeken.![]()
Zeikertquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
Recensies die langdradig en amateuristisch zijn en foto's waar het huilen je nader dan het
lachen staat.
Mij zie je zowiezo niet meer terug in CUL. Schijnbaar blijft het leuker voor sommige
liegviolen zonder enige vorm van hard bewijs door te etteren laat staan dat het bijdraagt tot
lachen staat. Kortom ik ga de komende tijd eens wat nuttigers doen en e.e.a onderzoeken.![]()
lachen staat. Kortom ik ga de komende tijd eens wat nuttigers doen en e.e.a onderzoeken.![]()
ik vond die pic van de loempiaatjes met dat briefje van jou en golfer toch heul niet amateuristischquote:
Done en tt wat duidelijker gemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] Ben jij een Topkok (met Joop Braakhekke en Robert Kranenborg en http://forum.fok.nl/topic/930940
Mergen?
Uitgebreide Food recensies.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef piepster het volgende:
Was er ergens een centraal recensietopic? Ik kan het nergens vinden. Oh, en maakt het uit als je geen foto's hebt?
al opgelostquote:Op maandag 13 november 2006 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat eten en drinken we vandaag #31
Zouden jullie willen veranderen.
Ik heb het verkeerd gedaanbedankt hiervoor.
Dat zijn toch drie hele verschillende topics over Dim sum?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:09 schreef Serendips het volgende:
Ik zie in één oogopslag al 3 topics over dim sum. Kunnen die niet gebundeld worden?
Waar lekker dim sum eten in Utrecht eo?
Wie van jullie doet aan Dim Summen
Thee bij dimsum vraagje
Wat Dude zegtquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zijn toch drie hele verschillende topics over Dim sum?
Moet ik trouwens nog eens proberen (was me net aan het 'inlezen')
Ga een merge aanvragenquote:
Er is wel een SC-topic in CUL, alleen wordt er blijkbaar gekookt en niet geslowchatquote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen SC-topic in CUL? Is dat eerder weleens geweest en was dat dan geen succes?
Blaas jij er dan even het stof afquote:
Ik ben allergisch voor stofquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou iemand de er niet tot toe doende berichtjes van Kahaarin en mij willen verwijderen, zitten inmiddels in het SC-topic. Alvast bedankt
Het Grote Stoofpotten Topic
Dat topic was een bagger topic. Dat doet het in ONZ misschien goed maar in CUL niet. Dus dan gaat ie op slot.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:18 schreef defranseslag het volgende:
Mijn topic is dichtgegooid.![]()
Hier deze: Tosti
Hiervan baal ik echt als een stekker want ik wil alleen de mens en de tosti dichter bij elkaar brengen, is dat erg?
Of lust er verder niemand tosti's behalve ik?
Ik haal morgen weer 2 croque monsieurs jaloers?
Welke excuses? Heb geen excuses gemaakt.quote:
Ja ik maak ze, en dus ga ik er vanuit dat ze aanvaard worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welke excuses? Heb geen excuses gemaakt.![]()
Of maak jij ze vanwege jou topic![]()
Natuurlijk zijn ze aanvaardquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja ik maak ze, en dus ga ik er vanuit dat ze aanvaard worden.![]()
Ik denk altijd een paar stappen vooruit, vandaar
Dat is er alquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is het een idee om een topic te maken met wat mensen gaan eten met recepten erbij? Of iets anders om recepten te delen? Of is er al zoiets?
helemaal niet raarquote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef -Lone- het volgende:
Oke, beetje raar dat er dan geen link wordt geplaats aan het einde naar het nieuwe topic...
Heb een linkje gezet in het oude topicquote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef -Lone- het volgende:
Oke, beetje raar dat er dan geen link wordt geplaats aan het einde naar het nieuwe topic...
Zal wel een merge aan vragenquote:Op maandag 4 december 2006 13:32 schreef piepster het volgende:
Wat maken jullie bij het kerstdiner? en Kerstdiner gaan over hetzelfde onderwerp. Kerstdiner is van dit jaar, dus misschien is het leuk om daar verder te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |