Dat is ook precies de reden dat ik dit wel lekker vind en koffie niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:55 schreef navvy het volgende:
Joh, het smaakt niet eens naar koffie
Ik heb uit jou lijstje alleen de slappe koffie nog geprobeerd, en ik heb toevallig mijzelf 5 a 8 jaaronthouden van alles wat te maken met koffie hadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
De volgende koffies vind ik echt niet lekker
Koude koffie.
Oploskoffie.
Koffie met smaakjes.
Slappe koffie.
Ze motten eens kappen met die zogenaamde opleukmeuk die helegaar niet leuk opleukt.
AH in Zwolle wel, de fietsenmaker verkoopt ze niet. Dus mijn antwoord op je vraag is nee.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Biancavia het volgende:
Ja, die zakjes Frappé van Nescafé vind ik dus ook lekker.
Dat vond ik ook totdat ik Cap Colombie oploskoffie van Nescafé ontdekte. Daar mag je me tegenwoordig zelfs voor wakker maken.quote:
Geen (warm) water? Lost dat dan goed op in koude melk?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:03 schreef Ringo het volgende:
Ik maak het eigenlijk liever zelf, kouwe melk met oploskoffie, paar stevige scheppen suiker, goed shaken...![]()
Wat is het verschil tussen de smaken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:50 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb ze allebei al gedronken en ik vind ze heerlijk, dat zoete vind ik juist lekker.
De macchiato is wat romiger van smaak dan de Cappuccino, de laatste heeft ook een beetje een cacao smaak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de smaken?
Ow dat is hier nog gewoon verkrijgbaar!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Een paar jaar geleden had DE nog Caffiato Iced Cappuccino.
Je kon dat toen op bepaalde lokaties bestellen, waaronder ook op evenementen.
Het was als het ware een soort slush puppie met cappuchinosmaak.
Vreemd dat dat verdwenen is, dat was hemels spul!
Weird, ik zie het niet meer op de DE site staan, er is ook geen campagne meer voor. Paar jaar geleden werd het super intensief gemarket. Misschien is het een beetje ingezakt omdat de horecagelegenheid er toch een speciaal apparaat voor moet aanschaffen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:20 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
Ow dat is hier nog gewoon verkrijgbaar!
mij niet hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef Dickbride het volgende:
net zoals Bacardi de jeugd aan de alcohol heeft gekregen met breezers
bah, dat is toch niet lekker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:12 schreef Retro_Doll het volgende:
Lekker! Tis zoet duh omdat het dus met extra melk is
deze is trouwens ook lekker:
[afbeelding]Krijg je bij de C1000 en heeft aan betere koffiesmaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |