nouja, van een interresante discussie was ondertussen toch geen sprake meer, er werd ook wel aardig op de man gespeeld af en toequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom eigenlijk ineens op slotVegetariër worden
Ban's worden niet op het forum besproken. Voor vragen over Ban's kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef MrBean het volgende:
Beste mensen. Ik ben 28 mei geband in dit subforum, voor een week, maar ik heb écht geen idee wat ik misdaan heb ...
altijd al geweest...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sinds wanneer zijn kotssmiley's verboden? Wat een belachelijk edit
Topics gaan opgeschoond worden. Kotssmilies horen gewoon niet in CULquote:Op zondag 11 juni 2006 21:38 schreef Bluezz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/137441
Kan deze klier hierboven even wieberen?
Zal die andere wel verwijderenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Bluezz het volgende:
In de FAQ staat nu iets over TVP's.
maar ook hier : Even over TVP's!
Is dat niet wat dubbel
Dank jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik het gigagaaf vind dat je blijft Martijn
Ben ook erg blij met Isabeau erbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Nouja, en Isabeau weet al wel hoeblij ik met haar ben
Ja wel lezen in de FAQquote:Op maandag 26 juni 2006 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de faq staat niet dat dat niet mag.
oh ja ik zie tquote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja wel lezen in de FAQ![]()
Verder reactie graag in Foodback CUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |