Dit lijkt me overigens een uitstekend excuus om een paar maanden naar Italie te gaan om dit tot de bodem uit te zoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:13 schreef Syrena het volgende:
Ja maar het gaat niet om makkelijk, het gaat erom of het zo hoort!
Volgens mij is het juist een diep bord, daar heb je een rand waar je tegen aan kan draaien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:20 schreef beyond_cool het volgende:
a) In principe zonder lepel, enkel een vork. Dit werkt echter enkel indien je het ook op z'n italiaans serveert. Dat betekent een minimale hoeveelheid saus, en eventueel wat parmezaanse kaas. Dat moet je dan serveren op een plat bord. De hoeveelheid pasta moet zodanig zijn dat je geen 'berg' hebt. Dan kan je netjes met een vork werken. Je schept met je vork dan een stapeltje spaghetti, beweegt dit naar de zijkant van het bord en draait het daar op je vork.
b) Als je echter een berg opschept/veel saus gebruikt/een diep bord of kom gebruikt dan ontkom je niet aan een lepel.
Als je het door de blender heen flikkert ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:34 schreef dborhem het volgende:
Voor mijzelf breek ik spaghetti al voor het in de pan gaat,smaakt exact hetzelfde.
Klopt. In principe inderdaad een bord met een opstaande rand.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:46 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist een diep bord, daar heb je een rand waar je tegen aan kan draaien.
Ik heb het laatst bij Jamie oliver op tv gezien, toen hij samen met zijn italiaanse vriend stond te koken. Hij zei dit toen.
zal dan maar es naar spongebob macaroni overschakelen, want ik snijd mn pasta altijd en dan gewoon met de vork opeten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:49 schreef karoltje het volgende:
Pasta snijden. OMG dat soort mensen mogen alleen nog maar SpongeBob kindermacaroni eten!
Ik heb nog een pak staan, kan het je zo opsturenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Kizim het volgende:
[..]
zal dan maar es naar spongebob macaroni overschakelen, want ik snijd mn pasta altijd en dan gewoon met de vork opeten.![]()
Ja, zo doe ik het ook, het bovenste gaat niet altijd even goed, maar okquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:20 schreef Riann het volgende:
Spagetti eet ik met vork en lepel opdraaien met vork op lepel
gewoon macaroni en fussili en zo eet ik gewoon met een vork
Dat is meer iets voor een nieuw topicquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef reclamedoos het volgende:
Eten jullie je Indiaas eten ook met je handen (afgelopen week geprobeerd, ik prefereer vork en mes)?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef karoltje het volgende:
Mensen die de helft zo buiten hun mond laten hangen vind ik echt uber-goor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |