Ben het geheel met je eensquote:Op maandag 27 juni 2005 09:27 schreef DarkElf het volgende:
ik haat buffeteten
al dat smerige gewalm met bacteriën erboven van ontzettend
onbeschofte, onopgevoede en ranzige mensen...
ik eet liever niets.
Vriend van mij, een Ier, bracht menig restaurant personeel in paniek om voor zichzelf meerdere porties te bestellen van gerechten waar een normaal mens zijn bord nauwelijks van leeg kreeg. Het erge was, hij at het dus nog op ook.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:55 schreef Hik het volgende:
O jezus... ik ben laatst een keer naar zo'n wokrestaurant geweest. Beetje hetzelfde principe. Voor antropologisch onderzoek is het wel leuk overigens. (Ook wil ik er nog een keer heen met een buitenlandse vriend die het principe niet kent, maar die vre-se-lijk veel eet. Wil wel eens kijken of er iemand in zo'n tent "nee" zegt vóór het welbekende Monthy Python-effect!)![]()
En in het bezit van 2 gigantische lintwormen?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Gruwelijk! en hij was 1.75 en mager...
een restaurant zonder gasten noem je toch gastvrijquote:Op maandag 27 juni 2005 09:29 schreef SCH het volgende:
De 5 G's van het restaurant waar ik zaterdag was:
- Gastvrij ; wij brengen het woord “gast”
weer terug in “Gastvrij”
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef Copycat het volgende:
Mijn toppunt:
Met kerst eerst gaan bowlen en daarna en masse in het aanpalende buffetrestauarant het kerstdiner nuttigen.
Mijn familie vond het een belevenis, ik heb er nu nog nachtmerries van...
Nee, tweede kerstdag geloof ik...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef Chielus het volgende:
Ik mag toch hopen dat het 4de of 5de kerstdag was , anders lijkt het me niet mijn vorm van kerstmis vieren (maar goed das een heel andere discussie)
Absoluut, was je daarvoor ook al naar de Meubelboulevaard geweest?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, tweede kerstdag geloof ik...
Begrijp je nu mijn angstdromen?
Je zou het bijna gaan verwachten, inderdaad, maar nee... dat hoefde gelukkig nog net niet... Mijn familie is niet zó pauperquote:Op maandag 27 juni 2005 10:46 schreef Chielus het volgende:
Absoluut, was je daarvoor ook al naar de Meubelboulevaard geweest?
Ik lust geen ganzelever...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet troost Copycat, en geeft haar wat gebakken ganzelever op een getoast stuk stokbrood.
sjees wat héb jij voor een familiequote:Op maandag 27 juni 2005 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, tweede kerstdag geloof ik...
Begrijp je nu mijn angstdromen?
Wil ik je best vertellen, maar dat houdt in dat ik je vervolgens moet killen...quote:
meen me een msn gesprek te herinneren waarin je al wat meer uit de doeken deedquote:Op maandag 27 juni 2005 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil ik je best vertellen, maar dat houdt in dat ik je vervolgens moet killen...
![]()
Oh ja...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:59 schreef DarkElf het volgende:
meen me een msn gesprek te herinneren waarin je al wat meer uit de doeken deed
maar goed, deze kerst regel jij alles gewoon.
Okquote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja...
Ik kan je nog wel meer vertellen... ik heb 'n zeg maar kleurrijke familie... komt wel een keer via msn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |