Niet de afvallende mens, die let toch op de lijnquote:Op woensdag 22 november 2006 21:40 schreef Fio het volgende:
Ik doe een poging om wat af te vallen en op de lijn te letten. Maar ja, zo af en toe heeft een mens wel eens zin in wat lekkers zoals chips ofzo.
Overdrijf niet zo. Júist als je op dieet bent moet je af en toe wel kunnen genieten van iets lekkers, want als je jezelf nooit iets toestaat slaan op een gegeven moment de stoppen door en vreet je al het ongezonde op wat je kunt vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Niet de afvallende mens, die let toch op de lijn
wil je afvallen of je hele leven vet meesleuren? maak een keuze
In vanille vla zit behoorlijk veel suiker, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:34 schreef Ieneminie het volgende:
appels in partjes snijden en dan even opwarmen in de magnetron, wat vanille vla erover...
Ikzelf volg op dit moment een dieet zonder vetten en suikers omdat mijn darmen er grote problemen mee hebben en deze bovenstaande hapjes bevallen goed!
Nee, dat is een briljante redenering...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:13 schreef mymoodfentje het volgende:
zolang jij chips als iets lekkers ziet zal je moeilijk afvallen.
quote:Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef heaven7 het volgende:
Het beste is toch een handjevol chocoladepepernoten heb ik zojuist gemerkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |