Dat topic was een bagger topic. Dat doet het in ONZ misschien goed maar in CUL niet. Dus dan gaat ie op slot.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:18 schreef defranseslag het volgende:
Mijn topic is dichtgegooid.![]()
Hier deze: Tosti
Hiervan baal ik echt als een stekker want ik wil alleen de mens en de tosti dichter bij elkaar brengen, is dat erg?
Of lust er verder niemand tosti's behalve ik?
Ik haal morgen weer 2 croque monsieurs jaloers?
Welke excuses? Heb geen excuses gemaakt.quote:
Ja ik maak ze, en dus ga ik er vanuit dat ze aanvaard worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welke excuses? Heb geen excuses gemaakt.![]()
Of maak jij ze vanwege jou topic![]()
Natuurlijk zijn ze aanvaardquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja ik maak ze, en dus ga ik er vanuit dat ze aanvaard worden.![]()
Ik denk altijd een paar stappen vooruit, vandaar
Dat is er alquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is het een idee om een topic te maken met wat mensen gaan eten met recepten erbij? Of iets anders om recepten te delen? Of is er al zoiets?
helemaal niet raarquote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef -Lone- het volgende:
Oke, beetje raar dat er dan geen link wordt geplaats aan het einde naar het nieuwe topic...
Heb een linkje gezet in het oude topicquote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef -Lone- het volgende:
Oke, beetje raar dat er dan geen link wordt geplaats aan het einde naar het nieuwe topic...
Zal wel een merge aan vragenquote:Op maandag 4 december 2006 13:32 schreef piepster het volgende:
Wat maken jullie bij het kerstdiner? en Kerstdiner gaan over hetzelfde onderwerp. Kerstdiner is van dit jaar, dus misschien is het leuk om daar verder te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |