Thx.quote:
Volgens mij andersom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vraag het hier maar even, om er nou een compleet topic over te openen
Hoe zit het ook alweer met het peper- en zoutstel? 1 gaatje is peper, 3 gaatjes is zout? Of was het nou toch andersom?
Gevulde eieren die?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:07 schreef het-is-mij het volgende:
Als het goed is, is er een topic over gevulde eieren, waarom kan ik deze niet vinden?
Lijkt er wel opquote:
Zal ze een keer waarschuwen en dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef editor2 het volgende:
ff zorgdragen dat de heidi's reactie en die van Triangeljosti en ChOas ff ge-editted worden aangezien ze weer met dat spy gezeur begint waar niemand op zit te wachten en ik niets van doen hebt.![]()
"Huilie" was NOG meer on-topic geweestquote:
Banaanvragen zijn niet aan users om te doen en als hij erg off topic gaat zullen we er zeker iets aan doen. Maar het is niet aan jou te bepalen wie een ban moet krijgen en wie niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef editor2 het volgende:
Dank voor je moeite maar je hebt een volharder die alleen maar terugkomt om weer offtopic te gaan... Mischien goed voor een rustpauze alsie toch niet normaal kan meedoen?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef editor2 het volgende:
Dank voor je moeite maar je hebt een volharder die alleen maar terugkomt om weer offtopic te gaan... Mischien goed voor een rustpauze alsie toch niet normaal kan meedoen?
haha ok! Ga ik daar weer verder (lezen)!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb hem weer open geduwd Hoe ontbijt jij?
Maar wel met een kleine toelichting er bij. wordt het een opsom topic over wat we eten dan gaat ie als nog dicht
goedzo!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb hem weer open geduwd Hoe ontbijt jij?
Maar wel met een kleine toelichting er bij. wordt het een opsom topic over wat we eten dan gaat ie als nog dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |