zalmsnippers erdoor is ook erg lekker en garneren met peterselie of kappertjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef wunderbaum het volgende:
Hard gekookte eieren halveren
Eigeel eruit
Mayonaise tot je een smeuiig mengsel hebt
Peper erdoor
Zout erdoor
Beetje kerriepoeder
Tussendoor steeds proeven of het smaakt
In spuitzak in eieren kwakken
Garneren met beetje paprikapoeder
Een heel fijn gehakt uitje er door en een toefje ketchup er boven op doet ook wonderen met de smaak.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef wunderbaum het volgende:
Eigeel eruit
Evt beetje ketchup.
Peper erdoor
Zout erdoor
Beetje Maggi erdoor
Beetje kerriepoeder
en wat bieslook erbij en je bente helemaal klaar!quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een heel fijn gehakt uitje er door en een toefje ketchup er boven op doet ook wonderen met de smaak.
tuurlijk en wil je geen vriendin dan gooi je er een paar teentjes knoflook doorheenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef _wie het volgende:
[..]
en wat bieslook erbij en je bente helemaal klaar!
I.p.v ketchup gebruik ik altijd franse mosterd, niet zoveel dat het gaat overheersen. Gewoon ff proeven dus. Da's echt lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef wunderbaum het volgende:
Eigeel eruit
Evt beetje ketchup.
Peper erdoor
Zout erdoor
Beetje Maggi erdoor
Beetje kerriepoeder
Mosterd er door heen over er overheen?quote:Op maandag 12 april 2004 15:20 schreef Jominro het volgende:
[..]
I.p.v ketchup gebruik ik altijd franse mosterd, niet zoveel dat het gaat overheersen. Gewoon ff proeven dus. Da's echt lekker![]()
Dat weet ik alleen de eieren op mijn foto zien er zo uit omdat de spuitzak niet mee wilde werken. De spuittuit klapte er namelijk iedere keer afquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Serendips het volgende:
Als je het mengsel met een spuitzak in het eiwit spuit, ziet het geheel er wat verzorgder uit.
Hahaha, ik zie het al voor me....Meer mengsel naast de eieren dan erin.....en smurrie op de keukenkastjes...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat weet ik alleen de eieren op mijn foto zien er zo uit omdat de spuitzak niet mee wilde werken. De spuittuit klapte er namelijk iedere keer af
Dat van dat naast de eieren klopt maar gelukkig niet op de keukenkastjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het al voor me....Meer mengsel naast de eieren dan erin.....en smurrie op de keukenkastjes...![]()
En een scheutje lichte sojasaus.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een heel fijn gehakt uitje er door en een toefje ketchup er boven op doet ook wonderen met de smaak.
doe er eens een gesnipperd uitje doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef inkie1010 het volgende:
Ik maak ze zo:
- eieren halveren en eidooiers in kom doen
- 2 a 3 eetlepels mayonaise erdoor
- theelepeltje mosterd
- flink wat kerriepoeder (mmmmmm)
- goed mengen
- eitjes ermee vullen
- bestrooien met wat paprikapoeder
zal het eens proberen!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe er eens een gesnipperd uitje door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |