En jij bentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef Myrna het volgende:
Jawel, weer zo'n stiekeme golfer-sneer. Diep in de nacht, goed verborgen. Ouwe giftige haatdragende snake ben je ook he...
Myrna. Maar in hoeverre is dat relevant mbt de inhoudelijke juistheid van wat ik zei?quote:
Ik ben blij dat ze hem hier eindelijk kwijt zijn als moderator.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een ex-mod, Myrna. Dat hoort bij die statusTraditie hè.
Verder valt golfer wel mee hoor.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:08 schreef Myrna het volgende:
Ik ben blij dat ze hem hier eindelijk kwijt zijn als moderator.
Het is wel een beetje vroeg voor zo'n topic maar het was niet de bedoeling om hem op slot te duwen had alleen die opmerking willen zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Jah,waarom moet dat topic dicht? is toch niks mis mee?
Als je mij nu even de kans geeft om het te herstelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Te leuk denk ik, en een Cul mod moet ook eens een keer zijn of haar stempel zetten. Er moet wel paal en perk worden getoond.
Da's tofquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vroeg voor zo'n topic maar het was niet de bedoeling om hem op slot te duwen had alleen die opmerking willen zetten.![]()
Heb denk ik verkeerde toets gedrukt.![]()
Zal hem wel weer open gooien![]()
[..]
Als je mij nu even de kans geeft om het te herstelen.
Mod's zijn ook maar mensen en die maken wel eens fouten
Tuurlijk als ik iets fout gedaan heb herstel ik dat ook alleen dat had ook even normaal gevraagd kunnen worden ipv gelijk al dat geklaag hier.quote:
Dat krijg je met dit weer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik iets fout gedaan heb herstel ik dat ook alleen dat had ook even normaal gevraagd kunnen worden ipv gelijk al dat geklaag hier.![]()
Was wel met enig cinisme bedoeld alleen als ik hem op slot gooi zet ik er meestal iets van slotje bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Het leek net een sluitpost hoor martijn
Werken zal je![]()
alleen de gene die het hardste zat te ropen hoor je nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef fotoloog het volgende:
Dat krijg je met dit weer!
We schuiven alles af op het weer.....wel zo makkelijk![]()
Nee, kerstkransjes bakken denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
alleen de gene die het hardste zat te ropen hoor je nu niet meer.Is zeker afkoelen
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |