Met tonijn is heeeeerlijk!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:38 schreef MouseOver het volgende:
tonijn, tomaat, olijven en basilicum
Zo klaar en overheerlijk
Bij mij stond na 5 dagen de schimmel er al opquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Trouwens, ik heb zondagmorgen pastasalade gemaakt, die staat nu nog in de koelkast, met bovengenoemde ingrediënten.. hoe lang zou ik dat nou kunnen bewaren? Het lijkt me dat dat wel even meekan?
Dat vraag ik me ook wel een af ja... maar langer dan een dag of 3 zou k het niet bewaren hoor....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Trouwens, ik heb zondagmorgen pastasalade gemaakt, die staat nu nog in de koelkast, met bovengenoemde ingrediënten.. hoe lang zou ik dat nou kunnen bewaren? Het lijkt me dat dat wel even meekan?
Ik ben bang dat de tomaat heel hard gaat. De rest zal wel meevallen, Maar aangezien het allemaal door elkaar zit...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Koelkast is 6 gradenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:54 schreef piepster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de tomaat heel hard gaat. De rest zal wel meevallen, Maar aangezien het allemaal door elkaar zit...
En hoe koud is je koelkast?
Volgens mij is 6 graden vrij warm, en olijfolie conserveert alleen als het het voedsel volledig van lucht afsluit. Zoals je bijvoorbeeld een laagje olie op de pesto giet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Koelkast is 6 gradenik bekijk het maar gewoon van dag tot dag.
Kijken, ruiken, proeven.
Er zit trouwens aardig wat olijfolie door, wat het toch wel iets langer goed zou moeten houden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |