quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef piepster het volgende:
Het wachten is op Piet.
Heerlijke vieze smut ...dat kunnen die duistere duitsers wel makenquote:
Waar woon jij tegenwoordig Martijn? Ik dacht oostenrijk, maar dat zal ik gezien je vraag mishebben?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is de place to go om zoveel mogelijk van al dit lekkers in een keer te kunnen halen?
LOLquote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Heerlijke vieze smut ...dat kunnen die duistere duitsers wel maken![]()
Ik ga zelf gewoon bij de eerste de beste super over de grens ..maakt geen drol uit.
En als ik bij mijn broer ben naar kaufhaus..hij woont in Ahaus ( bij Enschede ) over de grens en dus is dat voor mij een prima excuus om me helemaal arm te kopen.
Die duitsers staan me ook altijd vreemd aan te kijken bij de kassa; met 4 halve koeien en genoeg gedestilleerd om een half land mee te verdoven![]()
Tot ze mijn nummerbord zien...dan knikken ze begripvol![]()
Ja, maar vooral drank en vlees, zuivel en gebakquote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef SHE het volgende:
Weet je..ik voel me soms echt zo genaaid als ik boodschappen doe daar,..waarom kom ik daar weg met een maandvoorraad aan allerlei luxe artikelen voor een schamele 150 euro en ben ik er in NL minimaal het driedubbele voor kwijt?
Dat is toch waanzinnig?
Zit in NL nogal wat extra belasting op de sterke drank.quote:Gedestilleerd, vlees..maar ook waanzinnige wijnen voor nog geen 2 euro! Hoe kan dat toch?
Mijn vader riep iets over btw en marges van leveranciers...maar zou zoiets niet gelijk getrokken meoten worden in europa?
Helemaal waar,quote:Los van de belabberde keuze in de supermarkten alhier..ik kan voor een beetje geinige recepten vaak de helft neit vinden hier, terwijl ik in duitsland alles in 5 varianten uit de schappen trek.
Gewoon in Brabant op de hoogte van Tilburg. Kan dus bij Nijmegen en Venlo de grens overquote:Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar woon jij tegenwoordig Martijn? Ik dacht oostenrijk, maar dat zal ik gezien je vraag mishebben?
De Duitse keukenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef SHE het volgende:
Hmmm...misschien kan Pietje aftrappen met een duitse recepten topique![]()
wat een feest, daar ga ik maar eens loeren. Heb er helemaal trek van gekregenquote:
Die hoek heb je Kleve zitten, ken ik niet echt, maar je hebt daar vast een paar grote supermarktenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gewoon in Brabant op de hoogte van Tilburg. Kan dus bij Nijmegen en Venlo de grens over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |