Wordt niet meer geleverd (failliet)?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
hmm moeilijk....
Ik heb zelf de Matstone 6-in-1, daarmee kan je groente-, fruit en gras-sappen maken.
[afbeelding]
In Nederland is die heel moeilijk te krijgen, ik had hem toen via http://mastercare.nl/ gekocht, maar hun verkopen hem niet meer. Of het bedrijf inmiddels failliet is weet ik niet, maar de Matstone wordt onder meerdere namen verkocht, zoals de Samson juicer en de Oscar juicer. Het zijn allemaal dezelfde apparaten, alleen met een ander label erop afhankelijk van welk bedrijf hem verkoopt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt niet meer geleverd (failliet)?
http://www.matstone.info/quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt niet meer geleverd (failliet)?
Ik gebruik hem zelf al een paar maanden en heb geen problemen hoor. Sinaasappelen gaan er gewoon door, wel gepeld want die schil is vies. Ik ben alleen een keer vergeten dat een perzik ook een pit heeft en die kon het apparaat niet waarderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef edn het volgende:
die powe juicer schijnt helemaal niet te werken, is op tv geweest bij kassa.er ging niet eens een hele sinaasappel in,die bleef gewoon hangen.
Dit soort dingen bespreken wij in Foodback CUL kijk daar ook voor je antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef edn het volgende:
nou ja zeg, mag ik er niet eens nog een openen. waar slaat dit op? ben ik hier net nieuw, word ik er gelijk uit gegooid.
Dat heeft niks met je nieuw-zijn te maken, dat zijn gewoon algemene regels. Wat voor nut heeft het om voor 1 onderwerpen 10 verschillende topics te openen??? Mensen reageren er echt niet sneller om hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef edn het volgende:
nou ja zeg, mag ik er niet eens nog een openen. waar slaat dit op? ben ik hier net nieuw, word ik er gelijk uit gegooid.
Nou sorry hoor, maar met zo'n mentaliteit heb ik niet eens zin meer om je verder te helpen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef edn het volgende:
schiet lekker op
Wat verwacht je dan voor hulp? Er zijn al tips gegeven hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef edn het volgende:
zo kom ik zeker nooit aan een goeie juicer,ik dacht jullie zijn hier juist om mensen te helpen en tips te geven,maar nee
Mijn juicer is een low-toerental juicer die zo'n 80 RPM per minuut doet. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat bij hoge toerentallen de sapjes heel makkelijk kunnen oxideren en geoxideerd sap is lang zo gezond niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef edn het volgende:
thanks, je hebt gelijk,maar jij blijft nog beleeft, en dat kan ik wel waarderen.
als ik er 1 vind ben jij de eerste die ik het laat weten.ow misschien kan je me nog met 1 ding helpen.hoeveel toeren draait jouw juicer? thanks
Snel is niet beter, omdat bij hoge snelheid veel wrijving en hitte optreedt, wat ten koste gaat van de voedingsstoffen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef edn het volgende:
ow dus zo,n snelle heeft eigenlijk geen zin?
is dus eigenlijk onzin dat het gezond is?
Ja. Al heb ik hem wel altijd op de laagste stand en jas ik het fruit/ de groente er niet te snel doorheenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef edn het volgende:
geeft deze droge pulp?
Idd, maar kwaliteits juicers zijn nou eenmaal duur! Het moet niet goedkoop is duurkoop gaan worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef edn het volgende:
2low4zero ze zijn wel weer erg prijzig die langzame. maar toch bedankt
Nee, bij een webshop omdat ie toen nog niet in de winkel te koop was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:52 schreef edn het volgende:
dat geeft niet, als ik maar wel al het goeie uit het fruit kan halen,heb je hem bij media markt gehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |