Van die Dark roasted of zo is wel lekkerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef MUUS het volgende:
Soms heb je van die dingen waarvan je letterlijk over je nek gaat. Als je het alleen al ziet of ruikt, ga je al kokhalzen en als je het moet eten, komen de maagzuren écht omhoog.
Mijn- lijst:
Vetflubbels aan vlees. Van die duistere rubberen randjes gummi..
Harde centjes in vlees. *kauw kauw kauw krak*.
Als ik een graatje van vis in mijn mond krijg schieten meteen de tranen in mijn ogen..
Slappe koffie. Ik kan het niet eens uit beleefdheid opdrinken, want ik ga écht over mijn nek. Slappe regular Senseo meuk..
Whuh? Dat witte van een sinaasappel of het vliesje wat om het vruchtvlees zit? En een schil van een appel ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef Steve-O het volgende:
Roggebrood denk ik
Oja en vellen van appels en sinasappels enzo
En nu extra dark roasted.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van die Dark roasted of zo is wel lekker
koffie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef Xennia het volgende:
........
Alleen in je voedsel en drank?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef MUUS het volgende:
Ik háát onverwachte dingen en/of structuren in mijn voedsel en drank, zoals u merkt.
Oh ja, die hoort ook in mijn lijstje. Vooral die koude aardappels doen het hem voor mij. Ben er ooit letterlijk van over mijn nek gegaan (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef Croupouque het volgende:
-Huzarensalade. Van de geur krijg ik letterlijk braakneigingen.
Jaaaaa, oooooh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:14 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
onverwachte harde brokjes in eten. ooit een keer in mcnuggets gehad, hoef ik nooit meer.
Klonten in mijn mascara vind ik ook vervelend, maar daar moet ik niet van kotsen.quote:
koffie is een eerste levens behoeftequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:21 schreef marcb1974 het volgende:
van koffie
wat een smerige bagger is dat toch
MEHquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Klonten in mijn mascara vind ik ook vervelend, maar daar moet ik niet van kotsen.
(. )
en nu de zin afmakenquote:
Die ik compenseer met cola lightquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
koffie is een eerste levens behoefte![]()
Check.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:27 schreef RijstNatie het volgende:
olijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |