Nou, wie gaat zich opgeven?quote:Topkok eind oktober van start bij Talpa
Geplaatst op 14-09-2006 om 14:04
Caroline Tensen presenteert op donderdag 26 oktober om 21.30 uur de eerste aflevering van het nieuwe Talpa-programma Topkok. Samen met Joop Braakhekke en Robert Kranenborg gaat Caroline in dit programma op zoek naar de beste amateurkok van Nederland. Iedere liefhebber die goed kan koken - of denkt dit te kunnen - kan zich via www.topkok.tv aanmelden voor deelname aan de kookwedstrijd.
In vijf voorrondes strijden per aflevering twee ‘culinaire wannabees’ tegen elkaar, onder toeziend oog van de kritische juryleden Joop Braakhekke en Robert Kranenborg. In een spannende afvalrace moet er elke week een nieuw en origineel gerecht worden gepresenteerd. Iedere kok dient per gerecht minstens drie dezelfde ingrediėnten gebruiken. Hoe de gerechten er verder uit komen te zien en welke ingrediėnten men wil toevoegen, mag iedereen zelf bepalen. In de twee halve finales strijden drie potentiėle topkoks tegen elkaar. In de finale zal de meest getalenteerde amateurkok van de twee finalisten tot Topkok van Nederland worden gekroond.
Het zal vast geen origineel idee zijn, maar is het dan meteen slechtquote:Op donderdag 14 september 2006 15:48 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een regelrechte rip-off van
Masterchef 2006
Nee, waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zal vast geen origineel idee zijn, maar is het dan meteen slecht
quote:
Het klinkt niet heul positief.quote:Lijkt mij een regelrechte rip-off van
Hoeveel sterren had zn snackbar ook alweer?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:59 schreef editor2 het volgende:
A:
Braakhekke is helemaal geen kok laten we dat even voorop stellen laatstaan topkok! Braakhekke is van oudsher een ondernemer die koken erbij is gaan doen.
In totaal allemaal bijelkaar opgeteld 0quote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoeveel sterren had zn snackbar ook alweer?
Ik vind het wel wat voor Piet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:34 schreef kabouter.muts het volgende:
Nou wie doet er mee??![]()
Golfer is t niets voor jou?
Euc...?
Curiosety?
Of een van al die andere lekker kokende mensen hier op CUL.
(Tsja sommigen zijn al een topkok en hoeven niet meer zich te bewijzen.)
Is hij in het echt net zoals op tv? Op tv vind ik het een irrante verschijning, maar ik kan me voorstellen dat hij zich dan anders voordoet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Pilootje het volgende:
Joop braakhekke is zoals hij zelf zegt een gastronoom. Hij wil niet alleen koken, maar van alles wat. Lekker de wijnen uitzoeken. Tafelkleedjes kiezen, beetje in de pannen roeren.
Erg aardige gezellige man. Heb eens samen met hem gekookt, nouwja eigenlijk veel wijn gedronken en de pannen maar uit gezet
Nee, ik hou het bij hobby-koken voor kleine gezelschappen en heb geen ambities er professioneel mee aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:34 schreef kabouter.muts het volgende:
Nou wie doet er mee??![]()
Golfer is t niets voor jou?
Euc...?
Curiosety?
Of een van al die andere lekker kokende mensen hier op CUL.
(Tsja sommigen zijn al een topkok en hoeven niet meer zich te bewijzen.)
latten en daar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Als ze het hadden latten beoordelen daar Herman de Blijker had het denk ik wel leukere TV opgeleverd
quote:Talpa shopt bij Albert Heijn
Life & Cooking op RTL wordt mogelijk gemaakt door voedingsmiddelenconcern Unilever, supermarktketen Albert Heijn verbindt zich aan het nieuwe Talpa-programma Topkok. In dit programma gaat Caroline Tensen met de koks Joop Braakhekke en Robert Kranenborg op zoek naar lekker eten. "Net als het bij Albert Heijn om lekker eten gaat", zo wordt op Adformatie de samenwerking verklaard. Albert Heijn is de enige sponsor van het programma. In Topkok zullen meerdere zogeheten AH-momenten voorbijkomen. En dat is goed nieuws voor Talpa!
Want een kookprogramma is misschien niet zo heel duur om te maken, het wordt voor een zender pas aantrekkelijk als zich een sponsor aandient. Dat kan een keukenboer zijn, maar ook een pannenmaker, bestek-leverancier of natuurlijk een voedingsmiddelenproducent. Wanneer zo'n programma dan aanslaat, zal de sponsor zich aan de show blijven verbinden. En dan kan je als zender goed verdienen aan zo'n programma.
Joop Braakhekke had jarenlang al een succesvol programma: Kookgek. Het grote publiek heeft hem allang in de armen gesloten. Over de combinatie Caroline Tensen en een kookprogramma waren en zijn we niet zo enthousiast, al zal dat vooroordeel natuurlijk nog moeten blijken te gelden bij de eerste uitzending. Vanaf 26 oktober op tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |