correctamundo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef _The_General_ het volgende:
Koffie moet warm, vers en sterk zijn !
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:25 schreef Mirre het volgende:
*eens met TS*
Mensen om me heen vinden het vaak raar dat ik m'n koffie koud laat worden.
Idd ja! Maakt mij niet uit als ie koud is, kan ik 'm sneller drinken. Yay! we're not alone!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Aarde het volgende:
maar WAT is er nou smerig aan koude koffie, en WAT maakt warme koffie wel lekker... ik begrijp het echt niet![]()
Barbaar!!quote:
Koude koffie is net zo smerig als cola wat te lang in de zon heeft gestaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Aarde het volgende:
maar WAT is er nou smerig aan koude koffie, en WAT maakt warme koffie wel lekker... ik begrijp het echt niet![]()
warme koffie is trouwens het lekkerstequote:Al opgelost
cola zonder prikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
cola wat te lang in de zon heeft gestaan.
En zo is het!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef _The_General_ het volgende:
Koffie moet warm, vers en sterk zijn !
Coca Colaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Individual het volgende:
een jaar terug dronk ik nog zo'n 6-7 koppen koffie per dag, nu 1-2 koppen per week en een heleboel kruidenthee en coca cola voor energie.
Wat hij zegt. Koude koffie smaakt gewoon minder lekker als warme koffie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:32 schreef Mainport het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
...en dat is? IJskoffie?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hier ben ik helemaal verslaafd aan...helaas niet te koop in Nederland...
[afbeelding]
Yep, Nescafe Ice Coffee....quote:
is het ergens te krijgen rondom nederland >?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Yep, Nescafe Ice Coffee....
(Razend populair in Thailand)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |