correctamundo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef _The_General_ het volgende:
Koffie moet warm, vers en sterk zijn !
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:25 schreef Mirre het volgende:
*eens met TS*
Mensen om me heen vinden het vaak raar dat ik m'n koffie koud laat worden.
Idd ja! Maakt mij niet uit als ie koud is, kan ik 'm sneller drinken. Yay! we're not alone!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Aarde het volgende:
maar WAT is er nou smerig aan koude koffie, en WAT maakt warme koffie wel lekker... ik begrijp het echt niet![]()
Barbaar!!quote:
Koude koffie is net zo smerig als cola wat te lang in de zon heeft gestaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Aarde het volgende:
maar WAT is er nou smerig aan koude koffie, en WAT maakt warme koffie wel lekker... ik begrijp het echt niet![]()
warme koffie is trouwens het lekkerstequote:Al opgelost
cola zonder prikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
cola wat te lang in de zon heeft gestaan.
En zo is het!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef _The_General_ het volgende:
Coca Colaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Individual het volgende:
een jaar terug dronk ik nog zo'n 6-7 koppen koffie per dag, nu 1-2 koppen per week en een heleboel kruidenthee en coca cola voor energie.
Wat hij zegt. Koude koffie smaakt gewoon minder lekker als warme koffie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:32 schreef Mainport het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
...en dat is? IJskoffie?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hier ben ik helemaal verslaafd aan...helaas niet te koop in Nederland...
[afbeelding]
Yep, Nescafe Ice Coffee....quote:
is het ergens te krijgen rondom nederland >?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Yep, Nescafe Ice Coffee....
(Razend populair in Thailand)
hoe kan je nou verslaafd raken aan iets wat niet te krijgen is in NLquote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hier ben ik helemaal verslaafd aan...helaas niet te koop in Nederland...
[afbeelding]
Misschien woont ie in Thailand?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:47 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hoe kan je nou verslaafd raken aan iets wat niet te krijgen is in NL
ga je elk jaar 5x naar thailand?
Koffie moet HEET, vers en sterk zijn!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef _The_General_ het volgende:
je bent een uitzonderingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:49 schreef Aarde het volgende:
Als mijn koffie koud is geworden drink ik hem nog net zo lief, zo niet grager. Gezien de reacties daarop schijn ik een uitzondering te zijn.... wat is er nu zo verkeerd aan koude koffie, en zo speciaal aan warme koffie?![]()
Desgewenst in Likeurvorm ook uiteraard (supersimpel te maken)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef DIGGER het volgende:
Koude espresso netaan ontdooid uit de vriezer, heerlijk
ej!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef sweetgirly het volgende:
Ja hoor, dat bezuinigt weer wat.
Hoef ik geen fris voor mezelf te pakken en kom ik de ochtend door met koffie, zowel warm als het laatste beetje koud. Boeit mij wat.
Drinken is drinken.
Die pot gaat op!
Allo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:32 schreef ki_ki het volgende:
ej!![]()
en je hebt gelijk: koffie is koffie, koud of niet
kava se ne baca u sudoper !!![]()
quote:
Gatverdamme, dan kan je net zo goed suikerwater met een beetje melk drinken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Ashram het volgende:
Koude koffie is alleen lekker met veel melk en suiker!
iced coffee?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Gatverdamme, dan kan je net zo goed suikerwater met een beetje melk drinken.
Zelf maken toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef LordLynx het volgende:
Koude koffie is super, maar dan moet het echt koud zijn, niet lauw ofzo.
Voor wie in nederland kant en klaar 'ijskoffie' wil kun je bij Simon Levelt tegenwoordig blikjes kopen, ze zijn wel stervensduur (2 euro voor 250ml) maar ZO lekker. De grotere AHs hebben van DE ook bekers ijskoffie, staan bij de zuivelafdelingen.
Kunnen ze beter bij de Jamin verkopen, ze kunnen vast 1 van die kleurtjes missen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef Aventura het volgende:
Wat ik heerlijk vind is DE Caffiato. Ijscoffie met een 'slushpuppie'-consistentie. Echt heel lekker, helaas zie ik het nergens meer. Denk dat de uitrol mislukt is omdat horecagelegenheden er een speciaal apparaat voor moeten hebben staan.
Da's lekkerder ja, maar die kant en klaar dingen zijn makkelijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef Ashram het volgende:
[..]
Zelf maken toch?
Sterker zetten, koffieROOM, suiker en op schaafijs of blokjes zetten en heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |