nouja, van een interresante discussie was ondertussen toch geen sprake meer, er werd ook wel aardig op de man gespeeld af en toequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom eigenlijk ineens op slotVegetariėr worden
Ban's worden niet op het forum besproken. Voor vragen over Ban's kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef MrBean het volgende:
Beste mensen. Ik ben 28 mei geband in dit subforum, voor een week, maar ik heb écht geen idee wat ik misdaan heb ...
altijd al geweest...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sinds wanneer zijn kotssmiley's verboden? Wat een belachelijk edit
Topics gaan opgeschoond worden. Kotssmilies horen gewoon niet in CULquote:Op zondag 11 juni 2006 21:38 schreef Bluezz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/137441
Kan deze klier hierboven even wieberen?
Zal die andere wel verwijderenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Bluezz het volgende:
In de FAQ staat nu iets over TVP's.
maar ook hier : Even over TVP's!
Is dat niet wat dubbel
Dank jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik het gigagaaf vind dat je blijft Martijn
Ben ook erg blij met Isabeau erbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Nouja, en Isabeau weet al wel hoeblij ik met haar ben
Ja wel lezen in de FAQquote:Op maandag 26 juni 2006 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de faq staat niet dat dat niet mag.
oh ja ik zie tquote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja wel lezen in de FAQ![]()
Verder reactie graag in Foodback CUL
Bureaucratiequote:Op maandag 26 juni 2006 23:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Ieder Sub forum heeft ook nog een aparte FAQ
Zijn gewoon wat subforum specifieke zaken die daarin staanquote:
Zal even een handje helpenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo te zien was er al gevraagd om een merge, maar dat ging niet, dus is er 1 nu deel 3 en de ander deel 2 die nog even vol moet
Voor Duitsland bezoekers is die er al Bei uns ist alles besser!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef tonks het volgende:
Kan ik hier een topic openen voor mensen die bij de grens wonen en wat ze daar dan voor lekkers halen? Of moet dat in GC/TRV/STA
Ben benieuwd naar je kickquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:29 schreef tonks het volgende:
O nee, ik woon bij duitsland dus dan kan ik daarheen
top!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
done.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
geeft niet, maar niet weer doen hé [afbeelding]
Kotssmilies zoals gezegd werdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lekkerste kauwgom ooit
Ik vraag het me nogsteeds af?.
Die regels is er omdat smaken verschillen en daar hoeft dan niet gelijk metquote:
En als ik dan echt bijna over m'n nek ging door die smerige Benbits kauwgom?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die regels is er omdat smaken verschillen en daar hoeft dan niet gelijk metopgereageerd te worden
En als je van de trap valt zeg je zeker ook iets als 'Verhip, maakte ik me daar toch ene misstap!'quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zeg je zoals een beschaafd mens dat betaamd dat je over de tong bent gegaan van kauwgom van merk Benbits.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zeg je zoals een beschaafd mens dat betaamd dat je over de tong bent gegaan van kauwgom van merk Benbits.
Heb je ook nog iets zinnigs te melden?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets zinnigs te melden?
Hou dan op met flauw doen en reageer dan niet meerquote:
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hou dan op met flauw doen en reageer dan niet meer
dan doe ik het wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hou dan op met flauw doen en reageer dan niet meer
Ik vind het een vrij absurde huilie-regel eigenlijk.quote:Kotssmilies
Kotssmilies zijn not done in CUL je kunt gewoon zeggen dat vind ik niet lekker maar kosten doen we hier in CUL niet.
Kotssmilies zullen dan ook verwijderd worden.
ja houd je vooral aan kille regeltjes en voel vooral niet įįn waar een topic het best tot zijn recht komt, daar ben je mod voor tenslotte, hčquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je de FAQ leest wist je dat de pan in CUL op het verkeerde pitje stond.
Het burgermansfatsoen spuit jou ook werkelijk uit de oren hč?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Martijn_77 het volgende:
En slechte recensies van restaurants zijn hier wel op zijn plaats mits ze op een behoorlijke manier geschreven zijn zonder krachttermen zie bijvoorbeeld Buffetrestaurant De Hel
oi, dat mag nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
ordinaire tvp
Dan pas je de TT aanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je naar de OP van dat topic kijkt kun je er niet uit halen dat het puur over CUL gaat zou dus ook over algemen zaken kunnen gaan en dan is hij in KLB beter op zijn plaats.
En slechte recensies van restaurants zijn hier wel op zijn plaats mits ze op een behoorlijke manier geschreven zijn zonder krachttermen zie bijvoorbeeld Buffetrestaurant De Hel
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Na, overleg achter de schermen er is besloten om de gewraakte kotssmilies regel af te schaffen.
Als gevolg van deze aanpassing is [CUL] Waar moet jij van kotsen? ook weer terug in CUL na een opruim slotquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Na, overleg achter de schermen er is besloten om de gewraakte kotssmilies regel af te schaffen.
Wij gaan er vanuit dat de users wel weten wanneer ze hem wel en niet kunnen gebruiken. Overmatig kotssmilies gebruik zal net als ander overmatig smilies gebruik wel gedit worden.
ah , net mijn reactie gekruist.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Wij gaan er vanuit dat de users wel weten wanneer ze hem wel en niet kunnen gebruiken. Overmatig kotssmilies gebruik zal net als ander overmatig smilies gebruik wel gedit worden.
In overleg is altijd alles mogelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik nou top, een mod die durft terug te komen van zijn besluit.
Dat is wel zo, maar in de praktijk vinden mensen het vaak lastig om terug te komen van een enmaal genomen besluit, zeker als dat besluit controversieel is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In overleg is altijd alles mogelijk.![]()
Overleg en weer en wederhoor moet altijd mogelijk zijn toch![]()
Chick on a mission and she scored.quote:Koude koffie..
Oploskoffie..
Koffie met smaakjes..
Slappe koffie..
Ze motten eens kappen met die zogenaamde opleukmeuk die helegaar niet leuk opleukt.
Als het goed is kan je dat nu zelf weer. Wil je dat even uitproberen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef MUUS het volgende:
Tof, mag dan deze post van mij weer aangepast worden zoals het er stond?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het goed is kan je dat nu zelf weer. Wil je dat even uitproberen?
Veel te laatquote:
Door dat jullie erg lang door gegaan zijn met erg flauwe en stijlloze opmerkingen heb ik eigenlijk geen zin meer om daar te reagerenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Martijn?
Hoe vond je ons librije verslag, en waarom kom je daar niet even iets posten
Beetje flauw van je om je zo te laten kennen.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Door dat jullie erg lang door gegaan zijn met erg flauwe en stijlloze opmerkingen heb ik eigenlijk geen zin meer om daar te reageren
Jullie hebben je in deze ook laten kennen. Maar deze discussie voer ik liever niet via de Foodback. Mijn mail en MSN zijn ook bij jullie bekendquote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Beetje flauw van je om je zo te laten kennen.
Ik lurk ook wel meequote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
In het verslagtopic kan je toch normaal reageren?
Ook als mod die verder bijna te vinden is in elk ander CUL-topic?
Heeft Conflict intussen al niet genoeg fora dood-gemod?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:47 schreef MUUS het volgende:
Hoi.
Wanneer wordt Conflict mod van CUL? Hij heeft zojuist iemand van de hongerdood gered en eigenlijk is klussen zo'n beetje hetzelfde als koken.
Dus ik vind dat hij wel mod moet worden van CUL. Eigenlijk. Best wel. Ja, dat vind ik.
Groetjes + xxx-jes,
MUUS
Maar maar maar maar... hij was geweldig. Hij heeft een jonge knul gered, echt!quote:Op zondag 16 juli 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Conflict intussen al niet genoeg fora dood-gemod?
Oh ik snap het: je wilt CUL ook opheffen laten?![]()
Je zit me stiekem te verleiden on K&W weer in mij AT op te nemen?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:32 schreef MUUS het volgende:
Maar maar maar maar... hij was geweldig. Hij heeft een jonge knul gered, echt!
Echt zo van: "Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, het is Confliiiiiiiiiiiict!"
Ik stond er versteld van en dat meen ik..
Dat is al heel lang policy hoor post met alleen maar een smilie verwijderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |