oe klinkt ook goed. probeer ik de volgende keer. blijft dat heel tijdens het bakken?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Geitenkaas door eitje halen en door cornflakes, vervolgens bakken in wat olie
klopt, maar ik vond dat het wel een eigen topic waard wasquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:33 schreef Xlarge het volgende:
hee , dit gerecht heb ik zonet ook voorbij zien komen in een ander topic...
het klinkt iig heel lekker , ik ga het zeker proberen![]()
Bij mij wel,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
oe klinkt ook goed. probeer ik de volgende keer. blijft dat heel tijdens het bakken?
[..]
vlees is ook duur, dus dan valt het toch weer mee. maar het is zeker een van de duurdere kazen, dat klopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:48 schreef ajay het volgende:
:6 wanneer mag ik komen eten?
Damn, het is dat geitenkaas best wel prijzig is, maar ook zoooooo lekker, vooral met een honing/pijnboompitten combi.
kan ook, maar het hele punt van dit recept is dat het geen moeite en geen tijd kost. maar misschien dat ik het een keer probeer met een etentje of zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:54 schreef Thomasumo het volgende:
Je kan die vieze ijssaus beter vervangen door een cranberrysausje:
Zak cranberries (500gr)
1 dl water
theelepel suiker
cranberries met water zachtjes een uur inkoken onder af en toe roeren, op het laatst suiker naar smaak toe voegen.
en was het lekker? ik heb het gisteren weer op, dit keer gebakken zoals pietverdriet zei. het was erg lekker, maar ik weet niet of het helemaal goed was gegaan. ik had de geitenkaas door een eierdooier gehaald, vervolgens corflakes erin gedrukt en gebakken in olie. maar de cornflakes waren volgens mij eerst zacht geworden, waardoor er een gesloten laagje om de geitenkaas zat, dat vervolgens weer krokant is geworden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:47 schreef Annastacia het volgende:
Het geitenkaasje staat in de oven hier!!! HONGER!~!!!![]()
Klinkt erg lekker ga ik zeker een keer maken. Ik neem aan dat alles gewoon bij de AH te halen is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:32 schreef Byte_Me het volgende:
heb een nieuw recept, zelf bedacht nadat ik iets dergelijks in een restaurant op had. bereiding:
.......
gezond, niet te duur en snel klaar. eet smakelijk!
moet wel een beetje grote AH zijn, anders hebben ze geen geitenkaas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker ga ik zeker een keer maken. Ik neem aan dat alles gewoon bij de AH te halen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |