abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43550371
Zoals je aan de tt kan zien zijn wij op zoek naar een restaurant waar we
lekker dim sum kunnen eten in de omgeving van utrecht.

Dus: hebben jullie aanraders?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43551622
wat is dim sum?
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
pi_43551764
klik

google is your friend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:06:51 #4
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_43552122
pak de trein naar Rotterdam zou ik zeggen. Op het schouwburgplein (loopafstand CS R'dam) zit een goede. In het verleden daar met collega's lekker gelunched
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_43552127
Als ik jou was zou ik je keuze voor Utrecht toch heroverwegen. Voor zover ik weet kun je daar niet echt goed dimsummen. In Rotterdam (Kruiskade) zitten de beste dimsum restaurants van Nederland.Niet voor niets komen Chinezen uit het hele land naar Rotterdam om daar te dimsummen! Tai Wu bijvoorbeeld is een hele goede. Ook is er een nieuwe geopend waar alles deze week maar 2,50 per portie is. Den Haag of Amsterdam zou je ook nog kunnen overwegen.
pi_43552288
Het ziet er iig lekker uit

Ingredients used in Dim Sum cuisine such as these chicken feet are frequently found in grocers catering to Chinese customers
A fascination with gradually evolving structures:
Drone Music
Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
pi_43553491
bij LE:EN aan de westerkade (naast het spoor) of bij chinees restaurant Paradijs t.o. vredenburg.
Paradijs is trouwens echt chinees dum sum
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:05:11 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_43554001
De Gouden Kom aan de Damstraat... ziet er beetje suf uit, maar daar kan je echt zo geweldig eten... alleen of ze dim sum hebben tijdens lunchtijd bijvoorbeeld, dat weet ik zo niet... misschien kan je ze even bellen?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_43554105
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:49 schreef FatherJack het volgende:
bij LE:EN aan de westerkade (naast het spoor) of bij chinees restaurant Paradijs t.o. vredenburg.
Paradijs is trouwens echt chinees dum sum
Restaurant Paradijs!!!! Het ziet er werkelijk aan de buitenkant niet uit, maar ongelofelijke dim sum. Ze zitten elke dag vol met chinezen. Een echte aanrader!

Op Vredenburg bij de bushaltes aan de kant van C&A en Staffhorst.
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
pi_43584931
thenks allemaal, zal mijn zus eens op onderzoek uitsturen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43588347
inderdaad restaurant paradijs in utrecht is echt een aanrader
life is like a present you never know what is in it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')