quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Troel het volgende:
Geitenkaas, wat doen we ermee ?
maaltijdsalade met geitenkaas
Geitenkaas in oven voor salade
nee het ging mij om lekkere gerechtjes ermeequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Troel het volgende:
Maakt niet uit
Er is ook een onzintopic voor geitenkaas liefhebbers, mocht je nog interesse hebben
oh dat zal zeker, maar wij hebben geen bbq. (ben niet zo dol op bbq-en)quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:28 schreef Troel het volgende:
Geitenkaas op de barbecue schijnt ook erg lekker te zijn. Courgette en dan geitenkaas erop.
oh ja hoor, ik ben helemaal geen moeilijke eter. (bbq-en is ook prima heb alleen iets te veel ervaring met te gegaard vlees of juist nog niet gegaard om het nog heel erg lekker te vinden.. (jeugdtrauma'squote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
GrillpanGrill in de combi-magnetron? Nouja, je vindt vast wel iets lekker!
Ja, als er al een topic is dan is dat voldoende er hoeven geen 10 topics over hetzelfde onderwerp te zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef edn het volgende:
nou ja zeg, mag ik er niet eens nog een openen. waar slaat dit op? ben ik hier net nieuw, word ik er gelijk uit gegooid.
Dat krijg je ook met een topic hoor als je maar zorgt dat er regelmatig op nieuw in gepost wordt en dan bedoel ik niet van die noodloze topic kicks want die worden verwijderdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef edn het volgende:
nee hoeft niet, maar krijg ik misschien wel meer andere mensen die kunnen reageren.
maar bedankt
Jawel, weer zo'n stiekeme golfer-sneer. Diep in de nacht, goed verborgen. Ouwe giftige haatdragende snake ben je ook he...quote:Op zondag 16 juli 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Heeft Conflict intussen al niet genoeg fora dood-gemod?
Oh ik snap het: je wilt CUL ook opheffen laten?![]()
En jij bentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef Myrna het volgende:
Jawel, weer zo'n stiekeme golfer-sneer. Diep in de nacht, goed verborgen. Ouwe giftige haatdragende snake ben je ook he...
Myrna. Maar in hoeverre is dat relevant mbt de inhoudelijke juistheid van wat ik zei?quote:
Ik ben blij dat ze hem hier eindelijk kwijt zijn als moderator.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een ex-mod, Myrna. Dat hoort bij die statusTraditie hè.
Verder valt golfer wel mee hoor.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:08 schreef Myrna het volgende:
Ik ben blij dat ze hem hier eindelijk kwijt zijn als moderator.
Het is wel een beetje vroeg voor zo'n topic maar het was niet de bedoeling om hem op slot te duwen had alleen die opmerking willen zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Jah,waarom moet dat topic dicht? is toch niks mis mee?
Als je mij nu even de kans geeft om het te herstelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
Te leuk denk ik, en een Cul mod moet ook eens een keer zijn of haar stempel zetten. Er moet wel paal en perk worden getoond.
Da's tofquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vroeg voor zo'n topic maar het was niet de bedoeling om hem op slot te duwen had alleen die opmerking willen zetten.![]()
Heb denk ik verkeerde toets gedrukt.![]()
Zal hem wel weer open gooien![]()
[..]
Als je mij nu even de kans geeft om het te herstelen.
Mod's zijn ook maar mensen en die maken wel eens fouten
Tuurlijk als ik iets fout gedaan heb herstel ik dat ook alleen dat had ook even normaal gevraagd kunnen worden ipv gelijk al dat geklaag hier.quote:
Dat krijg je met dit weer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik iets fout gedaan heb herstel ik dat ook alleen dat had ook even normaal gevraagd kunnen worden ipv gelijk al dat geklaag hier.![]()
Was wel met enig cinisme bedoeld alleen als ik hem op slot gooi zet ik er meestal iets van slotje bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Het leek net een sluitpost hoor martijn
Werken zal je![]()
alleen de gene die het hardste zat te ropen hoor je nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef fotoloog het volgende:
Dat krijg je met dit weer!
We schuiven alles af op het weer.....wel zo makkelijk![]()
Nee, kerstkransjes bakken denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
alleen de gene die het hardste zat te ropen hoor je nu niet meer.Is zeker afkoelen
![]()
quote:
waarom heb je daarna de OP gewijzigd?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef owlet het volgende:
mag deze Kreeftenfeest IKEA misschien weer dicht, ik opende hem het even te snel, twee minuten later had ik het antwoord gevonden...
Dan had ze dat ook best aan iemand kunnen melden, aangezien ze blijkbaar ook niet op sms'jes reageert (van een andere bron gehoord) en in diverse topics waar de normaal vrij vaak meepost komt ze ook al een aantal dagen niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Vakantie?
Zal achter de scherm ook even informerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft hier iemand misschien een idee waar Isabeau is? Want ze wordt op verschillende plekken gemist.
Dat ze nu op vakantie is, of de vorige keer dat ze op vakantie was?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Vakantie had ze gemeld.
Meld het even als je antwoord krijgtquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
Goed om te horenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:44 schreef Troel het volgende:
Dankjewel ^-^quote:
Wat Troel zegtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Troel het volgende:
Mwah, je had ook gewoon kunnen vragen wat voor een soort vlees erin verwerkt zit, of het wellicht afval vlees is ofzo, in plaats van meteen de huisdieren te noemen.
Voortaan maar in F&F openen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Troel het volgende:
Mwah, je had ook gewoon kunnen vragen wat voor een soort vlees erin verwerkt zit, of het wellicht afval vlees is ofzo, in plaats van meteen de huisdieren te noemen.
Ja, maar dat houdt niet in dat je die toon al gelijk in je OP moet zetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef rebel6 het volgende:
Ok, het is niet zo'n smakelijk idee, maar als je dat topic opent weet je dat je zo'n opmerking kunt verwachten.
Er is geen taboe onderwerp maar jij begint zelf gelijk met vooroordelen te strooien in je OPquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef rebel6 het volgende:
Nou kennelijk zijn er zelfs op Fok! nog taboe-onderwerpen.
Dan had je je OP anders in moeten stekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef rebel6 het volgende:
Maar hou het topic lekker gesloten als je Fok!kers met een Aziatische achtergrond niet de kans wilt geven om die vooroordelen van mij (en andere domme mensen) uit de wereld te helpen..![]()
Niet als je dan een complete OP moet verbouwen en de rest van het topic moet leeg editten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Editten, zelf meeposten en sturen behoort niet meer tot de opties tegenwoordig martijn?
Als TS een nieuw topic opent wat OP heeft die minder generaliserend en doorspekt met vooroordelen is zal ik de laatste zijn die hem dichtgooitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Niet helemaal mee eens, zeker niet als je de TS haar uitleg ziet na maryckes post.
Maar goed jouw call.
Sjonge, je doet voorkomen alsof die OP rechtstreeks van Stormfront kwam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Als TS een nieuw topic opent wat OP heeft die minder generaliserend en doorspekt met vooroordelen is zal ik de laatste zijn die hem dichtgooit![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
Welkom terug Isabeau!
Hopelijk gaat CUL nu weer wat leven ingeschopt worden door een mod i.p.v. rondjes zinloze kicks in topics met domme vragen.
Alweer zo'n goede inhoudelijke post.quote:
Gracias!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |