Dacht alquote:
Anders had ik wel wat gezegd geedit hoorquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
''k heb nog beter nieuws voor je
Mij zie je zowiezo niet meer terug in CUL.
quote:
Jammer dat je op deze manier weggaat Editor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
''k heb nog beter nieuws voor je n.a.v. je gedrag middels die aangenaaid ban.
Mij zie je zowiezo niet meer terug in CUL. Schijnbaar blijft het leuker voor sommige
liegviolen zonder enige vorm van hard bewijs door te etteren laat staan dat het bijdraagt tot
een verbetering van het niveau waar CUL zich al tijden in bevindt.
Het is hier geen profesioneel forum en elke input is welkom het is juist leuk om te zien en te lezen wat andere eten / gekookt hebben. Het hoeft niet altijd perfect gestyled etc te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
Recensies die langdradig en amateuristisch zijn en foto's waar het huilen je nader dan het
lachen staat.
Veel plezierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
Kortom ik ga de komende tijd eens wat nuttigers doen en e.e.a onderzoeken.![]()
Zeikertquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef editor2 het volgende:
Recensies die langdradig en amateuristisch zijn en foto's waar het huilen je nader dan het
lachen staat.
Mij zie je zowiezo niet meer terug in CUL. Schijnbaar blijft het leuker voor sommige
liegviolen zonder enige vorm van hard bewijs door te etteren laat staan dat het bijdraagt tot
lachen staat. Kortom ik ga de komende tijd eens wat nuttigers doen en e.e.a onderzoeken.![]()
lachen staat. Kortom ik ga de komende tijd eens wat nuttigers doen en e.e.a onderzoeken.![]()
ik vond die pic van de loempiaatjes met dat briefje van jou en golfer toch heul niet amateuristischquote:
Done en tt wat duidelijker gemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] Ben jij een Topkok (met Joop Braakhekke en Robert Kranenborg en http://forum.fok.nl/topic/930940
Mergen?
Uitgebreide Food recensies.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef piepster het volgende:
Was er ergens een centraal recensietopic? Ik kan het nergens vinden. Oh, en maakt het uit als je geen foto's hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |